Good Luck
donderdag 3 september 2009 om 14:24
Ja shoppen tot 7 uur redt hij, daarna niet meer. Daarom ga ik rond etenstijd naar 3 winkels. that's it.
En denk gewoon na wat je wil. Als het alleen maar last inclusief schuldig voelen is om hier te schrijven, is dat misschien op dit moment niet fijn voor je. Niks ergs aan. Dat werkt voor meer mensen zo hoor.
En denk gewoon na wat je wil. Als het alleen maar last inclusief schuldig voelen is om hier te schrijven, is dat misschien op dit moment niet fijn voor je. Niks ergs aan. Dat werkt voor meer mensen zo hoor.

donderdag 3 september 2009 om 14:24
quote:bridges6 schreef op 03 september 2009 @ 14:16:
Ja als vriend thuis is, (half 6) gaan we lekker samen patatje eten in de stad en kleren kopen. En als het lukt ook nog schoenen. Ik en mijn ventje. Heb er helemaal zin in, aangezien hij laatste tijd weinig aandacht krijgt vanwege aanwezige jongste.Gezellig!
Ja als vriend thuis is, (half 6) gaan we lekker samen patatje eten in de stad en kleren kopen. En als het lukt ook nog schoenen. Ik en mijn ventje. Heb er helemaal zin in, aangezien hij laatste tijd weinig aandacht krijgt vanwege aanwezige jongste.Gezellig!

donderdag 3 september 2009 om 14:26
Dank je Amalia. Ja pittig is het wel. Twan is namelijk ook een ondernemend ventje die ook nog es alles nadoet wat Kevin doet, dus stilzitten is er dan niet bij!
Twan begint nl. ook al met op de schutting klimmen, in de vensterbank en op tafels, dus ik ben de hele dag bezig met dat in het gareel te houden!
Maar goed, het zal wel een fase zijn, haha.
Nou, Twan huilt nu, dus die wil er echt uit... ik ga maar weer...
Tot later dan!
Twan begint nl. ook al met op de schutting klimmen, in de vensterbank en op tafels, dus ik ben de hele dag bezig met dat in het gareel te houden!
Maar goed, het zal wel een fase zijn, haha.
Nou, Twan huilt nu, dus die wil er echt uit... ik ga maar weer...
Tot later dan!
donderdag 3 september 2009 om 14:26
CD, ik vind je ook niet negatief overkomen over Kevin. Wel bezorgd, met name in de tijd dat de onderzoeken begonnen. En dat kan ik me ook goed voorstellen. Als zo'n klein mannetje zegt dat het zo druk in z'n hoofd is, dat is ook raar. Ik vind het ook heel fijn dat jullie nu wat meer duidelijkheid hebben. En dat je nog even bent gebleven, kan me voorstellen dat je best even geschrokken bent van de discussie, hoewel echt niet slecht bedoelt.

donderdag 3 september 2009 om 14:29
donderdag 3 september 2009 om 14:29
donderdag 3 september 2009 om 14:30
quote:bambino schreef op 03 september 2009 @ 14:29:
[...]
daar hebben veel mensen ook belangstelling voor getoond, en hulp aangeboden. Maar Noos laat zelf helemaal niks weten.
En het is een kleine moeite om iets te laten weten.Dat dacht ik eigenlijk ook, maar een berichtje via Hyves is een kleine moeite toch?
[...]
daar hebben veel mensen ook belangstelling voor getoond, en hulp aangeboden. Maar Noos laat zelf helemaal niks weten.
En het is een kleine moeite om iets te laten weten.Dat dacht ik eigenlijk ook, maar een berichtje via Hyves is een kleine moeite toch?
donderdag 3 september 2009 om 14:33
Komt goed, zie buienradar maar. Ik ga gewoon heeeeeeeeerlijk shoppen met mijn kereltje!
Hyvesbericht, prima, al vraag ik me wel af of het nut heeft.
Enka: Star gaat niet paar dagen nodig hebben hoor. vanavond chineesje dan is het klaar. Dan heeft ze d'r eigen kroepoekje! (Denk Jos Brink er nu even niet bij hè)
Hyvesbericht, prima, al vraag ik me wel af of het nut heeft.
Enka: Star gaat niet paar dagen nodig hebben hoor. vanavond chineesje dan is het klaar. Dan heeft ze d'r eigen kroepoekje! (Denk Jos Brink er nu even niet bij hè)