Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
O Hel, wat een heerlijk nieuws. Tijd voor de champi dus nou hopen dat het echt door gaat

En nog maar even een dansje voor Suus:

Stressed is just desserts spelled backwards
Jaaaa Hel dat zou goed nieuws zijn zeg

Morgen al vertrekken, ga snel met je dochter knuffelen
Mal: dank je wel!

Suus: ik zou niet op de heldere blik van Kees wachten hoor... Gaan met die banaan!

Star: Eetje nog te klein voor draagdoek? Nee toch: Of gewoon geworstel om hem knap om te krijgen?

(heb hier nog een minimonkey liggen, scheelt worstelen...)

(Oh en dat mooie plaatje krijg ik nooit zelf op mijn avatar, vandaar dat ik mal vroeg.)

Hel: joehoe! dat klinkt goed dan! Spannend!!! Alvast veel plezier dan morgen!

Ben hier bij vriendinntje geweest, Dat doe ik ook nooit met 1 kind en zij had gisteren rotdag dus we hebben onze kindjes (7 maanden verschil) lekker laten spelen. Was ook gezellig!

En hier beetje balen want nieuwe duo werkt niet goed, lijkt op situatie van vorig jaar. Zucht. lopen het weer op. Nu dinsdag dus gesprek terwijl ik eigenlijk he-le-maal geen tijd hiervoor heb... Hoop dat het iets oplost... Oh en leuke is dat er wel een functie vrijkomt waar ik op ga solliciteren en misschien zelfs ook nog wel goede kans op maak!
Hoi, hoi,

Ben druk met voorbereidingen van Tim zijn verjaardag, vieren we zondag.

Trouwens (eindelijk) goed nieuws voor mijn ouders; ze hebben de rechtzaak gewonnen!

Suus, leuke laarzen voor J'tje. En BIB? Dat kan niet hoor

Star, geen koorts meer, da's beter.

Bridges, hoe heeft Ties het gehad? Jij lekker gerelaxed?

Wat lief van Fieke

Naat, lekker geshopt én geslaagd?

Enka, leuke jas voor T.

Lachen van die knoopjes

L. groeit goed! En T. 106cm., zo lang is Lianne ook.

Wat smerig van die buizerd. Ben wel wat gewend met Sita, maar het blijft goor.

Gezellige dag vrijdag!

Jin, arme oma

Juud, wat lief van Cas! Hoe gaat het met afvallen?

Bridges, fietsen met 2 kinderen; binnenkort ook hier: Tim kan nu aardig goed zitten We hebben het fietszitje weer vastgemaakt. Maar lijkt me best moeilijk; eerst baby voorop en dan je fiets goed vasthouden en peuter van 18 kilo achterop.

Hé, gezellig bij vriendin geweest.

Sollicitatie in zicht? Leuk!

Cin, hoi! Behalve dat je het druk hebt; alles goed?
Suze, het spijt me... ik denk dat je tot na het weekend moet wachten. Monday, monday..... zoals the mama's and the papa's zongen. Dat liedje zingt rond in mijn hoofd, dus dat kan bijna niet missen.... Dus: nog even een fijn weekend met zijn drietjes, oppas regelen voor jullie oudste en daarna kan het gebeuren! Hoop dat ik je niet al te veel teleurstel en wens je gewoon nog een heel fijn weekend!
Loretta is De Mol. Punt.
Hel, reactie op AK.

Alvast een goede reis!
Hee goed nieuws Kokos, dat zal een opluchting zijn

Bridge, vertel eens op AK over functie die vrijkomt? Ben benieuwd!

Krijg zo de wijkverpleegkundige. Eens zien wat voor onzinnige vragen ze dit keer stellen

Kess

Ik had juist net Sunday bloody Sunday in mijn hoofd. Bloedstolselputjeproppen enzo
Even heel kort, want niet echt bijgelezen, maar ik hoop dat ik net als Enka de juiste mensen een hart onder de riem kan steken...

Bridges, balen van die duo!!! .

Oehh Hel, geweldig nieuws zou dat zijn! Succes met je grote trip!!!

Kess, wil je net als Vishnu ook in ons schema?? ?
Sunday bloody Sunday vind ik ook wel heel symbolisch! Denk dan dus dat het in de nacht van zondag op maandag begint. Twwe zulke duidelijke aanwijzingen liegen er niet om, toch?

Ik ben dól op schema's!

Maar even serieus: ik vind dat Mal echt een schitterende OP heeft gemaakt!
Loretta is De Mol. Punt.
Thank you Kess!

Ja, ik zit te wachten wanneer Vish officieel lid wordt. Maar ja, ze laat niks horen. Sowieso is het Theehuis wel onze zustergroep

Right, ik ga even Mr J uit bed vissen.
Stressed is just desserts spelled backwards
It´s a beautiful day. Dat is mijn song voor Suus, zit ik altijd goed .
Jinny, belde jij daarstraks? Ik zag een onbekend nummer en de wijkverpleegkundige was op bezoek dus ik heb het nummer weggedrukt (waar zijn de smileys? zoek die met blozende wangen).

Het zijn wel erg duidelijke aanwijzingen inderdaad
Goed, dit weekend ofzo, daar kan ik wat mee...

Net boodschappen gedaan en naar bieb geweest. Ik ben gaar.

Gelukkig had ik al besloten dat Jetje de macaroni van gisteren eet en wij pannenkoeken. Lekker makkelijk.

Kipfilet te ingewikkeld Star
Letterlijk

Lust Jeetje geen pannenkoeken?

Vandaag eerste lange dag alleen met twee meiden en na rottige nacht ben ik best gesloopt, dus wij eten bij elkaar geraapt zooitje. Spruitjes met spekjes en kaas uit de oven, aardappelpuree, Starman witte bonen in tomatensaus en hamburgers. Jammie,wat een feestmaal
Wij eten nasi met zelfgemaakte kipsate! Lekker. Grappig, ik eet alleen pannenkoeken voor de mannen, zelf ben ik er niet heel gek op. Bah, net het hele weekmenu gemaakt, boodschappen gedaan, zie ik een heel lekker recept voor gevulde paprika. Nou moet ik weer een hele week wachten...

Sam is z'n stem een beetje kwijt, klinkt wel heel schattig.

Kess, prima voorspelling, maandag zou mij namelijk heel goed uitkomen.
Etenpijler Mamax?

Schattig zo'n hees mannetje.
Ja, recept van MV. Had je hem ook gezien? Ik heb toevallig wel 3 paprika's over...Hmm, zou morgen pasta eten ivm sporten, maar gevulde paprika klinkt toch wel errug lekker.
Ik zag 'm rechts in nieuwe topics staan. Gisteren op tv bij over de kook gevulde portobello's met camembert, leek me ook erg lekker.
Oh, dat klinkt zeker lekker zeg! Recepten online? Ik zie over de kook nooit, jammer leek me wel een leuk programma. alleen net op een tijd dat we druk met de mannen zijn.

Het was trouwens geen nieuw topic, een topic uit januari wat weer omhoog is gehaald.

Ik ga aan de nasi!
quote:Maleficent schreef op 24 september 2009 @ 15:09:

Thank you Kess! [afbeelding]

Ja, ik zit te wachten wanneer Vish officieel lid wordt. Maar ja, ze laat niks horen. Sowieso is het Theehuis wel onze zustergroep [afbeelding]

Right, ik ga even Mr J uit bed vissen.Haha Mal, ben wel heel benieuwd wat voor plaatje je dan bij me zou plakken
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik zou bij Vish een sneaker doen. Een felroze of een paars. Nee, doe maar paars mét roze.
Loretta is De Mol. Punt.
Jep Star, dat was ik. Ik dacht al zoiets. Ik bel wel weer eens hoor, geen probleem! Alles goed met de wijkverpleegkundige (of eigenlijk met jou dan ).

Klinkt lekkerrrrrrrrrr Suus!
quote:Vishnu schreef op 24 september 2009 @ 18:25:

[...]

Haha Mal, ben wel heel benieuwd wat voor plaatje je dan bij me zou plakken Een oranje vis natuurlijk! Vish, Nemo, kan niet missen.
Ik dacht al dat jij het was, gezien mijn mail die ik niet al te lang daarvoor gestuurd had

We kletsen snel bij

Wijkverpleegkundige was ok, het was een nieuwe. Gewoon standaardriedeltje met vragen over allergien, ziektes, groei etc..
Wat Jin? Pannenkoeken? Ach ja, bij gebrek aan inspiratie en een rest macaroni moet je wat he..

Star, inderdaad. De freule blieft geen pannenkoeken, niet dat ze ze ooit geproefd heeft hoor.... Raar kind.

Man, wat heb ik een steken down under. Zou ik dan toch een blaasontsteking hebben misschien? Hmm, morgen maar eens wat pies brengen.

Oh ja, volgende week woensdag afspraak om beleid te bespreken in zkh. Benieuwd of ze me van dienst willen zijn of zeggen kind doet het goed, jij doet het prima. We zien je volgende week wel weer...

Even een appel maken voor kind, kan ze daarna naar bed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven