Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb beloofd een trein op te zetten hiero, dat ga ik maar eens even doen. Ik ben echt lui vandaag!
Ik vind een groepsbericht op de hyves ook wel een hele goede. Ik kan me best voorstellen dat het ook fijn is om af en toe van je af te schrijven als je er even de tijd voor hebt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja shoppen tot 7 uur redt hij, daarna niet meer. Daarom ga ik rond etenstijd naar 3 winkels. that's it.

En denk gewoon na wat je wil. Als het alleen maar last inclusief schuldig voelen is om hier te schrijven, is dat misschien op dit moment niet fijn voor je. Niks ergs aan. Dat werkt voor meer mensen zo hoor.
quote:bridges6 schreef op 03 september 2009 @ 14:16:

Ja als vriend thuis is, (half 6) gaan we lekker samen patatje eten in de stad en kleren kopen. En als het lukt ook nog schoenen. Ik en mijn ventje. Heb er helemaal zin in, aangezien hij laatste tijd weinig aandacht krijgt vanwege aanwezige jongste.Gezellig!
quote:bambino schreef op 03 september 2009 @ 14:20:

Ja je kan gewoon een plastic zak eromheen binden, goed wat plakband eromheen en zo plat mogelijk.Ik moet ineens aan de vriend van Hel denken
Klinkt leuk Bridges.

Julian is hier altijd te paaien met eerst wat winkels en dan ergens lunchen. Dan houdt hij het wel aardig vol.
Dank je Amalia. Ja pittig is het wel. Twan is namelijk ook een ondernemend ventje die ook nog es alles nadoet wat Kevin doet, dus stilzitten is er dan niet bij!

Twan begint nl. ook al met op de schutting klimmen, in de vensterbank en op tafels, dus ik ben de hele dag bezig met dat in het gareel te houden!

Maar goed, het zal wel een fase zijn, haha.

Nou, Twan huilt nu, dus die wil er echt uit... ik ga maar weer...

Tot later dan!
Maar, hoe zit het dan met Noosje. Want dat is echt al een hele poos terug.
CD, ik vind je ook niet negatief overkomen over Kevin. Wel bezorgd, met name in de tijd dat de onderzoeken begonnen. En dat kan ik me ook goed voorstellen. Als zo'n klein mannetje zegt dat het zo druk in z'n hoofd is, dat is ook raar. Ik vind het ook heel fijn dat jullie nu wat meer duidelijkheid hebben. En dat je nog even bent gebleven, kan me voorstellen dat je best even geschrokken bent van de discussie, hoewel echt niet slecht bedoelt.
Staaahaaar, stoppen!
quote:Star schreef op 03 september 2009 @ 14:25:

[...]

Ik moet ineens aan de vriend van Hel denken Verklaar u nader?
ohh geloof dta ik hem heb... proesttt nat wordt ie dan zeker niet ;)
quote:bambino schreef op 03 september 2009 @ 14:26:

[...]

Verklaar u nader?Iemand zei regenjasjes en jij begint vervolgens over vuilinszakken enzo
In de schutting klimmen

ach, als je hem een safety-line met vestje geeft kan het niet zoveel kwaad
We kunnen d'r een berichteje sturen via Hyves, wat ze wil?
O je had 'm al
Nou zeg. Gaat hij lekker... Ik heb sommige beelden proberen weg te drukken maar het wordt wel lastig zo.

Ik ga zo mijn kindjes ophalen en duimen dat het vanaf half 6 tot 7 uur droog is.
quote:mamax schreef op 03 september 2009 @ 14:28:

We kunnen d'r een berichteje sturen via Hyves, wat ze wil?Dat is wel een optie.
quote:Maleficent schreef op 03 september 2009 @ 14:26:

Maar, hoe zit het dan met Noosje. Want dat is echt al een hele poos terug.

daar hebben veel mensen ook belangstelling voor getoond, en hulp aangeboden. Maar Noos laat zelf helemaal niks weten.

En het is een kleine moeite om iets te laten weten.
Dat is wel een goeie Mamax
Ik hoop het voor je Bridge, want hier echt drama nu.
Dames, ik ga het geloof ik niet meer bijhouden vandaag en bolke beer wordt net wakker dus ik ga me even met L vermaken.

Morgen weg naar D, staat op de groep Bam, met linkje

Prettig weekend, oh ja Star, wel ff je best doen hoor komende dagen!
Eens Bambino
quote:bambino schreef op 03 september 2009 @ 14:29:

[...]

daar hebben veel mensen ook belangstelling voor getoond, en hulp aangeboden. Maar Noos laat zelf helemaal niks weten.

En het is een kleine moeite om iets te laten weten.Dat dacht ik eigenlijk ook, maar een berichtje via Hyves is een kleine moeite toch?
Komt goed, zie buienradar maar. Ik ga gewoon heeeeeeeeerlijk shoppen met mijn kereltje!

Hyvesbericht, prima, al vraag ik me wel af of het nut heeft.

Enka: Star gaat niet paar dagen nodig hebben hoor. vanavond chineesje dan is het klaar. Dan heeft ze d'r eigen kroepoekje! (Denk Jos Brink er nu even niet bij hè)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven