Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hadden vandaag verjaarsfeestje van mijn neefje, in een boshut. Was hartstikke leuk, Mr J heeft heerlijk gespeeld in het bos en er zit een tennisbaan bij. De boshut zelf is heel groot en van alle luxe voorzien. Nu denk ik wel dat wij die hut ook gaan huren als Jonathan jarig is, en dan een minimeeting willen doen met jullie. Want je kan hem voor het weekend huren en dan willen we 1 dag familie/vrienden en 1 dag jullie dan. Maar dat laat ik dan tzt nog wel horen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Klinkt goed Mal! Hoe is het met neefje?

naat: fijn dat je leuke dag hebt gehad!

Ikea was druk. Goh... Maar wel oké. Kidners moe en nu in bed aan het keten, althans jongste... Ik ga aan het werk.
Hai, hai,

Ik denk eerst bijlezen op de groep maar nou ben ik helemaal van de leg door nieuws Bam en Mal .

Meisjes, een dikke voor jullie!

x
quote:Maleficent schreef op 11 oktober 2009 @ 19:34:

We hadden vandaag verjaarsfeestje van mijn neefje, in een boshut. Was hartstikke leuk, Mr J heeft heerlijk gespeeld in het bos en er zit een tennisbaan bij. De boshut zelf is heel groot en van alle luxe voorzien. Nu denk ik wel dat wij die hut ook gaan huren als Jonathan jarig is, en dan een minimeeting willen doen met jullie. Want je kan hem voor het weekend huren en dan willen we 1 dag familie/vrienden en 1 dag jullie dan. Maar dat laat ik dan tzt nog wel horen.Klinkt echt super leuk!
quote:Maleficent schreef op 11 oktober 2009 @ 19:34:

We hadden vandaag verjaarsfeestje van mijn neefje, in een boshut. Was hartstikke leuk, Mr J heeft heerlijk gespeeld in het bos en er zit een tennisbaan bij. De boshut zelf is heel groot en van alle luxe voorzien. Nu denk ik wel dat wij die hut ook gaan huren als Jonathan jarig is, en dan een minimeeting willen doen met jullie. Want je kan hem voor het weekend huren en dan willen we 1 dag familie/vrienden en 1 dag jullie dan. Maar dat laat ik dan tzt nog wel horen.O dat klinkt leuk, doe eens link mailen? Mijn moeder is namelijk nog op zoek naar iets voor rond de kerst.
Suus
Hee Naat, tolde je bed ook toen je in bed stapte vannacht?
Jullie zijn lieverds!

Je moet dat soort berichten nu gewoon skippen Suze.

Jij hebt alleen maar tijd om te genieten (knuf)

Zo Star, volgens mij kan je het komende half jaar voorruit
Klinkt erg leuk Mal.

je hebt ook boomhutten, daar wil ik mijn mannen eens heensturen voor een papazoon weekend! lijkt me ook geweldig!
quote:bambino schreef op 11 oktober 2009 @ 21:41:

Klinkt erg leuk Mal.

je hebt ook boomhutten, daar wil ik mijn mannen eens heensturen voor een papazoon weekend! lijkt me ook geweldig!En wat heb jij dan voor wilde plannen dat weekend ?
Hoi Suus!!!! Hoe gaat het met de nieuwe freule?

Naatie, klinkt goed zeg, zo´n avond (lees dat uitslapen)!!!
quote:Jinny schreef op 11 oktober 2009 @ 21:43:

[...]

En wat heb jij dan voor wilde plannen dat weekend ?ehh valt het op dat ik wilde plannen heb dan
Whoehahahaha was zo grappig Bam, Starman lag te slapen en kwam naar beneden toen hij wakker was en vroeg zich af waar dat nou weer vandaan kwam

Lekker gegeten?
Oooooooooooo Jinny doet me toch ineens aan nieuwe nick voor Meetje denken. Jeetje is Freule, dan moet Meetje Barones worden
jah heerlijk.. lekker lasagne , ook heel kindvriendelijk dus dat is wel fijn.. en er was een heus kinderijsje dus op het voorgerecht na was het voor Juul heel geslaagd!
whahaha barones.. val van mijn stoel...
ja zal wel apart gezicht zijn geweest, grinnik. ook wel erg veel flessen......
Barones: ik stem voor!

Trusten!
Of de gravin. Klinkt ook wel sjiek toch? Of Maxima, dat begint ook met een M .
Goedemorgen! Nou, ik ben gisteren ook weer vroeg naar bed gegaan en voel me nu pas weer een beetje mens.

Ik stem voor de gravin, dat vind ik wel leuk passen bij de freule

Godzijdank noemen jullie haar niet prinses, daar krijg ik altijd zo'n jeuk van.
Stressed is just desserts spelled backwards
Goeiemorgen,

Zo nou ik ben bijgekomen van mn stapweekend. Ouwe muts

Klinkt echt leuk Mal! Ben benieuwd hoe het daar is!

Jinny, ja dat uitslapen was inderdaad erg lekker. Kan me ook niet meer herinneren wanneer ik tot zo laat in bed had gelegen.

Hoe is het met je? Nog veel last?

Bam, fijn dat Julian ook lekker mee kon eten! Enne wilde plannen? Klinkt leuk

Star, tja jammer dat mn bed niet stil lag, toen ik wilde slapen

Ik ga even de hond uitlaten.
O ik noem Ceetje wel eens prinses hoor
Goeiemorgen!

Alvst een voor Bam, Mal en Jin. Niet fijn die psoriasis. M'n opa heeft het ook al jaren.

Bridge, hier ook opruimwoede. Vent heeft de zolder gedaan en ik de eerste verdieping en beneden. Vanmiddag komt er iemand naar de schommelstoel kijken. Wil 40 euro geven (die van 45 euro is afgehaakt). Verder staan er een Maxicosi met voetenzake, babybjorn, babydraagzak, box en broddbakmachine klaar. En nog een stapel kleren. Voelt toch ook wel een beetje gek hoor, echt zo'n periode die nooit meer terug komt.

Naatie, klinkt als een geslaagde avond! Ik was gisteren aan de beurt met uitslapen, om 10 uur kwamen de mannen met ontbijt op bed.

Schoopen jullie me vandaag weg als jullie me zien? ik moet echt zoveel doen van mezelf vandaag!
\sorry Mamax, moet wel lachen om broodbakmachine in het rijtje

Je vader vandaag aan de beurt toch?
Goedemorgen allemaal.

Zo L ligt er alweer in en T heeft de eerste bult van deze week alweer te pakken.

voor Bam en Jinny en ook voor Mal.

Wanneer gaan we onze titel nu echt eens waarmaken met z'n allen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven