Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naat, hier ook verwarming weer aan, Eetje heeft ook ijshandjes.
Wat een kloteweer!! Ik moet CG halen, maar heb mijn regenpak op school laten liggen. Grrrr.
Paraplu?
De schijnt. Ik zal wat doorsturen Compu.
quote:Star schreef op 02 oktober 2009 @ 11:43:

Crossing Jordan ken ik niet. Castle ga ik maar niet kijken want dat wordt weer een verslaving dan

Ik heb het al druk genoeg met House. En Monk. En Criminal Intent.

House zag er wel goed uit gisteren Zeker weten, hij mag zich wel vaker scheren! Ik vond hem zo aardig wel een beetje eng hoor
Ja House en aardig moeten we niet hebben nee
Middag.

Geen nieuws. Lekker aan de poets geweest met meneer dus huis is spik en span. Ga zo winkelen (overdekt ).

Fijne dag allemaal!
Heb nu wel op MP een lekker kakkie shirt gescoord van Ralph Lauren voor Mr J.
Stressed is just desserts spelled backwards
Nu we het over TV enzo hebben, mijn oudste zus wil dat ik verslaafd raak aan 'Twilight', ik heb 2 boeken en een DVD gekregen en die moet ik nog even snel doorworstelen voordat de 2e film uitkomt in de bios want daar moet ik mee naar toe

Dat is een beetje de Amerikaanse tegenhanger van Harry Potter.
Foto?
Welke Mal? Plaatje?

Staat Jonathan altijd heel mooi bij zijn haartjes, zwart of donkerblauw met witte boord.
Kakkeriger kan het bijna niet haha maar met een stoer spijkerbroekje en gympjes vind ik dat altijd wel leuk. Ik doe er geen bandplooibroek onder hoor
Goeie koop Mal, al vind ik ;m iets té. Maar bij J staat in inderdaad heel mooi lijkt me!

Oh nee he, L is bij een vriendje, B op bed maar die is nu wakker geworden. En ik had nog een uurjt voor mezelf gepland.

Hmm, hij is nu wel echt aan het brullen, even kijken maar.
Hoe is het met zijn oortjes gegaan Amailia?
Arm kind riep weer au oor. Zit nu op schoot te sniffen, zielig hoor
Het ging goed Mal, maar nu dus weer mis. Vlak voor het weekend. Morgen maar niet zwemmen met hem
Ik had gisteren ook zo'n zielig mannetje, hij wilde niet alleen slapen. Elke keer als ik wegliep ging hij weer huilen. Dus maar even bij hem op bedje gelegen en ging hij me heel erg knuffelen en wilde hij me niet meer loslaten. Wel lief hoor.
Schattig. Maar hij is uiteindeljk wel alleen gaan slapen? Laurens is nu bang im het donker. Er staat zo ongeveer een bouwlamp op zijn hoofd gericht en nu is het goed. Wel storend dat hij nu ook niet alleen over de gang durft om naar de wc te gaan, ook al is het licht daar aan. Er zitten namelijk monsters. Maar ik mag ze niet wegjagen, schiet lekker op dus.

Heb hier nu een heel zielig hoopje voor babytv gezet.
Ach arme B!

Hij is uiteindelijk wel alleen gaan slapen, maar dan gaat hij wel huilen als ik wegloop hoor. Maar ik ga daar ook niet tot 22 uur zitten hoor, dat zou die wel willen.
Ik vind hem ook net iets te voor Max. Maar met spijkerbroek en gympies wel erg leuk!

Max heeft dat bij tijd en wijlen ook Amalia, dat hij bang is in het donker. Nu met het licht op de gang aan gaat het goed. Moet Laurens er 's avonds wel eens uit om te plassen dan? Max plast voor hij naar bed gaat en dan de volgende ochtend weer.
quote:Maleficent schreef op 02 oktober 2009 @ 13:16:

Kakkeriger kan het bijna niet haha maar met een stoer spijkerbroekje en gympjes vind ik dat altijd wel leuk. Ik doe er geen bandplooibroek onder hoor Niet? En dan een mooie oranje of rode a la Wim Lex.
Zo, net kaartjes besteld voor Michael Jackson's This Is It.
quote:amalia schreef op 02 oktober 2009 @ 14:03:

Schattig. Maar hij is uiteindeljk wel alleen gaan slapen? Laurens is nu bang im het donker. Er staat zo ongeveer een bouwlamp op zijn hoofd gericht en nu is het goed. Wel storend dat hij nu ook niet alleen over de gang durft om naar de wc te gaan, ook al is het licht daar aan. Er zitten namelijk monsters. Maar ik mag ze niet wegjagen, schiet lekker op dus.

Heb hier nu een heel zielig hoopje voor babytv gezet.

Serkte met B! Niks aan zielig hoopje kind.

Moet wel lachen om bouwlamp

Heeft hij al een zaklamp?
Malman vond hem ook heel erg mooi, dus ik heb een goeie koop.

En net 4 pyama's gekocht bij de Zeeman, waaronder 2 flanellen die echt TE schattig zijn voor maar 5 euro per stuk. En de katoenen waren 3 euro per stuk. Ik viel dus weer met mijn neus in de spreekwoordelijke boter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven