Good Luck
maandag 12 oktober 2009 om 09:45
Naatie, aan het stappen geweest? Zo dat kan ik me echt niet meer herinneren. Maar lekker dat je daarna zo kon uitslapen. En ook geen last van je spiraaltje, dat is wel erg fijn, ik had een weekje last maar nu helemaal niks meer.
Mamax, succes met je vader vandaag en succes met de verkoop. Wij willen ook steeds maar komen niet aan het foto's maken toe.
Star, wat heerlijk dat Eetje wel weet hoe ze moet slapen.
Jinny, weer de hele week AM, succes. Is er bij jullie al meer duidelijkheid over de Kita. En hoe is het tegenwoordig met de gezondheid van de kids?
Suze, heerlijk dat je er zo van geniet blijf dat ook maar lekker doen. Freule ook helemaal trots?
Bam, wat leuk dat tuimeljudo. Lijkt me hier ook wel wat, T tuimelt nu steeds van de bank en de stoelen (wil koprollen, springen etc.) Maar eerst maar even het zwemmen afronden
Mamax, succes met je vader vandaag en succes met de verkoop. Wij willen ook steeds maar komen niet aan het foto's maken toe.
Star, wat heerlijk dat Eetje wel weet hoe ze moet slapen.
Jinny, weer de hele week AM, succes. Is er bij jullie al meer duidelijkheid over de Kita. En hoe is het tegenwoordig met de gezondheid van de kids?
Suze, heerlijk dat je er zo van geniet blijf dat ook maar lekker doen. Freule ook helemaal trots?
Bam, wat leuk dat tuimeljudo. Lijkt me hier ook wel wat, T tuimelt nu steeds van de bank en de stoelen (wil koprollen, springen etc.) Maar eerst maar even het zwemmen afronden
maandag 12 oktober 2009 om 09:52
Zaterdag hadden we een "zieke" L, maar wel vreemd ziek. Hij had koorts maar ondertussen wel lachen en kletsen, we mochten hem alleen niet alleen laten. Zondag was er weinig meer aan de hand en vanmorgen alleen nog wat gehoest.
En T is in de superheld modus De hele dag boeven, monsters en enge beesten vangen en dus springen, rennen en hinkelen en alles optillen. Gisteren in het bos een tas vol blaadjes etc gezocht dus we gaan zo maar even plakken.
En T is in de superheld modus De hele dag boeven, monsters en enge beesten vangen en dus springen, rennen en hinkelen en alles optillen. Gisteren in het bos een tas vol blaadjes etc gezocht dus we gaan zo maar even plakken.
maandag 12 oktober 2009 om 09:56
Mamax, ja het blijft wel bij 2. Soms kriebelt het wel maar ik vind (en man ook) het goed zo. Ik prijs me heel erg gelukkig met ons mannetjes. Als ik dan zoals vanmorgen, om 7 uur, met twee heerlijke ventjes in het grote bed lig en ze liggen naar elkaar te lachen en ik dat met mijn slaapdronken hoofd hoor dan word ik helemaal blij.
maandag 12 oktober 2009 om 10:03
Ik heb hetzelfde gevoel nu, dat het goed is zoals het is. Maxi en Mini spelen 90% van de tijd ook heel leuk samen. Een derde kind lijkt me nog steeds heel leuk (over een jaar of 20 krijg ik die vanzelf), maar nu ik eenmaal uit de baby's ben, ben ik eigenlijk wel blij dat ik dat gehad heb. Vooral dat jaar van 1.5 tot ruim 2 was bij Mini heel intensief. Nu is hij weer gezellig ondeugend, veel leuker .
En toch is het raar om de babyspulletjes weg te doen.
En toch is het raar om de babyspulletjes weg te doen.
maandag 12 oktober 2009 om 10:08
quote:mamax schreef op 12 oktober 2009 @ 09:52:
Leuk hè Star. Daar kun je ze instoppen als je ze zat bent . Vader wordt donderdag geopereerd, moet zich woensdag melden in het ziekenhuis.
Moet je ze wel eerst rozijntjes geven, heb je nog een soort van kerstbrood
Ah, ik had maandag in mijn hoofd zitten.
Leuk hè Star. Daar kun je ze instoppen als je ze zat bent . Vader wordt donderdag geopereerd, moet zich woensdag melden in het ziekenhuis.
Moet je ze wel eerst rozijntjes geven, heb je nog een soort van kerstbrood
Ah, ik had maandag in mijn hoofd zitten.
maandag 12 oktober 2009 om 10:08
Ja dat heb ik nu ook. Ben de kleertjes al uit aan het zoeken die L aan heeft gehad en dan een gedeelte naar het goede doel (net een hele zak naar Zuid Afrika gegaan) En verder bewaar ik nog wat, 1 vriendin net bevallen van een zoon en twee zwanger, dus misschien kan ik die nog blij maken. En sommige dingen wil ik echt gewoon bewaren.
maandag 12 oktober 2009 om 10:09
quote:enka schreef op 12 oktober 2009 @ 09:52:
.
Dat klinkt dan weer niet zo superhelderig
Heeft hij ook al verkleedkleren? Cape enzo?
.
Dat klinkt dan weer niet zo superhelderig
Heeft hij ook al verkleedkleren? Cape enzo?
maandag 12 oktober 2009 om 10:30
Wji eten lasagne. Verder deze week courgettesoep, spaghetti, gebaakken aardappeltjes met sla en zalmfilet, hutspot, risotto. Zit er wat voor je bij?
Zo, ga nu echt was vouwen, strijken en rotzooi op Marktplaats zetten. En om 11.45 kind halen natuurlijk. Die was de koning te rijk met z'n beker met naam.
Zo, ga nu echt was vouwen, strijken en rotzooi op Marktplaats zetten. En om 11.45 kind halen natuurlijk. Die was de koning te rijk met z'n beker met naam.
maandag 12 oktober 2009 om 13:52
Compu, nieuwe MJ-single al gehoord? http://link.brightcove.co ... 5433001&bctid=44136255001
Echt weer een ouderwetse MJ song vind ik.
Echt weer een ouderwetse MJ song vind ik.
maandag 12 oktober 2009 om 15:46
Jij liever dan ik Star, maar veel plezier
Mal, lijkt me wel leuk voor J hoor, er is zoveel te zien! Vind hij vast heel mooi.
Zoooo, Mare en L hebben zo leuk gespeeld vanmorgen (en vanmiddag). Heel schattig. En even de toerist in E uitgehangen, leuk daar! Was er eigenlijk nooit geweest. Alleen in Helhuis natuurlijk.
Was wel erg koud toen ik thuis kwam, dus nu de verwarming hoog en op zoek naar een snackbar in dit dorp die open is, want ik zit alleen vanavond met de kiddo's en heb zin in friet. Eten die guppies tenminste ook wat...
Mal, lijkt me wel leuk voor J hoor, er is zoveel te zien! Vind hij vast heel mooi.
Zoooo, Mare en L hebben zo leuk gespeeld vanmorgen (en vanmiddag). Heel schattig. En even de toerist in E uitgehangen, leuk daar! Was er eigenlijk nooit geweest. Alleen in Helhuis natuurlijk.
Was wel erg koud toen ik thuis kwam, dus nu de verwarming hoog en op zoek naar een snackbar in dit dorp die open is, want ik zit alleen vanavond met de kiddo's en heb zin in friet. Eten die guppies tenminste ook wat...