Good Luck
donderdag 17 september 2009 om 14:21
Ik vind helegaar ook irri. Maar omdat Hel zo lief is mag het.
Ik zal eens zoeken op verstoord nachttritme.
Mal, man snurkt niet altijd hoor. En nu ik alleen slaap word ik ook wakker. Het is een gewoonte zeg maar. Meestal ook rond dezelfde tijd (1 en 4 uur). Hij of ik gaan ook wel eens in het logeerbed.
Ik zal eens zoeken op verstoord nachttritme.
Mal, man snurkt niet altijd hoor. En nu ik alleen slaap word ik ook wakker. Het is een gewoonte zeg maar. Meestal ook rond dezelfde tijd (1 en 4 uur). Hij of ik gaan ook wel eens in het logeerbed.
donderdag 17 september 2009 om 14:22
quote:Star schreef op 17 september 2009 @ 14:20:
[...]
Ouderwets woord volgens mij. Net als bijvoorbeeld 'edoch', 'niettemin' en 'derhalve'. Leuk wel juist die weer van stal te halen ten tijde van de huidige taalverloedering
Ik bedoel stam + d zie ik zo vaak voorbij komen momenteel. Huiver ende bibber.Welk 1 gruwel.
[...]
Ouderwets woord volgens mij. Net als bijvoorbeeld 'edoch', 'niettemin' en 'derhalve'. Leuk wel juist die weer van stal te halen ten tijde van de huidige taalverloedering
Ik bedoel stam + d zie ik zo vaak voorbij komen momenteel. Huiver ende bibber.Welk 1 gruwel.
donderdag 17 september 2009 om 14:35
Tien pagina's bijlezen, nou snel erdoor scrollen, want ik geloof dat ik plaats moet nemen op de tribune voor Suusbeeb???
Tim is bij het CB geweest, een halve centimeter gegroeid en iets aangekomen. Blijft een klein mannetje, maar dan doet hij wel wat langer over zijn kleertjes
Alle testjes (die ik alweer was vergeten) gingen goed, dus ik toch weer blij.
Star, wat bijzonder toch iedere keer, bevallingsverhalen
Bedankt voor je kaartje, lief!
Jin, met de kapster gaat het naar omstandigheden goed. Ze heeft wel last van evenwichtsstoornissen en ze denkt zelf dat ze daar niet meer van af komt. Maar, als dat alles is, dan valt het nog mee met waar ze doorheen is gegaan.
Mamax, nog gefeliciteerd met jullie 9 jaar samenzijn.
Amaal, je hebt het druk! Gezellige bruiloft.
Alleen bloeddruk en bloed getest en verder niet? Raar dat ze niet verder testen, hormonen kunnen ook dit soort klachten veroorzaken.
Hi Ris! We sms'en dus geen nieuws voor mij
Hel, wanneer ga je nou precies?
Bridges, hoe ging het oppassen?
donderdag 17 september 2009 om 14:43
Hel, volgens mij is het westfries. Volgens mij gebruik ik het niet, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat het mij niet opgevallen was in je post...
Suus, nu bij de vk. Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft!
Star, wat goed! Hopelijk blijft dat zo!
Amalia, fijn dat alle onderzoeken goed zijn. Kun je niet een verwijzing voor het ziekenhuis krijgen? Het klinkt ook niet normaal allemaal. Misschien is er wel iets heel simpels aan te doen.
Suus, nu bij de vk. Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft!
Star, wat goed! Hopelijk blijft dat zo!
Amalia, fijn dat alle onderzoeken goed zijn. Kun je niet een verwijzing voor het ziekenhuis krijgen? Het klinkt ook niet normaal allemaal. Misschien is er wel iets heel simpels aan te doen.
donderdag 17 september 2009 om 14:47
Bloemen en tranen
Bij die van Laurens dan hè, bij B hadden we 3 verschillende dus die hebben we allemaal uitgezwaaid.
Mijn moeder was altijd blij met alles (is kv geweest), maar het leukst vond ze volgens mij een bon. Bloemen, VVV, Hema. Kan je zelf iets uitzoeken wanneer je wilt.
Chocola kon ze nooit zo waarderen. Ik geloof dat ze een kast hebben gekocht om alles in te zetten wb chocola ha ha.
Bij die van Laurens dan hè, bij B hadden we 3 verschillende dus die hebben we allemaal uitgezwaaid.
Mijn moeder was altijd blij met alles (is kv geweest), maar het leukst vond ze volgens mij een bon. Bloemen, VVV, Hema. Kan je zelf iets uitzoeken wanneer je wilt.
Chocola kon ze nooit zo waarderen. Ik geloof dat ze een kast hebben gekocht om alles in te zetten wb chocola ha ha.
donderdag 17 september 2009 om 14:50
Precies Star! Een klein lief ventje heb ik.
Cadeautje geven. Hmmm.... nooit gedaan. Moet dat dan persé? Het lijkt wel een verplichting (ik lees het zo vaak op dit forum) om een cadeautje te kopen. Ik denk dat ik daar te nuchter voor ben . De kraam van Tim kende ik heel goed, ook haar heb ik geen cadeautje gegeven. Maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen keuze.
Aha, vent komt thuis met Lianne. Ga weer. Fijne dag! En een knuffeltje voor Eetje en Ceetje.
Cadeautje geven. Hmmm.... nooit gedaan. Moet dat dan persé? Het lijkt wel een verplichting (ik lees het zo vaak op dit forum) om een cadeautje te kopen. Ik denk dat ik daar te nuchter voor ben . De kraam van Tim kende ik heel goed, ook haar heb ik geen cadeautje gegeven. Maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen keuze.
Aha, vent komt thuis met Lianne. Ga weer. Fijne dag! En een knuffeltje voor Eetje en Ceetje.
donderdag 17 september 2009 om 14:53