Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ook op die muffin. Die glacékoek daarentegen..... yek!

Niks voor jou toch, dat gesnaai?
quote:mamax schreef op 21 oktober 2009 @ 14:59:

Vent belde net dat schoonmoeder huidkanker heeft. Ik word er zo moe van...Pfff het houdt niet op. Sterkte meid.
Hha Amalia, dan ken je me niet hoor. Ik ben gek op snaaien!!! Vooral chips en zo, en eigenlijk ook drop en stokbroodjes en... nou ja, ik lust bijna alles .
Ik teken voor die muffin! (alhoewel de taart ook lekker was, heb nog verstopt stukje toblerone en gevulde speculaas, dus kom de dag wel door hoor...) Bedankt voor de knuffels, doet me goed! Net lekker uitgewaaid, nu nog uurtje en dan badderen dus dat ga ik ook redden!
Zet em op Bridges!!! You go girl! .

Naatie, hoe is het met de zieke man(nen)?

Suze, is de regeldag weer voorbij?

Kokos, wat ik wilde vragen, hoe vindt Lianne haar broertje? Zijn het dikke vriendjes of is ze ook wel eens jaloers?

Morgen met de Kita naar de bios. Ik ben benieuwd.
Ha ha Bridges, verstop jij snoep? Ik moet dat ook doen hoor, want vent eet gerust voor het eten 3 stukjes boterkoek omdat hij zo'n honger heeft. Vind ik zoooo irritant!

L krijgt altijd een dropje als hij heeft gepoept. Nou heb ik harde dropjes voor ons en zachte voor L. Wel in een pot. Had vent alle zachte opgegeten (maar dan ook echt in 1 middag). Ik een kind in traaaanen, vent zich van geen kwaad bewust en ik met de gebakken peren.

En als het goed is heb je het NU gered

Jin, hoe doe je dat dan? Jij bent toch hartstikke slank???
Oja Bridges, mijn trouwdag

We hebben 's ochtends de foto's gemaakt. Wel stom want dan ben je dus eigenlijk nog niet getrouwd en je hebt geen ringen om, maar anders moeten de gasten zo lang wachten.

Om 13 uur trouwen, om 14 uur op een salonboot (een rondvaartboot, maar dan wat mooier en van hout ). Daar de taart aangesneden, champagne erbij en broodjes geserveerd. Om half 4 aangemeerd bij de receptie/eetlocatie. Daar hadden we van 4 tot 7 de receptie met een caribische band. Klasje was daar van half 4 tot 4 (even ertussen gepropt, want was het eerst niet van plan. Het was een invalklas maar zó leuk dus toch maar uitgenodigd). Receptie was dus eigenlijk meer het feest met dansen enzo. Mensen gingen dus niet in de rij staan om een handje te geven. We kwamen ze wel een keer tegen .

Toen rond half 8 aan tafel (maar dan kan ook 8 uur zijn geweest, ik was al behoorlijk in de bonen ), nadat iedereen zich had omgekleed (we hadden overdag jacquet en 's avonds smoking ), en toen tot half 1 gedineerd.

Wij houden beiden erg van lekker eten, en niet zo van feesten op bruiloften, dus hadden voor een uitgebreid diner gekozen. Daarnaast heb ik ook geen 100 vrienden die ik voor een feest wil uitnodigen, maar wel 70 kennissen en vrienden voor de receptie zeg maar.

Daarna vond ik het heel belachelijk dat iedereen ging stappen (we zaten midden in Amsterdam) en man dat geen goed idee vond.... tssss.
Venten die snoep opeten zijn stom.
Jij wilde zelf wel stappen in je trouwjurk dus Amaal?
Naaf,

Mamax, wat een onrust weer! Is het nu al duidelijk dat het kanker is? Stukje weefsel onderzocht begrijp ik? Sterkte voor jullie weer..

Suus, ongelovelijk dat beeld! Daar ga ik vannacht nog even een flash back van krijgen, jij dus helemaal (al hoop ik van niet, dat je dus lekker slaapt enzo). Dat het nog niet eerder is gebeurd als dreumesje.. (gelukkig maar). Wat zal ze geschrokken zijn.

Het beste met je bekken (toch?)!

En sterkte met de pokjes! Ik wil graag dat CG ze krijgt nu.. Dus als het bij Bridges of Vish heerst, ik hou me aanbevolen.

Alles o.k. hier Naat, CV is weer thuis! Hij was naar Tromso, noord Noorwegen en nam Daim mee (fout!).

Kletsgroepje wacht ongeduldig op Juultje baby..
Star, wat een wolk van een baby heb je!!!!

Niet meer zulke mooie foto's maken hoor, eierstokken gaan aan de wandel.
Vergeet ik weer aan Amalia te melden dat we morgenavond gaan kijken in het huis!

En Vish, hoe was je trip?? Of was ze hier eenmalig eigenlijk?
Hai!

Nou, heb het overleefd hoor. Beker melk om, volle hand eten op de grond, ventje at gelukkig weer goed. Lekker gebadderd, en alles ligt al even op een oor. Lekkere knuf van vriend toen hij thuis kwam dus ik kan er weer even tegenaan. We hebben samen even gekeken en kwamen tot de conclusie dat het vast wel over is als ze 18 zijn...

Compu: morgen huis kijken, spannend!

Amalia: dat klinkt als een leuke dag! Nog best groots ook. (Dat gaat voor ons niet zo uitgebreid lukken helaas) Vent die snoep opeet is niet fijn! Hier kwam ik het toevallig tegen. Is absoluut geen gewoonte, maar van de zomer keer gedaan denk ik... Vond het wel een fijne bijkomstigheid!

Jin: wat leuk, de bios! Welke film? Toch wel nagesynchroniseerd hoop ik!

Ik ga met alle tips die ik heb gekregen mijn brief even afmaken...
quote:compu schreef op 21 oktober 2009 @ 20:42:

Star, wat een wolk van een baby heb je!!!!

Niet meer zulke mooie foto's maken hoor, eierstokken gaan aan de wandel.

Hopelijk krijg jij een mooi Sinterklaas- of kerstkadootje

Het is wel een klein wolkje hoor, net haar zus
quote:Star schreef op 21 oktober 2009 @ 20:27:

Jij wilde zelf wel stappen in je trouwjurk dus Amaal?

Dacht dat ik dan wel een hoop gratis drankjes zou krijgen. Vond het ook zo jammer om De Jurk weer uit te doen.

Ach, op de hotelkamer was het ook wel gezellig hoor

Ha Compu, morgenavond. Leuk!! AVOND? Gek tijdstip om te gaan kijken, wel handig.
Jaaaaaa en in zo'n geweldig hotel kan het alleen maar gezellig geweest zijn
Avond! Effe snel want moet nog even wat afmaken voor werk, Bridges, heb net een reactie op je brief op de groep gezet (als je ermee bezig bent...).

Ooooh ja zeg Suus, wat een onwijze schrik zeg met die indiaan van jullie. Ik ken em, hij is niet mis. Gelukkig kind en jullie met de schrik (en een bult) vrij. Arme pop.

Star, moest eraan denken, ben ooit eens op een Ierse bruiloft geweest, in een Ierse pub in A'dam, volledig gekkenhuis maar zoooooo gezellig!

Amalia, klinkt als superwedding!

Jin, nou niet zozeer jaloers op die muffin als op dat figuur dat jij er desondanks op nahoudt! What's your secret?!

Ik kan beamen dat het echt een wolk(je) van een baby is, die van Star!

Goed, aan de slag.
Ik wandel best veel en ben actief met de ventjes (maar ja, dat zijn jullie ook). Ik weet het eigenlijk niet. Niet elke dag enorm veel snaaien maar gewoon een paar keer per week (als het lukt) en verder goede genen denk ik. En ik drink liters bubbelwater, maar ja, dat is ook weer niet zo gezond hoorde ik (maar ja, ik drink gewoon graag veel water of thee of koffie als ik moe ben ).

Compu, wat spannend van dat kijken!!! Het is echt een erg leuk huis! Ik wens jullie heel snel een echt mooi cadeautje. Mag ik vragen of je ook naar een arts geweest bent? Of ben ik te persoonlijk? .

Amalia, oh leuk die trouwdag!!! Wij hebben ook gevaren, maar de kapitein was een invaller en kon de boot niet keren dus hebben we ipv de wunderschöne route een uur op een boot gezeten die niet kon keren ondanks verwoede pogingen van die invaller. Later nog vierhonder euro teruggekregen, maar ja, iedereen weet nog wat voor suffe kapitein het was .

Bridges, ik heb met je te doen! Gelukkig slapen ze nu braaf...
We gaan dus met zijn alleen aan de bubbelwater, da's duidelijk!
We gaan vroeg in de avond kijken hoor, Amalia. CG gaat altijd mee en dan is het ook nog wel licht.

Hel, gaat het goed met 'lijnen'? Sportschool inmiddels?

Taai tijdje, Bridges! Ze inspireren elkaar lijkt wel.

Je bent ook af en toe net een sloof he, met al die omgevallen etensresten etc. Hoop dat het gauw weer beter gaat en over 12 jaar zijn er weer andere dingen helaas!

Een kadootje, ja graag. Volgend jaar Kerst?

Goed dat je het vraagt hoor, Jin.

Mijn vriendin heeft me geadviseerd om nu echt naar een arts te gaan, maar ik wil niet! Vriendin is huisarts trouwens. CV dacht dat het aan hem lag, dus we hebben een vruchtbaarheidstest van de drogist gedaan en hij is springlevend haha. Dus het duurt lang vanwege mijn jaarringen zeg maar. Ik heb er wel een goed gevoel over, dus blijf nog even in de wacht..
Welterusten!
Huh, vruchtbaarheidstest bij de drogist? Nooit geweten dat je dat zo kunt kopen. Jeetje, ze vinden wat uit zeg. Wel fijn dat je dat kunt uitsluiten. Is het echt betrouwbaar dan? Houd moed Compu, het is jullie heel snel gegund .
Bridge, even een knuf voor alle drukte trouwen, wij hadden meer een low-budget wedding. Ik had natuurlijk zelf de kaart gemaakt en alles wat er aan drukwerk bij kwam kijken. Mijn zwager kan heel goed fotograferen en die heeft de foto's gemaakt. Wij zijn in een plaatsje hier vlakbij getrouwd en daarna moesten de gasten weer naar onze woonplaats, hadden we een extra mooie route door de bossen gemaakt en daar hadden veel gasten die hier niet vandaan kwamen van genoten. Aansluitend de receptie. Heerlijk weer dus lekker buiten op terras. Daarna bleven alleen de daggasten over en die bleven eten, en dat was in een indoor BBQ vorm. Daarna muziek en vrienden die herinneringen op wilden halen (stukjes klinkt weer zo suf, want het was echt heel leuk gedaan). Iedereen was toen ook al aardig zat. Dus het was eigenlijk allemaal heel relaxed en gezellig. Ook toen wij weg waren stond er nog heel lang een hele groep met gitaar op de parkeerplaats te zingen tot de eigenaar van het restaurant ze verzocht heeft weg te gaan

Mamax, wat een schrik toch weer, gelukkig lijkt het dan mee te vallen met je schoonmoeder

Jinny, ik kan alleen maar beamen dat je er geweldig uitziet op de laatste foto met Uggs!

Compu, je geduld wordt wel op de proef gesteld hoor. Ik hoop dat het bij jullie nu snel 'raak' is. Ik wist ook niet dat je het voor mannen nu ook zelf kon testen, wat grappig.

Nou, wij hebben nu de brief de deur uit voor het eerste hulpmiddel wat we nodig hebben. Ik wil toch graag een aangepaste wandelwagen. Jonathan wordt nu echt te zwaar en te groot voor zijn eigen wandelwagen. Malman wilde liever een rolstoel maar dat vind ik geen goed idee. Dit omdat ik vaak met Jonathan wandel en dat hij ook vaak hele stukken zelf loopt, hij gaat er pas in als hij moe wordt. Dat geeft hij dan zelf ook wel aan. En ik vind het stom om dan met een lege rolstoel te lopen. Ik wil graag zoiets als dit, dat ziet er ook niet meteen zo 'aangepast' uit:

Stressed is just desserts spelled backwards
Goeiemorgen!

Compu, ze hebben inderdaad een plekje weggehaald en onderzocht. Daar bleek uit dat het niet goed was en dat de randen ook niet schoon zijn. Nu naar de chirurg dus. De informatie van de huisarts was nogal summier en een vriend van schoonzus is overleden aan huidkanker. Dan schrik je toch even. Maar gelukkig blijkt het om een heel makkelijk te genezen vorm te gaan.

Ik hoop net als de rest dat het snel raak is!

Jin, hier nog een snaaier. Ik moet nu voor het eerst in 31 jaar uitkijken, woog vorige week zomaar 60.5 kg . Ik doe nu vaak boodschappen bij de Lidl en daar verkopen ze al die foute duitse kerstlekkernijen. Er is inmiddels al een (grote) doos Aachener printen en 2 pakken Dominosteine doorheen. En dan zitten we nog maar halverwege oktober...

Ga nog even de Sinterklaasviering met schoonfamilie regelen en dan de boekhouding doen. Bah.
Mal, ziet er mooi uit die wagen! Helemaal niet als een rolstoel inderdaad. En een dikke voor jou, moet toch confronterend zijn om aan te vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven