Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naatie, aan het stappen geweest? Zo dat kan ik me echt niet meer herinneren. Maar lekker dat je daarna zo kon uitslapen. En ook geen last van je spiraaltje, dat is wel erg fijn, ik had een weekje last maar nu helemaal niks meer.

Mamax, succes met je vader vandaag en succes met de verkoop. Wij willen ook steeds maar komen niet aan het foto's maken toe.

Star, wat heerlijk dat Eetje wel weet hoe ze moet slapen.

Jinny, weer de hele week AM, succes. Is er bij jullie al meer duidelijkheid over de Kita. En hoe is het tegenwoordig met de gezondheid van de kids?

Suze, heerlijk dat je er zo van geniet blijf dat ook maar lekker doen. Freule ook helemaal trots?

Bam, wat leuk dat tuimeljudo. Lijkt me hier ook wel wat, T tuimelt nu steeds van de bank en de stoelen (wil koprollen, springen etc.) Maar eerst maar even het zwemmen afronden
Leuk hè Star. Daar kun je ze instoppen als je ze zat bent . Vader wordt donderdag geopereerd, moet zich woensdag melden in het ziekenhuis.

Enka, bij jullie blijft het ook bij 2?
Zaterdag hadden we een "zieke" L, maar wel vreemd ziek. Hij had koorts maar ondertussen wel lachen en kletsen, we mochten hem alleen niet alleen laten. Zondag was er weinig meer aan de hand en vanmorgen alleen nog wat gehoest.

En T is in de superheld modus De hele dag boeven, monsters en enge beesten vangen en dus springen, rennen en hinkelen en alles optillen. Gisteren in het bos een tas vol blaadjes etc gezocht dus we gaan zo maar even plakken.
Mamax, ja het blijft wel bij 2. Soms kriebelt het wel maar ik vind (en man ook) het goed zo. Ik prijs me heel erg gelukkig met ons mannetjes. Als ik dan zoals vanmorgen, om 7 uur, met twee heerlijke ventjes in het grote bed lig en ze liggen naar elkaar te lachen en ik dat met mijn slaapdronken hoofd hoor dan word ik helemaal blij.
Ik heb hetzelfde gevoel nu, dat het goed is zoals het is. Maxi en Mini spelen 90% van de tijd ook heel leuk samen. Een derde kind lijkt me nog steeds heel leuk (over een jaar of 20 krijg ik die vanzelf), maar nu ik eenmaal uit de baby's ben, ben ik eigenlijk wel blij dat ik dat gehad heb. Vooral dat jaar van 1.5 tot ruim 2 was bij Mini heel intensief. Nu is hij weer gezellig ondeugend, veel leuker .

En toch is het raar om de babyspulletjes weg te doen.
quote:mamax schreef op 12 oktober 2009 @ 09:52:

Leuk hè Star. Daar kun je ze instoppen als je ze zat bent . Vader wordt donderdag geopereerd, moet zich woensdag melden in het ziekenhuis.

Moet je ze wel eerst rozijntjes geven, heb je nog een soort van kerstbrood

Ah, ik had maandag in mijn hoofd zitten.
Ja dat heb ik nu ook. Ben de kleertjes al uit aan het zoeken die L aan heeft gehad en dan een gedeelte naar het goede doel (net een hele zak naar Zuid Afrika gegaan) En verder bewaar ik nog wat, 1 vriendin net bevallen van een zoon en twee zwanger, dus misschien kan ik die nog blij maken. En sommige dingen wil ik echt gewoon bewaren.
quote:enka schreef op 12 oktober 2009 @ 09:52:

.

En T is in de superheld modus De hele dag boeven, monsters en enge beesten vangen en dus springen, rennen en hinkelen en alles optillen. Gisteren in het bos een tas vol blaadjes etc gezocht dus we gaan zo maar even plakken.

Dat klinkt dan weer niet zo superhelderig

Heeft hij ook al verkleedkleren? Cape enzo?
quote:Star schreef op 12 oktober 2009 @ 10:09:

[...]

Dat klinkt dan weer niet zo superhelderig

Heeft hij ook al verkleedkleren? Cape enzo?Nee, wel een klerenhanger die dient als zwaard
Hahahaha wat een fantasie
Mamax, eten vanavond? Ik ben inspiratieloos.
Wji eten lasagne. Verder deze week courgettesoep, spaghetti, gebaakken aardappeltjes met sla en zalmfilet, hutspot, risotto. Zit er wat voor je bij?

Zo, ga nu echt was vouwen, strijken en rotzooi op Marktplaats zetten. En om 11.45 kind halen natuurlijk. Die was de koning te rijk met z'n beker met naam.
Hmmm, nee niet echt iets bij Mamax
mmm in dit tempo komt er nog weinig van bijschrijven, tot later dan maar weer.

Nou, Ierse stoofpot dan maar.
Compu, nieuwe MJ-single al gehoord? http://link.brightcove.co ... 5433001&bctid=44136255001

Echt weer een ouderwetse MJ song vind ik.
Wij gaan in januari naar Disneyland Parijs
O, wat leuk Star!!!!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja zeker, is alweer ruim 2 jaar geleden dat ik er geweest ben, dus hoog tijd

En een van de laatste, zo niet de laatste, keren dat we door de week kunnen.
Gaan jullie met zijn viertjes?

Ik wil ook graag een keer gaan met Mr J (en M natuurlijk ), maar ik ben bang dat hij er nog niet zoveel van meekrijgt.
Hello,

Leuk Star! Cee zal genieten. En nu even teruglezen..
quote:Maleficent schreef op 12 oktober 2009 @ 14:39:

Gaan jullie met zijn viertjes?

Ik wil ook graag een keer gaan met Mr J (en M natuurlijk ), maar ik ben bang dat hij er nog niet zoveel van meekrijgt.Dan gaan jullie mee
Jij liever dan ik Star, maar veel plezier

Mal, lijkt me wel leuk voor J hoor, er is zoveel te zien! Vind hij vast heel mooi.

Zoooo, Mare en L hebben zo leuk gespeeld vanmorgen (en vanmiddag). Heel schattig. En even de toerist in E uitgehangen, leuk daar! Was er eigenlijk nooit geweest. Alleen in Helhuis natuurlijk.

Was wel erg koud toen ik thuis kwam, dus nu de verwarming hoog en op zoek naar een snackbar in dit dorp die open is, want ik zit alleen vanavond met de kiddo's en heb zin in friet. Eten die guppies tenminste ook wat...
Whahahahaha zo erg Amaal? Eten ze alleen friet?
Ooooh, ik heb ook zin in friet, mag ik bij jou eten Amalia? Malman is op dieet he! Dus wij eten viscuisine en spruitjes en aardappeltjes. Beetje aparte combi volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven