Good Luck
maandag 5 oktober 2009 om 10:43
T zit nu even met een warm koekje en kopje thee gebiologeerd naar Diego te kijken, dat mogen we echt niet missen
Gisteren mijn kledingkast uitgemest, 2 kledingzakken vol weg gedaan maar vanavond een kledingparty dus.... daar gaat mijn "niet bestaande" spaarbuffer.
En nog even een zak kleertjes voor vriendin uitgezocht want die hadden dus echt een meisje verwacht maar het werd echt een meneertje en nu helemaal geen jongenskleertjes. Dus straks even een zak langsbrengen.
Gisteren mijn kledingkast uitgemest, 2 kledingzakken vol weg gedaan maar vanavond een kledingparty dus.... daar gaat mijn "niet bestaande" spaarbuffer.
En nog even een zak kleertjes voor vriendin uitgezocht want die hadden dus echt een meisje verwacht maar het werd echt een meneertje en nu helemaal geen jongenskleertjes. Dus straks even een zak langsbrengen.
maandag 5 oktober 2009 om 10:46
quote:enka schreef op 05 oktober 2009 @ 10:45:
Heb je dat gemist Star, ik werd echt misselijk van die vent,
predikant Goldschmeding van de ACC-Jouw kerk in Amersfoort. Hij zei dat bij DWDD. Echt een enge vent met even, al dan niet, engere ideeën.O dat klinkt al eng inderdaad. Net als die Amerikaanse televisie dominees.
Heb je dat gemist Star, ik werd echt misselijk van die vent,
predikant Goldschmeding van de ACC-Jouw kerk in Amersfoort. Hij zei dat bij DWDD. Echt een enge vent met even, al dan niet, engere ideeën.O dat klinkt al eng inderdaad. Net als die Amerikaanse televisie dominees.
maandag 5 oktober 2009 om 10:49
maandag 5 oktober 2009 om 10:53
maandag 5 oktober 2009 om 11:00
Man, ik voel me al schuldig als ik een keer hard geschreeuwd heb tegen Jonathan als hij niet wil luisteren, dat vink ik al slap van mezelf. Hoe zou ik me dan wel niet moeten voelen als ik hem in zijn gezicht mep en daarna nog op de kont. Ik kan daar echt niet bij hoor. En ik ben een verschrikkelijke driftkikker maar Jonathan slaan? Nee, kan ik niet.
Stressed is just desserts spelled backwards