Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kleine nudist hier loopt weer haar billen te showen
tot 10 kg 6.75 euro Amalia
Op sw Group anala seks... ik weet niet hoe dat moet hoor...
quote:bridges6 schreef op 03 september 2009 @ 14:14:

Hier niet hoor. En ik wil met mijn kind de stad in dus vanavond is het droog.Lekker aan de shop?
Zeg, kunnen jullie even ophouden over de anale seks? Bovendien heeft dat geen nut voor Star en Suus, die moeten normale seks anders helpt het niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Moet je ook doen, wie weet helpt het...
Als dat kind van Star alleen door groepssex hier kan komen, laat het dan maar lekker zitten..
quote:amalia schreef op 03 september 2009 @ 14:14:

Bam, wat kost het om een winterjasje maat 62 te posten? Gaat dat per grootte, of per gewicht?Past het in een envelop?
quote:amalia schreef op 03 september 2009 @ 14:14:

Bam, wat kost het om een winterjasje maat 62 te posten? Gaat dat per grootte, of per gewicht?Als het door de brievenbus past per gewicht, anders wordt het pakketpost. Ik heet geen Bam.
Tot 10 kilo. Maar vanaf hoeveel. Of sowieso 6,75. Duur zeg
Ja als vriend thuis is, (half 6) gaan we lekker samen patatje eten in de stad en kleren kopen. En als het lukt ook nog schoenen. Ik en mijn ventje. Heb er helemaal zin in, aangezien hij laatste tijd weinig aandacht krijgt vanwege aanwezige jongste.
Die polo's had ik in de brievenbus gepropt maar nou zijn die enveloppen op...

Heb dus 1 jasje via MP verkocht, hoera!
quote:amalia schreef op 03 september 2009 @ 14:15:

Als dat kind van Star alleen door groepssex hier kan komen, laat het dan maar lekker zitten.. Twee zielen, één gedachte!
Shit, heet ook geen Bam...
Nudist, winterjasje, anale seks, tot 10 kilo, de stad in... ik volg het allemaal niet meer
quote:mamax schreef op 03 september 2009 @ 14:16:

[...]

Twee zielen, één gedachte!What's new.....
Pakketpost is sowieso 6.75. Tot 10 kg, vanaf een ons.
Nee klopt, maar ik heb soms het gevoel dat ik alleen maar negatief over kevin schrijf, vanaf z'n geboorte al zo'n beetje.

En dat wil ik niet, want het is zo'n lief kereltje! Ook met z'n nukken!

En wij beginnen hem gelukkig gewoon steeds beter te begrijpen omdat hij dingen nu heel duidelijk kan maken, dat scheelt al een hoop!

En dan het slapen van hem erbij, wat een hoop problemen geeft. Ik moet er ook echt 's avonds naast gaan zitten tot hij slaapt, en dan duurt het soms nog 3 kwartier voor hij rustig is en slaapt, en dan is hij zooooo moe, dat zegt hij ook wel, maar hij kan zich dan nog niet zelf rustig krijgen!

Maar goed, ik begrijp het van jullie ook wel, excuses daarvoor.
Als het pakketpost is is het gewoon tot 10 kilo. na 10 kilo 8,60

Brievenbus post is van 100 gram tot 250 1,76 en van 250 tot 500 2,24 en daarboven 2,64
quote:Maleficent schreef op 03 september 2009 @ 14:17:

Nudist, winterjasje, Regenjasje anale seks, tot 10 kilo, de stad in... ik volg het allemaal niet meer
Ik ga even naar zolder, stoppen met dit tempo want dat kan ik niet bijlezen

Dank Bam. Ik ga nu een envelop zoeken, ha ha. Anders knutsel ik wat van een plastic zak.
Nee hoor, je schrijft niet negatief over Kevin vanaf zijn geboorte. Dat heb ik niet zo ervaren.
Ja je kan gewoon een plastic zak eromheen binden, goed wat plakband eromheen en zo plat mogelijk.
Bridges, houd hij dat vol dan om vanavond nog te gaan shoppen? Knap hoor!

Mamax: klopt precies wat je schrijft, doordat ik zo weinig kom, mis ik ook zoveel, want 20 pagina's teruglezen of meer, dat lukt ook niet. En dan voel ik me weer schuldig omdat ik wel wil, maar het me gewoonweg niet lukt. Update op de groep is misschien een idee ja.
CD, maak je niet sappel. Geen excuses hoor, gewoon lekker van je ventjes houden. Je doet het hartstikke goed. En het hoeft niet altijd negatief hier. Zoals je nu schrijft in je laatste post bv is toch een hele lieve positieve posting maar waarin je wel laat lezen dat het toch ook pittig is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven