Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Acharme, het duurt wel lang he. Ceetje vandaag naar de crèche?
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik ga voor 09-09-09 Star. Het is niet meer zo warm, dus nou niet zo zeuren en gewoon die benen bij elkaar blijven houden .
Is wel een mooie datum.

Mijn oma is van 2-2-22 (vorige eeuw he) is makkelijk onthouden.
Sjees, wat een geklets hier. Ben (ongesteld) dus houd het kort.

Lianne is met opa en oma mee naar Brabant, voor wel drie nachten. Opa riep al: een hele week. En ik:"Echt niet! Drie nachten is al véél te lang"> oma lachen, want die wist precies waar ik het over had.

Alleen even checken of er nog BIB zijn.
Dat ziet er goed uit Mal met onze namen. En eh.... ik heb al eens een kokosnoot gehad, met een rietje er in. Niet erg hoor!

Goed, kan niet eens nadenken met die misselijkheid, dus duik ik fijn mijn bed in. Tim gaat ook nog slapen, dus komt eigenlijk best goed uit. Helaas, bijlezen; andere keer. Maar mobiel staat aan, dus Star, ga je gang
Nieuw topic gisteravond en nu 22 blz??? Ik verwachtte minstens 1 baby, maar helaas dus.

Ooo Bridges, wat een schrik met je moeder zeg. Dat verklaart wel de klachten op haar verjaardag dan, en die van langer waarschijnlijk...

Mare heeft er geen zin meer in dus lees vanavond wel bij. Ga zo met r naar het zwembad en kan dan de mobiel niet horen dus even wachten met bevallen aub...
Meld!

(ik moest weer naar Ikea want ik heb tijdens mijn doorwaakte nacht besloten dat de vent het rimbam kan krijgen: ik heb een nwe ladekast nodig voor op babykamer. Nu alle troeP uit auto laden, ook nog kLossen gehaald en boodschappen dus goed bezig..)
Och hemel, Suus heeft nesteldrang
Alleen jammer dat het huis nog steeds een zooi is en ik echt, echt, echt, geen zin heb om op te ruimen cq schoon te maken.

Bij jou nog niks dus? Dan maar dit weekend. Ook wel handig qua opvang enzo....
Het is net een uur volle maan, dus geef het even de tijd Suus

Ik zie de zooi niet eens meer.
Maar jij bent steeds aan het poetsen, logisch dat je de zooi niet ziet: dr is geen zooi!!! Duh....
Vergeet niet dat het een animal farm is hier en dat dat dus dagelijks moet
Heee, was ook in Ikea Su! Onnodige dingen gekocht zoals die zilveren bewerkte kaarsenschaal die toch wel erg groot is dus waar laat ik hem? En een enorme bak voor de aquaplay (niet onnodig), washandjes en opbergbakjes.

Toch wel nuttige dingen dus

En ooooh, wat hebben ze daar een leuk keukentje!!!! Ik wil hem! Maar compleet met bovenstuk wel 100 euro, dus tja, kan dat voor 'zomaar'?

aaahaaa, heb ineens een Sintkado!!! Hoe lang nog? Ik vind 'm nu leuk. Even meten of ie in het hoekje past wat ik in gedachten heb. En een plaatje plakken voor de niet-wetenden hier.
Ja dat ligt aan jou Amalia, of dat voor zomaar kan.

Ceetje heeft vorig jaar keukentje ook zomaar gekregen
Gezien Amaal, ik wacht inderdaad tot Sint of verjaardag want leuk is hij zeker!
Dan scheelt een matte houten vloer Star . Het stof vind ik niet het grootste probleem. Al die spullen die vast ergens horen maar overal liggen.... Blehhhhhhhh
Kinderen hebben niet in de gaten dat dat 100,- kost. Als jij vind dat je het zomaar kan geven gewoon doen. Ik zou voor sinterklaas gaan, want dan ben je zo goed als klaar, en heb je over 4 maanden niet van wat zal ik nu toch geven ;)

Ik vind de keuken wel leuk, maar ben voor kinderen meer van kleur, dus daarom vind ik hem minder.

Hier wordt nog steeds heel erg veel met de keuken gespeeld, dat is echt een succes hier.
quote:bambino schreef op 04 september 2009 @ 13:35:

Hier wordt nog steeds heel erg veel met de keuken gespeeld, dat is echt een succes hier.Hier ook, hele restaurant-taferelen vaak
Hier nog wel een tip voor degene die een v-smile willen, bij bartsmit en intertoys is hij nu afgeprijsd naar 45,- Wel de moeite waard om in te slaan als je hem een keer wil geven
Is tie bij jou nog heel de keuken? Star
V-smile pocket of grote?

Ja, nog helemaal heel!
Grote, die jij hebt...ehh Ceetje....

Hier ligt er een deurtje uit, dat maakt hem wat wankel.

Juul is er ooit een paar keer op gaan zitten op dat deurtje, kan ie nie goe tegen....
O, is dat leuk en leerzaam zo'n V-smile?

ik ben nog wel op zoek naar leerzaam speelgoed.
quote:Star schreef op 03 september 2009 @ 14:39:

Kokos heeft toch nog wel redelijk vaak contact met Noosje via sms? Of is dat niet meer zo? Kokos?Ik had contact met haar ja. Maar sinds ze verhuisd is niet meer. Ze is wel vaak online op Hyves maar begint dan niet met een chat, terwijl ik dan lees:"Mijn huisje wordt zo mooi".

Ik denk dan; dan heeft ze haar leven weer aardig op een rij en als ze op Hyves zit, waarom komt ze dan hier niet? Ik mail haar dan ook niet meer, het hoeft niet altijd van 1 kant te komen, vind ik.

Ik mis haar hier eigenlijk ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven