Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
onee hoor, ik sla mijn kind elke dag ;)

ik wil niet bij de schijnheilige types horen ;)
En dat we ook niet de liefste moeders zijn. En heus niet 4 keer in de week seksen. En heus niet sporten. Dat liegen we allemaal.
Oh spannend...ik hoop zo dat ze snel een lief meisje hebben
Ook goedemorgen allemaal

Ik heb net koekjes gebakken met T voor op de tribune, dus ze zijn nog warm
*grist een koekje weg*

Kind slaan?? Ja dat doen we toch allemaal, mag toch ook. Dat zei die gestoorde toch laatst ook 'de billetjes zijn ervoor gemaakt" zei hij.

Sorry maar nu ik dit weer lees en aan die vent denk krijg ik echt koude rillingen...
Kom, ik wil/ga weer aan leuke dingen denken, lieve kleine babies en warme koekjes
He?!?!?! Billetjes zijn ervoor gemaakt? Dat heb ik gelukkig even gemist.

Billetjes zijn gemaakt om opgegeten te worden
T zit nu even met een warm koekje en kopje thee gebiologeerd naar Diego te kijken, dat mogen we echt niet missen

Gisteren mijn kledingkast uitgemest, 2 kledingzakken vol weg gedaan maar vanavond een kledingparty dus.... daar gaat mijn "niet bestaande" spaarbuffer.

En nog even een zak kleertjes voor vriendin uitgezocht want die hadden dus echt een meisje verwacht maar het werd echt een meneertje en nu helemaal geen jongenskleertjes. Dus straks even een zak langsbrengen.
Heb je dat gemist Star, ik werd echt misselijk van die vent,

predikant Goldschmeding van de ACC-Jouw kerk in Amersfoort. Hij zei dat bij DWDD. Echt een enge vent met even, al dan niet, engere ideeën.
Warm koekje en kopje thee, wat heerlijk zo'n kind

Vriendin kwam er pas bij geboorte achter dat het geen meisje was? Volgens echo wel een meidje?
oe, hadden de echoscopisten een meisje gezegd dan?

Die vent moet eens hier komen met zijn billen........
quote:enka schreef op 05 oktober 2009 @ 10:45:

Heb je dat gemist Star, ik werd echt misselijk van die vent,

predikant Goldschmeding van de ACC-Jouw kerk in Amersfoort. Hij zei dat bij DWDD. Echt een enge vent met even, al dan niet, engere ideeën.O dat klinkt al eng inderdaad. Net als die Amerikaanse televisie dominees.
quote:bambino schreef op 05 oktober 2009 @ 10:46:

Die vent moet eens hier komen met zijn billen........Wil je die eten dan?
Nee erop meppen, hahahaha
Ik doe altijd wel Jonathan op zijn billetjes slaan als hij ze bloot heeft, en dan zing ik het dikke billen-liedje erbij, dan giert Jonathan het uit van het lachen. Maar dat is meer zachtjes tikken dat het een leuk geluidje maakt
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja Mal, dat doe ik ook bij L als ik hem verschoon.

Maar die heeft ook allemaal van die leuke spekkies en hij kan ook niet tegen kietelen. J vanmorgen wat later wakker?
Ja, kwart over 7. Dat is tenminste een normale tijd.

Maar ik had hem nu een dikkere pyama aan gedaan en hem nog extra toegestopt toen hij eenmaal sliep (hij gaat vaak boven zijn deken slapen). Misschien dat hij het koud had die nacht ervoor.
Ceetje spekkies, Eetje geen spekkies
Eetje zal ook wel van die lekkere spekbeentjes krijgen over een tijdje.
O de melkfabriek moet open
Man, ik voel me al schuldig als ik een keer hard geschreeuwd heb tegen Jonathan als hij niet wil luisteren, dat vink ik al slap van mezelf. Hoe zou ik me dan wel niet moeten voelen als ik hem in zijn gezicht mep en daarna nog op de kont. Ik kan daar echt niet bij hoor. En ik ben een verschrikkelijke driftkikker maar Jonathan slaan? Nee, kan ik niet.
Ik heb Ceetje wel eens hard bij haar arm gepakt. En dan zelf moeten janken
4 cm en ruggeprik zit!
Oeh spannend!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven