Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk, die Eetje is een slimme baby zeg!

En inderdaad, ontstekingen ofzo zit je echt niet op te wachten. Koorts is alarm, spreken we dat af?

Compu idd gemaild en ben weer volledig op de hoogte. Ik schrok er gewoon van

Goed, was ophangen. Ook nuttig.....
Ja dat had ik ook al met arts afgesproken, dat koorts alarm was. Gisteravond 37.5, voor mijn doen aan de hoge kant, maar vandaag weer onder de 37, dus laten we hopen dat het zo blijft.

Zeg heb je nesteldrang ineens?
Nee man, ik moet gewoon wel wassen zo af en toe he. De gewone was dus. Geen rompers 3x (ze liggen alweer 2 weken klaar he dus die verzamelen wat stof....), geen strijken. Gewoon af en toe doe ik eens iets. Vindt mijn meneer ook fijn, heeft hij morgen weer wat aan te trekken

Wel rectaal meten he? Niet leuk, wel goed.

Maar je merkt het ook wel als je echt koorts hebt hoor: niet warm te krijgen waarschijnlijk...
Af en toe iets doen klinkt best goed

Rectaal ja. Inderdaad minder prettig

Mevrouw tevreden met haar nieuwe laarzen? Jij al mooie nieuwe gezien op Omoda voor na de bevalling?
He getsie Star, naar van die koorts. Hopelijk een blaasontstekinkje oid. .

Suus, kom op zeg, BUB zeg ik, niet BIB, dat weten we nu wel . Hup, ik dans met Vishnu mee!

Vishnu, is dat heftig, zo´n operatie? Mijn jongste hangt dat misschien ook boven het hoofd (of nou ja hoofd .

Kokos, nog van harte!!!

Mal, ik heb het niet gelezen, maar ik geloof nooit dat jij ruzie krijgt met het halve forum. Echt niet.
Nee dat is het dus niet Jin, blaasontsteking

O jee, Jongste misschien ook onder het mes dus? Gaat lekker met dat arme ventje
Dat had ik gelezen Star, maar toch hoop ik op een blaasontsteking . Hoe is het nu?

Misschien later ja, heeft een wat nauw voorhuidje, hopelijk gaat dat met de tijd der groei wat beter.
Nou ik hoop op helemaal geen ontsteking

Het gaat redelijk nu, zo lekker slapen en hopelijk morgen weer minder.

Is toch ook normaal op die leeftijd dat voorhuidje nog nauw is? *weet niks van jongetjes*
Hoe oud is je jongste JJibn?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Vishnu schreef op 22 september 2009 @ 21:03:

Hoe oud is je jongste JJibn?Jaja rosé enzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
Waar is dat glas voor?
Ah kom op tijd voor de drank, of heeft Vish alles al oppperdepop? Lust er wel een hoor!

Star: oei dat is balen. Nou hopen dat het morgen beter is en gewoon simpele naweeënachtige dingen zijn.... Fijn dat eetje het zo goed doet zeg!

Suus: ah morgen weer 'spannend" Hoop dat het allemaal lukt!

Mal: niks van aantrekken hoor! En haar dus geen hulp meer aanbieden! (je bent ook zo'n schat!) Hoe gaat het met de medicatie?

Hel: jij vertrekt vrijdag toch? Spannend hoor. helemaal klaar voor?

Jin: ai jongste nauw. Geen verstand van. Ik doe niet zoveel met die voorhuid... Ties trekt eraan en dan wordt hij heel lang, vindt hij leuk. (probeert er wat van te maken of zo denk ik... ) Geen idee of dat "goed" is.

Meisjes met kleding voorkeur heb ik (nog) niet en Ties trekt gewoon alles aan. lekker makkelijk! Fieke gaat nu wel heel leuk draaien en zo als ze iets nieuws heeft, heel schattig!
Ik doen er ook niet zo veel mee hoor Bridges .

Vish, jongste wordt in januari twee.

Een fijne ochtend allemaal! Een heerlijk zonnetje hier en ik ga zo eindelijk weer ens naar een speelgroep met jongste.
Morgen!

Heb tekort geslapen... Maar dagje relaxen. Oudste gaat bij opa en oma slapen, wilde hij. Lekker fluffen met jongste!
Veel plezier dan met relaxen Bridge!

Ik wilde gaan schilderen, belt er iemand ineens met een opdracht. Even kijken of ik dat een beetje snel af kan krijgen, dat ik dan daarna ga schilderen.

Ik doe nu de buitenboel alles in roomwit hoogglans, ook de voordeur. Lekker fris. (het was beige met bordeuaxrood). En iedereen heeft het huis in 2 kleurtjes behalve wij
Wat een leuk jasje is dit trouwens (gaat maar tot maat 98)

-laat maar plaatje doet het niet-
Zóóó'hey Mal, kijk maar uit met je recalcitrante roomwit.

Jin de ingreep is op zich maar klein, ik vond het toch best wel heftig. Als je zeker weet dat het moet gebeuren zou ik dat zo snel mogelijk laten doen. Heeft arts er weleens iets over gezegd? Hier was het best wel duidelijk, piemeltje bolde ook helemaal op tijdens het plassen omdat de uitgang te klein was. Een 2x een ontsteking gehad onder het voorhuidje.

Als je er meer over wil weten moet je het maar zeggen, heb verslagje hier nog op de computer staan volgens mij.

Sorry Bridge dat ik alles op had gedronken
Ik voel me erg Jan de Bouvier met mijn 'alles moet wit'
Van Jan mag je nu toch juist weer kleur gebruiken?
Mogge
Goeiemorgen,

Ik moet heel veel bijlezen zie ik alweer.

Maar Suze nog niet bevallen?

Mhh.. ik moet echt even lezen dus.

Tot vanavond, dan ben ik wel weer een keer klaar
Mogge. BIB, check en ik ben weer weg.
Ja Bib, als het Bub was had ik het wel even aangegeven...
Star fijn dat de kleine meid al snapt wanneer ze moet slapen.

Hihi Bridges schattig dat Fieke zo gaat draaien als ze haar kleren aan heeft. Ik zie het al helemaal voor me!

Lekker Mal, aan de verf. Hier moest eigenlijk voor de zomer al de voordeur geschilderd worden, maar is nog steeds niet gedaan. Beetje jammer van mezelf!

Hé Suze kom op nu met die baby! We zijn er nu allemaal wel klaar voor hoor!

Haha Helen, lekker eigen willetje die dame van jou met de kleding! Tja daar zijn het meisjes voor toch?

Kokos nog gefeliciteerd! Klinkt als een lekkere avond!

Mamax, lekker ding heb jij thuis! Een metroman. Haha... En dan vooral een polo of blouse, geweldig!

Juud hoe gaat het met het afvallen? Gaat het goed?

Zo even klaar voor nu, moet nog even winkelen met mn mannen. Nieuwe kleren voor Robin en voor mij. Tobias heeft nog heel veel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven