Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke discussie
Hai!

Vandaag gelukkig iets betere dag dan gisteren tot nog toe. Die was dramatisch. Vandaag veel plannen dus weinig tijd om vervelend te doen!

Gisteren met brief (ja heb jullie mailtjes ontvangen, sorry dat ik nog niet heb gereageerd...) Zo even afronden en dan kan hij eruit! Spannend!.

Mal: wat leuk van het huisje! Zal zo eens even kijken op de groep! Wat een mooie wagen! Kan me voorstellen dat je liever deze hebt dan een rolstoel! Hoe is het met Malman? Klinkt ook als hele mooie trouwdag!

Bam: niet aangesproken voelen joh! Niet nodig!

Mamax: 60.5! Jee, dat is heel wat voor jou! Maar daar ben je wel blij mee toch? Fijn dan! Leuk dat het vorige keer ook zo goed ging trouwens met wennen!
Bam, ik heb dat altijd als ze het over dunne mensen hebben. Die hebben ook altijd anorexia volgens een hele hoop mensen. Kan ik ook een beetje moe van worden. Ik probeer altijd maar voor ogen te houden dat de mensen waar ik de mening van respecteer er heel anders over denken.

Volgens mij vielen de reacties ook wel mee, maar ik ben bij pagina 15 wat anders gaan doen.
Sja da,s idd ook zoiets ja.

Ik ben ook gestopt hoor, dus ik heb vast alleen maar de mindere gelezen, hahaha ben er alweer klaar mee hoor.

Zal de frietpan vanavond eens aangooien
O da's ook wel een idee voor vanavond Bam
ik heb zulke goeie ideeen ;)

zo juul ligt zowaar in zijn bed te slapen. de wonderen zijn de wereld nog niet uit....
Ik ga vanavond met vriendinnetje uit eten en daarna de stad in. (of eigenlijk eten in de stad). Goedkoop, dus zal ook wel minder gezond worden gok ik zomaar. En vriend eet hier diepvriesnasi en de kinders poffers. (Had Ties gisteren bedacht, en je moet natuurlijk de zelfwaarde stimuleren dus ben maar meegegaan in zijn goede plan!)
Kind hier naast me heeft trouwens broodje leverworst, matze pasta, matze kaas en nu bijna ook nog een appel op. Weet niet wat me overkomt
Zowww hongerig kind.. die ziet zeker op tegen de poffers vanavond

Wat is Matze pasta en matze kaas?
Hier vanavond 2 kinders te eten. En ik heb bedacht dat ze zelf hun pizza mogen maken eens kijken of ik daar spijt van krijg na de Pizza's
Een matze met kaas en een matze met pasta
quote:bambino schreef op 22 oktober 2009 @ 14:11:

Hier vanavond 2 kinders te eten. En ik heb bedacht dat ze zelf hun pizza mogen maken eens kijken of ik daar spijt van krijg na de Pizza's Pas maar op met tomatensaus
is dat zo,n ronde cracker toestand? ( ik denk dat er iets begint te dagen )
och ze doen maar geef ze daarna een emmer sop, hebben ze wat te doen
Ja die ja. Is niet veel hoor, maar ventje vindt ze heeeeerrrrlijk! (ik ook trouwens hoor)

Lekker, pizza maken. Volgende week ook eens doen!

En heb bord laten vallen en nu lijkt meisje wakker. nie fijn...
1x is wel genoeg
Whoehahahahahaha! Ja die ja! Inclusief aankleding. eten wij iedere dag!
nog nooit op dus, ik ben meer van de craqottes.

zal ze wel eens proberen
quote:bridges6 schreef op 22 oktober 2009 @ 14:18:

Whoehahahahahaha! Ja die ja! Inclusief aankleding. eten wij iedere dag! Humor!
Hmm, matzes zijn alleen lekker met roomboter en suiker.

Cracottes vind ik dan weer wel lekker met kaas. Gisteravond het restje van de geitenkaas op van die Melba toastjes gegeten, die zijn ook erg lekker!
ohh weet je wat lekker is nu je het over toastjes heb. die met die kruiden & knoflook erin. hmm eet ik mijn vingers bij op bwv.

Ohh Juultje heeft lekker slaapt hoor ik . ga ik maar eens vissen...X-D
Matzes horen ook eigenlijk bij Pasen
Melbatoastjes met paté en Gorgonzola, check
Zijn dat toastjes met dat er al in? Wat eet je er dan op?

Dat is ook het enige moment dat ik ze in huis heb Star. En niet eens elke Paas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven