Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben Jochem van Gelder ook in het echt gezien, die mocht een aantal cheques uitreiken aan de dokter, wat ze konden gebruiken voor het onderzoek.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maar Jonathan zijn variant is er toch in principe niet? Aangezien zijn geval nog maar, wat was het, 1 keer beschreven was in 'de boeken'? Hij zou dus niet mee kunnen doen met de klinische testen?
quote:Maleficent schreef op 10 oktober 2009 @ 19:40:

We hebben Jochem van Gelder ook in het echt gezien, die mocht een aantal cheques uitreiken aan de dokter, wat ze konden gebruiken voor het onderzoek.I like Jochem.
Ja, hij deed het ook heel erg leuk, kreeg alle lachers op de hand.
quote:Star schreef op 10 oktober 2009 @ 19:40:

Maar Jonathan zijn variant is er toch in principe niet? Aangezien zijn geval nog maar, wat was het, 1 keer beschreven was in 'de boeken'? Hij zou dus niet mee kunnen doen met de klinische testen?

Ze gaan het eerste testen met de mensen die echt een hele duidelijke afwijking hebben binnen de mitochondriele cellen, een complexfout. En dat heeft Jonathan niet. Maar Jonathan zijn groep bestaat uit 85% dus ik neem aan dat ze ook wel snel doorpakken om de niet-complex fouten aan te pakken.

Ik ga naar bedje denk ik. Ik lees morgen wel even bij wat jullie allemaal gekletst hebben vandaag en gisteravond.
Jochem is inderdaad leuk.

Balen Jin, een erfelijke vorm. Is het onder controle te krijgen zeg maar.

Die van mij doet ok alleen maar wild in bed Star. Maar 's ochtends duikt ie er wel bij mij in, en dan houden we het wel 20 minuten knuffelend vol. Heerlijk!! Daar heeft jongste absoluut geen geduld voor. Die wil sowieso niet knuffelen in bed, alleen bij papa, zucht...

Ooooh, dat zijn relaxe tijden! Knap kind!!! En hoe slaapt Cee nu?

Lekker slapen Mal!

Jemig, ik kijk Holl in the Wall ofzo. Het is helemaal niet leuk... Had toch meer verwacht. Jammer.
Holl nog wel

Ik zag ook een stukje en vroeg me af of dat elke week zou komen en wat de lol er van is

's Ochtends wil ik ook nog wel eens mazzel hebben met knuffelig kind. En 's nachts wil ze ook nog wel eens bij me komen slapen. Dan neemt ze het hele bed in beslag

Jongste een papa's kindje dus?

Cee slaapt wel ok, al is het wel vaak laat 's avonds pas.

Ik snap 'm Mal. 85% best veel.
Welterusten Mal! Toch wel fijn die dagen die jullie hebben. Met andere ouders praten is wel o.k. he.

Bam, voor jou ook een speciale goede nacht hug!
Even knuffels uitdelen hier:

Bam:

Mal:

Zo. Dat eerst.

Compu: jammer van de huizen. Wachten op school is misschien dan wel fijn ja.

Star: ha wat fijn dat Eetje echt zo'n voorbeeldige baby is. Hier ook wild kind in bed hoor, en echt niet willen slapen!

Jin: voor jou ook een paar:

Is toch even schrikken dan. Fijn dat je oplettende kapster hebt in ieder geval!

Amalia: vond het ook suf programma, maar verder ook weinig op tv...

Zo. Heb vandaag dikke vette opruimwoede. hele huis al door en ehr en der opgeruimd. Fijn. geeft ook even wat rust in het huis (had ik even niet hihi) Dus nu wel wat lekkers verdiend vind ik.
Ik vind ook dat jij iets lekkers hebt verdiend Bridge, opruimwoede, wow
Ik wil ook opruimwoede!!! Waar haal je de tijd vandaan Bridges? Moet er niet aan denken met 2 kinderen om me heen. Knap en fijn! Vent en ventjes hebben vandaag de tuin opgeruimd, heel fijn.

Holl in the wall ja, omdat er geen hol aan is :rolf: Star.

Compu, moeilijk hè de huizen. Wel slim om op de school te wachten. Maar aan de andere kant is het nu wel een goeie tijd om een huis te kopen! Zit er geen plaats in het midden van de eventuele scholen waar jullie kunnen gaan kijken?
Pfff, 6 euro op 5 loten gewonnen. Niet echt veel. Maar tenminste wat. Ik had vijf 1/5e loten gekocht, wel grappig.,
Haha ja bizar hè! Maar ruimt goed op!

Nu naar bed! trusten!
Jinny, he wat een schrik van die psoriasis. Wist je al wel dat je dat had, want ik heb je daar nog nooit over gehoord? Leuk van die ongenode gasten, zou ik ook niet zo blij van worden.

Bridge, helemaal goed die opruimwoede. Je mag hier ook wel even komen

Suus, wat heerlijk dat je zo aan het genieten bent

Compu, hoeveel huizen ben je binnen geweest? Op de voorlichting gisteren zeiden ze dat de meeste kindjes met Jonathan zijn ziekte naar cluster 3 gaan (had ik gevraagd).

Star, grappig dat zo'n klein wijfie het hele bed in beslag kan nemen

Amalia, ah 6 euro verdiend. Ach, wie het kleine niet eert...!

Bam en Vish, we moeten nog de spullen versturen, doen we deze week. Omdat Malman steeds niet in orde was vergaten we het elke keer (die doet het vanaf zijn werk) we zijn het niet vergeten hoor!
Lekker tijdstip weer Mal, zeker niet jouw uitslaapochtend?

Damn zeg, die Stephen Gately. Schrok wel even.
Klinkt wel heftig Jinny, is het wel te behandelen?

Bridges: je mag hier ook wel even komen hoor, ik heb zeldzaam last van opruimwoedes ;)

Compu: Wel goed misschien om te wachten met kopen tot je zeker weet waar Cg op school gaat.
Mal, lijkt me heel fijn en toch ook confronterend zo´n mito-dag. Leuk dat Jochem het deed! Ik vind hem meestal best oke, soms iets te. Ik heb het al jaren die psoriasis, maar in de zwangerschappen is het tot een uitbarsting gekomen. Ik geloof ook niet dat ik het ooit genoemd heb hier hoor, leek me niet zo interessant, maar nu was ik best een beetje geschrokken.

Bridges, wow opruimwoede. Jeetje, ik wil dat ook!!! Maar ben al weer een paar dagen grotendeels AM, en aan de was heb ik dan genoeg zeg maar .

Compu, wanneer weet je zeker waar cg naar school gaat?

Bam, heb je een beetje geslapen vannacht?
Het is alweer over hoor dames...

Vanmorgen zouden we verjaardag hebben van kindje die 1 werd. Was het kindje ziek. Dus zomaar "vrije" ochtend. Vrienden maar even hier koffie gedronken. Ties nu even Nemo kijken en ik aan het werk, scheelt vanavond weer. En even kijken of ik vriend over kan halen om even naar Ikea te gaan... Had hij niet veel zin in geloof ik. Maar hij mag kiezen tussen Ikea en een oma, dus keuze is gok ik wel gemaakt. (Oma zegt niet zoveel dus bergen akelige stiltes...)

Hoe is het verder mnet een ieder vandaag?

Star: las het ook net. Brrr... 33 jaar. Veel te jong natuurlijk...
En terecht dat hij niet naar de Ikea wil op zondag

Ceetje is met opa en oma naar de opening van de nieuwe markt in P.. Is een kinderprogramma dus wel even leuk voor haar. Die moet haar energie ook een beetje kwijt
haha snap ik ook hoor. Dus probeer nu mijn moeder over te halen om mee te gaan. Hoef namelijk niet uitgebreid, kort bezoek, halen wat ik wil en klaar. Ja misschien koffie met wat lekkers nog erbij haha! En dan neem ik een kind mee, heeft hij het ook lekker rustig! ook goeie deal lijkt me...

Ceetje naar de masrkt, jammer joh, dat je niet mee bent...
Ikea + zondag lijkt me enorm druk.....

hier geslapen zoals altijd..

wij hebben zo een etentje bij "vrienden" in amsterdam.

Juul heeft er helemaal zin in. Ze hebben geen kinderen dus ben benieuwd of er ook aan Juul is gedacht
Ha ha, mijn kind is aan het stofzuigen. Heb een nwe zonder zak dus erg interessant. Nu komt hij bij de speelhoek: ik ga hier even opruimen, het is zo'n rotzooi!

Is zeker bij Bridges in de leer geweest

Leuk een etentje Bam. Maarja, zonder kinderen... pakt bij mijn kinderen nooit zo goed uit helaas.
Niet zo'n markt Bridge

Haai Bam, long time no see
Hallo,

Nou het was vanmorgen niet :puke: maar wel een beetje haha...

Ik had gisteravond net even wat teveel gedronken. Beetje jammer van mezelf. Maar het stappen was erg leuk en was om 04.00 uur thuis en kwam om half 1 mn bed uit

Heerlijk! Ik kan er weer een paar maanden tegen

Even bijlezen
Bam, ik weet niet wat er is, ga zo even op de groep lezen. Maar alvast een

Bridges, lekker zeg zo'n ochtendje niks. Wel zielig dat de jarige ziek is.

Star, heeft Ceetje het leuk gehad met opa en oma? En jij lekker met de kleine meid?

Suze heerlijk dat je zo aan het genieten bent!

Haha Amalia, heerlijk als je kind ziet dat hij zelf zo'n rotzooi heeft gemaakt!

Jinny wat naar gelukkig heeft de kapster het gezien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven