Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een knoopjesfobie
Star, rustig aan jij! Volgens mij was jij bij Ceetje toen ook al zo snel up and running! Gelukkig voel je je nu weer beter. En Eetje doet het dus helemaal volgens het boekje.

Mamax, fijn dat vandaag alles goed ging en nu dus weer even spannende dagen voor het wachten op het resultaat

Cin, hoe gaat het nu op school, rustiger dan vorig jaar met al dat ge-OH?

Mal, heb je nog wat kunnen schilderen vandaag of duurde de extra opdracht wat langer dan je dacht? En hoe gaat het de laatste tijd met Mr J?

Jinny, moet jongste een operatie??? Of loop ik nu alweer op de zaken vooruit? Ben je al met het nieuwe begonnen of is dat nog in de regelfase?
Ja Star dat is het! Ik ga dus maar eens met hem in knoopjestherapie.
Schoenen

Ik wil deze voor T

Jas

Deze hebben we nu voor T gekocht

En die voor L kan ik niet vinden....
Stoere outfit Enka, laat de herfst/winter maar komen!

Lekker schooieren in het bos met de hond enzo

Klopt, was bij Ceetje ook heel snel weer up and running inderdaad, maar zal me nu maar even inhouden, al wil ik van alles

Knoopjestherapie, hoe zie je dat voor je?
Zie veel te veel leuke dingen allemaal alleen zijn de centen er niet dus.... En ik moet straks ook echt nieuwe klerene want alles zakt van mijn kont nu ik steeds meer afval. Maar ik wacht nog wel een maand.

Maandag naar het CB geweest, alletwee de jongens weer goedgekeurd, L; 69 cm en 7440 gr (olliebollie) en T; 106,5cm en 16kg. T had wel last van zijn arm 's middags van de prik maar 1 huil en toen was het over.
Wel goed dat afvallen zo goed gaat, maar in je blote kont over straat is geen optie natuurlijk

SB?

Jeeeeeeee 106,5 cm! Wat een lange knul!!!!
Uhmmmm eerst beginnen met een knoopje in zijn kamer, 6 weken later 1 aanraken en 2 maanden later een polo????

Nee gelukkig krijgen we nog wel truien aan met knoopjes maar een overhemdje kost wat meer moeite

Nu een overhemd met spencer (er aan vast) gekocht kijken of dat wat wordt
Ja SB, zolang ik haar niet zie en hoor gaat het goed

Heb haar nieuwe boek gekocht en daar staan echt weerzinwekkende foto's van haar in, maar ja wel lekkere gerechten, Afrikaans enzo.

Ceetje nog steeds blij met Eetje of raakt het nieuwe er al een beetje vanaf?
Bam, zit je nog steeds op de camping?

Amalia, weer aan het zingen?

Hel, nog bezig met het inpakken van alle kadootjes? voor huis
Whoehahahaha ik vind die knoopjesaanpak echt briljant.

Weerzinwekkende foto's nog wel. Ze schijnt het nog met Rik Felderhof te doen ook tegenwoordig. Over weerzinwekkend gesproken

Spencertjes vind ik zo gaaf voor kleine jongetjes

Ceetje vindt het nog steeds erg interessant allemaal, ze vertelt ook aan wie het maar horen wil (op straat enzo ) dat ze een zusje heeft.
Ja Amaal, waar ben je???
Vraagje, hoe lang leeft een slak in een potje? T heeft er 2 weken geleden in een potje gedaan met 2 blaadjes erbij en dat beets staat nu al 2 weken op het KDV. Leeft geloof ik nog steeds en morgen wil hij hem echt weer mee naar huis
Geen idee wat de leeftijd van een slak in een potje is

Ik zou 'm uitzetten in de tuin.
Vanavond trouwens stukje lugubere natuur in onze tuin

Ik keek naar buiten want ink hoorde wat en er zat dus een buizerd op een duif, in de killing modus, vlak voor de keukendeur, dat beest schrok dus van mij en vloog weg. Ik naar buiten met een theedoek voor die duif, want hij leefde nog. Pak ik hem op, zie ik dat er dus een groot gat in hem zit en je dus gewoon het vogelvoer kan zien wat hij net had gegeten (slokdarm). Ik heb hem maar in het handdoekje weggelegd en man heeft hem uit zijn lijden verlost

Ik weet dat het gebeurd maar wil het niet echt weten....
en :puke: Enka. Ik wil dat soort dingen ook niet weten nee.

Goed van man trouwens dat hij dat gedaan heeft, ik zou het zelf niet kunnen, maar laten lijden is ook zo drie keer niks.
Zeg zitten jullie allemaal 4 weddings and a funeral te kijken? Ja hè?
Mamax, wij gaan zaterdag waarschijnlijk naar de fruitplukdag, mijn vader is jarig en dan gaan we toch die kant uit, dus dachten we leuke combi! dus bedankt voor de link.

Kokos, dat eerste hapje is zeker lachen, hihi. Hij wil het liefst alles van de lepel slurpen maar als hij het dan proeft!!! Vandaag ook erg gelachen om zijn reactie op worteltjes, op een gegeven moment hem zelf het lepeltje gegeven met een beetje erop. En hij stopt alles in zijn mond dus ook het lepeltje...Hihi zo leuk dan dat koppie.

Wat een leuke opmerkingen maakt Lianne en want ze luistert wel heel goed naar je
Dan zie ik je misschien daar zaterdag Enka
SJIPS!!!!!!! vergeten! Die wilde ik ook zien en de tafeltent afmaken
Hahahaha zie je, niemand kan die film weerstaan.
Jij mag je helemaal niet zo inspannen
Ik ga toch ook geen appels plukken, dat laat ik doen
Volgens mij ga ik toch ook nog even op de bank hangen met een emmer thee en even the happy end bekijken

Weltrusten voor straks!
quote:Star schreef op 23 september 2009 @ 21:18:

Zeg zitten jullie allemaal 4 weddings and a funeral te kijken? Ja hè?

Voor de 20e keer denk ik, ik kan hem wel dromen (ik vind dit een niet zo'n grappig stukje dus even naar het forum en dan weer chipjes pakken en verder kijken) heerlijke film dit.

haha, al die ex-vriendinnen net. En die oude demente man in het begin pis ik altijd van in mijn broek.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven