Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze2 schreef op 15 september 2009 @ 22:07:

Gaat wel hoor goed hoor. Ik merk nu wel dat ik echt veel te veel gedaan heb de afgelopen tijd. Ik had echt behoorlijke pijn in lijf (bekken). Na een hele dag niks doen is het opstaan echt een stuk eenvoudiger, om maar niet te spreken over het omdraaien in bed, wat een verademing!

Maar goed, virus duurt maar kort dus. Zij die nog getroffen worden: beterschap! Mooi! Goede nacht gehad?
quote:Helenita2 schreef op 15 september 2009 @ 22:30:

Aaaah, Star, kindje zelf aangepakt, wat gaaf!! Mooi bevallingsverhaal (krijg er helemaal zin van )!Ja ik dacht laat ik Suus even zin laten krijgen om bib eruit te werpen
Bedankt voor de link Bridge, ik geloof dat het niet echt nodig is meer

Jin, blijf jij maar standby hoor voor als ik brul

Compu, zal het aan Starman doorgeven

Ze is onwijs lief
Slaapt ze nu al door?
Er is iets raars. Ik weet niet wat het is, kan mijn vinger er niet opleggen maar het is een vreemd voelende dag vandaag....

(hmmm, ik vrees dat ik dan nu toch een zweefteef word )
O jee, Suus, ga je bevallen? Wel een mooie dag, man en ik zijn vandaag 9 jaar samen.
Nee Mamax, dat denk ik niet. Geen weeen ofzo. Gewoon een raar gevoel. Wel beetje onprettig, unheimisch zeg maar. Ik weet het echt niet. Twijfel enorm of ik vk moet bellen om te zien of afspraak van morgen vandaag kan maar wat moet ik zeggen dan? "Mijn gevoel zegt me dat er iets is??" Kind beweegt verder gewoon dus dat is het ook niet. Snap er niks van.
Gefeliciteerd met je jubileum!! Volgend jaar een feessie?
Bellen Suus. Volg je gevoel. Als je niet zweverig wilt overkomen zeg je gewoon dat je baby minder voelt of zo. Laat je gewoon even geruststellen.
Gefeliciteerd Mamax!
quote:bridges6 schreef op 16 september 2009 @ 11:20:

Bellen Suus. Volg je gevoel. Als je niet zweverig wilt overkomen zeg je gewoon dat je baby minder voelt of zo. Laat je gewoon even geruststellen.Helemaal eens!
Suus, geen feestje volgend jaar. Waarschijnlijk gaan we met z'n tweeen ergens heen waar het lekker weer is en we kunnen golfen.
quote:mamax schreef op 16 september 2009 @ 11:35:

Suus, geen feestje volgend jaar. Waarschijnlijk gaan we met z'n tweeen ergens heen waar het lekker weer is en we kunnen golfen.Andalusie!!! Die costa's daar zijn leuk en om de paar 100 meter een golfbaan. Greenfee goed te doen een paar jaar terug.
quote:bridges6 schreef op 16 september 2009 @ 11:20:

Bellen Suus. Volg je gevoel. Als je niet zweverig wilt overkomen zeg je gewoon dat je baby minder voelt of zo. Laat je gewoon even geruststellen.Spreekuur is om 13.00 uur. Ik wacht even en bel dan (anders moet ik nu spoed bellen)
Wat maf joh, zo'n gevoel. Helemaal eens met wijze mama's: laat je vooral geruststellen, daar zijn ze voor (o.a. ).
Negen jaar samen Mamax, gefeliciteerd, wat een tijd!
quote:Suze2 schreef op 16 september 2009 @ 11:01:

Er is iets raars. Ik weet niet wat het is, kan mijn vinger er niet opleggen maar het is een vreemd voelende dag vandaag....

(hmmm, ik vrees dat ik dan nu toch een zweefteef word )Nou als je toch een zweefteef wordt kan ik je best het volgende advies geven: 'Ademen door je yoni'
Maar inderdaad, wat Bridge zegt, bellen naar de vk!

Gefeliciteerd Mamax
Misschien de eerste tekenen dat de bevalling komt, dat je je al een beetje terugtrekt nu? Ik was heel erg in mezelf tijdens de bevalling, weet niet of jij dat ook had bij Jeetje?

Anyway, bij twijfel altijd bellen!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik kreeg trouwens mijn eerste waarschuwing vandaag voor dat vriend en telefoon topic. Dus ik moet het even 2 weekjes rustig aan doen
Na 2 uur komen ze langs hier.

Mal, wat??? Ik heb iets gemist geloof ik! Valt het nog ergens terug te lezen?
Oh mooi! Fijn dat ze even langskomt.

nee je hebt niks gemist, maar iemand poste een probleem maar dan alles gecentreerd:

een beetje zoals dit dus

en dan alles wat ze schreef

nou, dus iedereen dat ook doen en toen leken het net allemaal gedichtjes, dus gingen we ook allemaal maar dichten etc en het was heel lollig. maar goed, nu heb ik dus een waarschuwing.
quote:Maleficent schreef op 16 september 2009 @ 12:57:

Ik kreeg trouwens mijn eerste waarschuwing vandaag voor dat vriend en telefoon topic. Dus ik moet het even 2 weekjes rustig aan doen Ooooo vanwege je rijmelarij???
Fijn dat ze langskomen Suus. Maak je je zorgen?
Fijn Suus!

Mal een waarschuwing! Jee! Dat wordt op je tong bijten dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven