Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry Star voor mijn zeer-slecht-begrijpend-lezen. Heb vandaag wat nare berichten gehoord en ben beetje van slag. Ik zal volgende keer Zeer Aandachtig jouw schrijfsels lezen .

Enka, mijn oudste heeft volgens mij ook die lengte ongeveer, maar is iets zwaarder denk ik.

De arts heeft het een paar keer gezegd van jongste, dat zijn voorhuidje erg nauw is, maar dat het nog wel kan veranderen, maar wel een puntje van aandacht is om op te letten. Vandaar.
En je zit met Malman te kijken hè Mal? Ik wist het wel

O Jin, nare berichten niet fijn. Ga je wel lekker slapen zo?

Al contact gehad met artsen weer over Jongste en jeuk enzo? Nieuwe afspraak staan al?
O reclame! Nou, zus en nichtje waren er en hebben ook campingmacaroni meegegeten. Dus was fijn! Toen Jonathan thuis was samen even gewinkeld (stelt niet zoveel voor op ons pleintje) en kastanjes gezocht.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zijn ze er al voldoende Mal, kastanjes?
Malman is net naar bed gegaan, die is erg moe. Heeft nu een hele zware AB-kuur omdat zijn oog nog steeds niet goed is (is al ontstoken voor onze vakantie, in mei dus). Als het dan niet over gaat dan moet hij naar het AZU, want dan weet de oogarts het niet meer.
Ja hoor, ik ga zo lekekr slapen. Oma ligt erg slecht (op gesloten afdeling aan het zuurstof) en nog een bericht waar ik niks over kwijt wil maar wat toch echt heel erg naar en schrikken was. Moet even bellen weer met de huidarts, voor een afspraak.

Mal, leuke film!!! I love Hugh.
quote:Star schreef op 23 september 2009 @ 21:43:

Zijn ze er al voldoende Mal, kastanjes?Mijn zus had een aardige zak voor in de vaas. Jonathan loopt dan ook met zijn handen en zijn zakken vol maar vandaag lag er niet zo heel veel, het moet eerst weer eens waaien. En de hele buurt is daar aan het rapen.
Ik vind Hugh ook heel leuk hier Jinny! Maar ik vind eigenlijk de hele cast erg leuk en goed uitgezocht bij elkaar. Zo erg dat Scarlett (zusje van hoofdpersoon in de film) in het echt overleden is, ze is zo grappig!
voor jou Jin! Hoop dat het goed gaat met oma en dat andere dingen ook goed gaan. (geen idee of dat kan, maar je snapt vast wat ik bedoel...)

Suus: oké vannacht dus volgens Kess. Nou da's mooi, ik duim voor je! Verantwoord gekookt zeg!

(hier ook campingmacaroni en het was lekker, dametje heeft enorm goed gegeten en vent vond het ook lekker dus deze mag vaker!)

Ik wil ook appels plukken zaterdag maar heb 's ochtends zwemles en 's middags verjaardag

Ik heb morgen quality-time met mijn dochter! De hele ochtend! Wat zal ik eens gaan doen?
quote:Maleficent schreef op 23 september 2009 @ 21:44:

Malman is net naar bed gegaan, die is erg moe. Heeft nu een hele zware AB-kuur omdat zijn oog nog steeds niet goed is (is al ontstoken voor onze vakantie, in mei dus). Als het dan niet over gaat dan moet hij naar het AZU, want dan weet de oogarts het niet meer.

Moet ik een flesje borstvoeding opsturen?

Nee flauw, heeft hij er veel pijn van ook?
quote:Jinny schreef op 23 september 2009 @ 21:45:

Ja hoor, ik ga zo lekekr slapen. Oma ligt erg slecht (op gesloten afdeling aan het zuurstof) en nog een bericht waar ik niks over kwijt wil maar wat toch echt heel erg naar en schrikken was. Moet even bellen weer met de huidarts, voor een afspraak.

Bah. Arm oud mensje.

Slechte nieuws blijft ook maar komen bij jullie.
Bridges, dank voor je hug. Recept? Klinkt lekker!

Oh wat leuk met je dochter. Kom op de thee, kan ze spelen met jongste . Oh nee, ik moet morgen naar de nieuwe gyn. Bah, bah.
Ik leef nog Star, ik ben nog op de been .
Maar nu ga ik douchen en slapen. Daaaaaag!
Truste Jinster!

Lekker stukje fietsen naar kinderboerderie ofzo Bridge?
Ik heb morgen qualitytime met twee dochters

Starman werkt morgen.
Ja maar fietsen kan ik ook met 2 kids. Wil eigenlijk iets doen wat ik niet met 2 kids doe. Misschien ga ik wel even naar de stad of zo. en daar koffie drinken of zo. Verder fietsen. (nee niet helemaal naar Jin, dat haal ik net niet.) Of misschien gewoon lekker samen fluffen. Dat red ik ook niet met 2 kinderen. Lekker spelen en zo.

Heb er helemaal zin in!
En ik ga nu naar bed. Anders is het duffe quality time omdat moeders niet wakker te krijgen is morgen haha!
Jinny, een voor al het schriknieuws
O nee nu komt dat mooie gedicht
Aaah ik ben er al helemaal klaar mee, de mannen maken alleen maar ruzie deze ochtend en het is nog niet eens half 9 .

Jin

En Bridge wat voor leuks brengt de dag?

Vish bedankt voor het plaatje, ik had er ook al wat op gegoogeld maar ik vond alleen maar grote mannenpiemels in hoogtes . Maar nu ik het plaatje zie is er nog niks aan de hand.

Enka gave schoenen die je voor T. wilt kopen, van welke winkel zijn ie? Ik zoek ook zoiets, wat ik had gezien was allemaal met een "kale neus" , alleen moet ik wel een extra neus erop hebben anders zijn ze zo stuk. Maar deze hebben dat dus.

Balen zeg Mal dat Malman nog zo'n last van zijn oog heeft. Beterschap voor hem!

En is de voorspelling van Kess uitgekomen Suus? Ik hoop het voor je.

Ja het is rustig uit de Gooische hoek...

Cas geeft kusjes! Zo lief! Heeft Mart echt nooit gedaan en nog steeds gaat het niet van harte, maar Cas komt ze gewoon brengen, heerlijk!
Morgen Bib. Voorspellende gave Kess laat ons helaas in de steek . Ff bijlezen
Mea Culpa...

Bij Inad zat ik er natuurlijk ook gewoon 2 dagen naast. Misschien moet ik maar gewoon toegeven dat de komst van Eetje gewoon erg goed gegokt was... Nu gauw naar yoga, misschien voel ik me daarna Zen genoeg om nog een uitspraak te doen !
Loretta is De Mol. Punt.
Morgen...

Jammer van de Bib...

Hier nu nog even relaxed spelen, straks zien we wel weer! Ik kijk gewoon waar Fieke zin in heeft. (dat voel ik natuurlijk feilloos aan als moeder, dat snappen jullie! )
Nog steeds BIB??? Bummer.

aaah, wat lief Juud dat Cas kusjes geeft. Gezellig hoor. En kan je zijn haar al een beetje laten groeien? Bij Jonathan zit het sinds de laatste knipbeurt ook wel zoals dat jongetje van de V&D pagina 35. Moet ik er wel gel indoen enzo anders krult het omhoog aan de zijkanten

wat een stomme rompers indd in de V&D krant. Alsof meisjes alleen maar prinsesjes/wondertjes/lief/schattig zijn en jongens alleen maar stoer/bikkel/lomp. Ik zeg discriminatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven