Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 07 oktober 2009 @ 19:07:

Ah, je hebt het zelf al gezien

Ik val er precies binnen net...

Ach gossie, wat sneu he? Geen leuk begin als je je zo voelt.
vanmiddag een brief van de psz. Juul kan als we willen nu ook 4 of 5 ochtenden naar de psz ter voorbereiding van de bassischool.

Lijkt me idd wel een goede voorbereiding, en Juul ziet het helemaal zitten om elke dag naar school te gaan, hahahaha

riep zojuist Yeahhhhh morgen weer naar school, grinnik.

Ben nog wel in dubio. Wat zouden jullie doen?
Heel sneu inderdaad, doe jij het toch beter

En geen last van je patchworkje? En naweeen? Wat heerlijk dat Meetje () het zo goed doet aan de borst. Net of het nooit anders is geweest he?

Ik ben niet zo snel met kaartjes, kom nog niet vaak in het dorp
quote:bambino schreef op 07 oktober 2009 @ 19:11:

vanmiddag een brief van de psz. Juul kan als we willen nu ook 4 of 5 ochtenden naar de psz ter voorbereiding van de bassischool.

Lijkt me idd wel een goede voorbereiding, en Juul ziet het helemaal zitten om elke dag naar school te gaan, hahahaha

riep zojuist Yeahhhhh morgen weer naar school, grinnik.

Ben nog wel in dubio. Wat zouden jullie doen?

Ik zou het denk ik zo houden als het nu is (als ik naar Ceetje kijk iig). Die verveelt zich behoorlijk op het kdv en kdv/psz toch heel anders denk ik dan school, dus zie het voorbereidende er ook niet in, behalve het aantal dagen dan.

Maar qua werk wel lekker voor jou
Juul verveelt zich niet op de psz dus dat is niet aan de orde.

ja qua werk is het ideaal, zal de laatste zijn die dat ontkent.

Maar van belang is Julian en niet mijn werk. werk is dan een fijne bijkomstigheid
Nou ja als hij het leuk vindt, waarom niet dan?
Fijn Bridge dat hebben jullie weer gehad, nu nooit meer met hem naar het cb of wel?

Beker is leuk Mamax! Mart wil natuurlijk een cars (eigenlijk een pokemon maar dat vind ik echt te lelijk). Ik heb een leuke tas bij de hema gezien met sterren, dus nu heb ik bedacht dat ik de tas uitzoek en hij de beker. Eerlijk toch (de tas is leuk en zichtbaar, de beker zit mooi verstopt in de tas)

Ceetje verveelt zich ook al op de creche, Mart ook al, al zegt hij het niet maar ik merk gewoon dat hij oudere kindjes mist nu hij de oudste is.

Bam als hij er veel plezier in heeft zou ik het doen. Hebben ze het piramideproject omdat ze praten over de voorbereiding?

Naat wat een actie bij de huisarts! Hij zit er nu mooi in, geen buikpijn gehad?
Ja er hebben er wel meer last van inderdaad Juud. Wil Mart ook wel eens niet? Dat hij gewoon thuis wil blijven?
Hier nog wel naar zin op kdv maar de uitdaging is er wel af sinds ze van de zomer de oudste is en de volgende pas 2,5.

Bam, ik zou Juul dan 4x per week brengen als hij het zo leuk vindt. Woensdag lekker chillen met mama.

Weinig last van hechtingen hier en echt alles loopt lekker. Beetje naweeen maar goed te doen. Vooral bij voeden dus de boel doet wat het moet doen denk ik dan maar.

Zo, ik ga lekker buizen in bed. Morgen zal ik een poging tot bijlezen doen

Dag meissies, bis later
Hai~!

Boekjes zijn geworden:

Otje

Een krokodil die wel een kindje lust (maar dan kleine editie)

Aadje Piraatje

Vos en Haas (weet niet meer welke)

Koekjes (dat boekje van 5 euro)

en het geschenk natuurlijk! Had veel bonnen gespaar dus helemaal blij! (geloof dat ik het allemaal leuker vond dan Ties haha!)

Psz: toevallig had ik hier laatst thuis ook discussie over. Hij zou namelijk ook 1 of 2 ochtend naar psz kunnen. Maar naast kdv... Maar nu hoor ik van ouders uit de buurt en mijn nichtje dat het wel anders is dan kdv. Dat het meer schools is, meer echt in kring zitten, in bepaalde structuur en zo. Ik wilde het nooit, zag er het nut niet van in, maar begin toch te twijfelen. Daarbij begint mannetje zich ook wel te vervelen (wil ook niet echt meer heen, geen drama's hoor) Vriend vindt het niks, ik twijfel. Denk dat we het niet doen, omdat het echt iets nieuws is, anders had ik het misschien wel gedaan hoor!

Suus: wat fijn dat het goed gaat en dat je fijne kraam hebt!

Compu: nee ken dat adres nog niet, zal hem onthouden, leuk!

Mannetje was vanmiddag wel moe en hangerig. Zal wel door de indrukwekkende dag komen... Oh ja, hij was 17.4 kg en 104 cm. En nu thee drinken met speculaasbrokken. Ja heel slecht, maar ik ben gezwicht bij de kraam...
heb je otje en het kookboek Bridges?

leuke boekjes verder zo te lezen.

Dat klopt wel Bridges dat het ook meer schools is tenminste hier.

Bij juul zitten ze ook in de kring en dan doen ze liedjes zingen en weet ik wat al niet meer. ziet er altijd heelgezellig uit.

Kan me wel vorostellen dat je er niet iets nieuws bij wilt doen, misschien wat veel van het goed dan.
klinkt als helemaal goed het gewicht en lengte toch?

zo,n prik is ook niet niks. Ligt Ties nu lekker te slapen?
Ja hij ging er lekker in. Geen last, alleen erg moe. Heb het "grote" boek van otje. Kookboek zag er erg leuk uit, maar die recepten gebruik ik vast niet. Grote boek wilde ik sowieso hebben...

Tsja het is echt wel lastig, want Ties heeft veel zin om naar school te gaan. Kinders samen zijn echt niet altijd even makkelijk, zitten erg op elkaars lip (al vind ik dat eigenlijk geen reden), psz willen graag kinderen erbij hebben, want terugloop vanwege kdv. Maar ja... Het is wel erg veel misschien. En nog maar zo kort eigenlijk. En... en... Nou ja. wat ik zeg, we kunnen niets beslissen dus zal wel niks worden...
ik moest wel bijna huilen bij de prik trouwens... Nare naald en dan zo'n bang ventje op schoot...
quote:bridges6 schreef op 07 oktober 2009 @ 20:33:

Ja hij ging er lekker in. Geen last, alleen erg moe. Heb het "grote" boek van otje. Kookboek zag er erg leuk uit, maar die recepten gebruik ik vast niet. Grote boek wilde ik sowieso hebben...

Tsja het is echt wel lastig, want Ties heeft veel zin om naar school te gaan. Kinders samen zijn echt niet altijd even makkelijk, zitten erg op elkaars lip (al vind ik dat eigenlijk geen reden), psz willen graag kinderen erbij hebben, want terugloop vanwege kdv. Maar ja... Het is wel erg veel misschien. En nog maar zo kort eigenlijk. En... en... Nou ja. wat ik zeg, we kunnen niets beslissen dus zal wel niks worden...

Ik denk dat dat hier ook de hoofdreden is hoor dat ze nu 4 of 5 dagen aanbieden. Terugloop. want dat was nooit dat ze dat aanboden. maar goed ik heb er aan een kant wel oren na, omdat als hij nu op bekend terrein went aan meer dagen school het wellicht ook makkelijker zal zijn als hij naar de nieuwe school gaat. Minder moe..

Maar goed dan gaat de tuimeljudo wel in de ijskast, anders wordt het wel erg veel van het goede. Dilemma dilemma.

Maar dat vraag ik vrijdag wel.
ohh nou dat kan ik me heel goed voorstellen, is ook niet tof om te zien dat je kind geprikt wordt met zo,n naald. bah!
Bam, goed aanbod. Lastig. Ik zou in elk geval even goed nadenken en wat denkt man ervan?

Wij hebben een brief gehad (voor degene die het vroeg, Juud dacht ik?) dat de aanvraag bij de indicatiecommissie ligt en dat het nog een paar maanden kan duren voordat we wat horen. Het kan zijn dat als ze niet naar deze school mag, dat we weer opnieuw een aanvraag moeten doen bij een andere school. En dan zou ik haar in het nieuwe jaar nog thuis hebben. Want dan mag ze niet meer naar de peuterschool. Nouja, dan maken we er maar wat van met z'n 2-tjes..

Suus, wat goed dat het lekker gaat bij je!! Al veel visite of valt het mee?

Ik wens iedereen een goede nacht!
Is de judo echt tot 4 of gaat het daarna nog door?

Jee Compu: wat lastig... Wat duurt dat belachelijk lang zeg!
Goedemorgen!!

Compu: Lekker is dat dan, dat het nog maanden kan duren, cg staat toch al maanden ingeschreven? enig idee waarom zoiets zo lang duurt? kan je niet alvast op nog een andere school inschrijven of mag dat niet?

Bridges:Tuimeljudo is hier tot 4 jaar en vanaf 4 jaar stromen ze hier door naar de gewone Judo.
man denkt: maakt me niet uit
Compu, naar is dat die wachttijden. Heb je dan wel een andere optie waar je CG-tje naar toe kunt doen tijdelijk zoals een medisch KDV ofzo? Het stomme is dat als je eenmaal ook op zo'n school zit dat je heel moeilijk kunt overstappen als het toch niet aansluit bij de behoefte van je kind. Wij hebben daar ook wel gesprekken over gehad op het KDV. Dat er een kindje op een clusterschool zat en die was toch beter op zijn plek op een ander cluster, en die heeft maanden thuis gezeten. Het is allemaal heel stug en langzaam. Dus het is wel heel belangrijk in een keer de goede school te kiezen. Maar zegt CG-tje nu echt woordjes met de mond of is dat met gebaren?

Bridge, ach arme Ties en arme mama met de prik. Nou ja, nu zit het er maar in, kan hij weer jaren vooruit.

Juud, dat vind ik ook wel echt wat voor Mart om op judo te gaan. Vindt hij voetbal wel leuk of is dat echt alleen maar het idee van vent?

Naatie, haha ik zie je al liggen wachten bij de huisarts, lekker gênant. Ik moest gisteren voor een uitstruikje, ook zo leuk om te doen, not. Heb je er nog last van gehad?

Suus, heerlijk dat de kraam zo lief is! Ik ben benieuwd naar het kaartje!

Bam, leuke foto's!!! Ziet eruit als een geslaagde vakantie en wat wordt Juul een lange vent zeg!
Stressed is just desserts spelled backwards
Gisteren contact gehad met Dr B over de aanvallen en de medicatie en hij zei toch doorzetten. Als het type aanval niet veranderd dan moeten we het verder proberen, dus gisteravond maar weer opgebouwd naar boven. Spannend.

O, ik hoorde gisteren dat het glossy magazine zo goed als zeker doorgaat dus dan heb ik eind oktober/begin november gelukkig weer een grote klus! En ik kon ook weer een rekening de deur uit doen, dus even wat zuunig aandoen en dan kunnen we de spaarrekening weer lekker spekken. Heb namelijk het idee dat we nog wel flink moeten bijbetalen bij de Nuon vanwege afgelopen winter die streng was.
Heel spannend Mal.

Fijn dat het waarschijnlijk doorgaat, dat geeft weer lucht!
Fijn dat je klus doorgaat Mal!

Bam, ik zou het wel doen. Als hij het leuk vindt helemaal. Hier gaan ze met 2 2 dagen en als ze 3 worden krijgen ze er een dagdeel bij. Op dat derde dagdeel zitten wel alleen kindjes van 3. Ze doen ook moeilijkere dingen dan, is dat hier ook zo?

Bridge, leuke boekjes!

Suus, klinkt alsof je het erg getroffen hebt met je kraam. Lekker hoor! Ik stem trouwens voor Emmie/Emmy ipv Meetje.
Matje is ook een leuke voor M van Suus (echt, zo heet mijn oma)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven