Good Luck
donderdag 22 oktober 2009 om 13:36
Hai!
Vandaag gelukkig iets betere dag dan gisteren tot nog toe. Die was dramatisch. Vandaag veel plannen dus weinig tijd om vervelend te doen!
Gisteren met brief (ja heb jullie mailtjes ontvangen, sorry dat ik nog niet heb gereageerd...) Zo even afronden en dan kan hij eruit! Spannend!.
Mal: wat leuk van het huisje! Zal zo eens even kijken op de groep! Wat een mooie wagen! Kan me voorstellen dat je liever deze hebt dan een rolstoel! Hoe is het met Malman? Klinkt ook als hele mooie trouwdag!
Bam: niet aangesproken voelen joh! Niet nodig!
Mamax: 60.5! Jee, dat is heel wat voor jou! Maar daar ben je wel blij mee toch? Fijn dan! Leuk dat het vorige keer ook zo goed ging trouwens met wennen!
Vandaag gelukkig iets betere dag dan gisteren tot nog toe. Die was dramatisch. Vandaag veel plannen dus weinig tijd om vervelend te doen!
Gisteren met brief (ja heb jullie mailtjes ontvangen, sorry dat ik nog niet heb gereageerd...) Zo even afronden en dan kan hij eruit! Spannend!.
Mal: wat leuk van het huisje! Zal zo eens even kijken op de groep! Wat een mooie wagen! Kan me voorstellen dat je liever deze hebt dan een rolstoel! Hoe is het met Malman? Klinkt ook als hele mooie trouwdag!
Bam: niet aangesproken voelen joh! Niet nodig!
Mamax: 60.5! Jee, dat is heel wat voor jou! Maar daar ben je wel blij mee toch? Fijn dan! Leuk dat het vorige keer ook zo goed ging trouwens met wennen!
donderdag 22 oktober 2009 om 13:48
Bam, ik heb dat altijd als ze het over dunne mensen hebben. Die hebben ook altijd anorexia volgens een hele hoop mensen. Kan ik ook een beetje moe van worden. Ik probeer altijd maar voor ogen te houden dat de mensen waar ik de mening van respecteer er heel anders over denken.
Volgens mij vielen de reacties ook wel mee, maar ik ben bij pagina 15 wat anders gaan doen.
Volgens mij vielen de reacties ook wel mee, maar ik ben bij pagina 15 wat anders gaan doen.
donderdag 22 oktober 2009 om 14:06
Ik ga vanavond met vriendinnetje uit eten en daarna de stad in. (of eigenlijk eten in de stad). Goedkoop, dus zal ook wel minder gezond worden gok ik zomaar. En vriend eet hier diepvriesnasi en de kinders poffers. (Had Ties gisteren bedacht, en je moet natuurlijk de zelfwaarde stimuleren dus ben maar meegegaan in zijn goede plan!)