Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou..... zit helemaal alleen op de bank. Allebei de koters zitten op de speelzaal. Echt rustig. Zou lekker moeten zijn toch

Ik denk dat ik gewoon nog lekker een uurtje mijn bed in duik. Te ranzig maar om hier naar zielig en misselijk op de bank te gaan zitten met het risico dat ik tóch die berg was op ga vouwen, is ook weer zo wat.

Trusten dus nog maar even
Trust;-)
Schiet eens op met jullie lootjes ja
Moeilijke vraag hoor, wel of niet prikken. Ik had begrepen dat de Mex griep niet gevaarlijker is dan een normale griep. Alleen veel besmettelijker. Maar hoe "erg" zou het zijn als hij de Mex griep krijgt Mal, ik kan me voorstellen dat alleen al de hoge koorts voor hem extra belastend kan zijn? De kans op bijwerkingen lijkt me heel klein. Dus tja, ik denk dat ik toch geneigd zou zijn om het te doen...

Maar als ik zelf zwanger zou zijn zou ik het denk ik niet doen, Amalia. Het risico zit vooral in de hoge koorts toch? Maar goed, ik kan me de laatse keer dat ik echt griep had niet heugen. Als je van jezelf weet dat je vatbaar bent is het weer anders... Lastig. Ben je er al uit?

O, batterij zo op.
O ja, de lootjes! Zal zo even checken.

Mamax, wat een fijn nieuws, gefeliciteerd! Wat zullen jullie opgelucht zijn! Voelt hij zich ook weer helemaal okee nu, hij had van de week nog koorts toch?

Star, wat een kloothommels joh... Ga je het aanvechten? Komt de sfeer niet ten goede maar heb het vermoeden dat dat je aan de r**t zal roesten... Bah, kan me voorstellen dat je er even naar van bent/was. Maar hoera voor de prik, stoere meid! Zo zie je maar: men lijdt het meest van 't lijden dat men vreest. En die opmerking tegen die arts, meesterlijk!!

Compu, wauwie hee, gaaaaaf!! Zo snel als dat dan ineens gaat he! Is de inrichting al rond of laat je je man nog even in de waan dat 'ie inspraak heeft?

Suus, Ceetje en Maxi (en Mare en L dus) zijn al verblijd dus die hoeven niet meer.

Mmm, herfstig weer. Eens kijken wat we vandaag gaan doen. Oma komt straks langs, wat boodschappen doen (bij de winkel met de kleine karretjes, succes gegarandeerd) en misschien nog even bij de kinderboerderij langs (daar staan twee hoogbejaarde shetlandpony's die je zelf mag borstelen, ook altijd goed).
Er is bij de Mex griep een verhoogde kans op longontsteking, en kindjes met Jonathan zijn ziekte kunnen daar heel makkelijk aan overlijden. Dat is voor mij de drijfveer om het wel te doen.

Maar ik had zoiets van, even afwachten hoe de eerste entingen vallen bij de andere mensen. Aan de andere kant is er nu dus een kind van 3 overleden, lees ik net. En Mr J kan dan ook zonder dat ik bang ben weer overal naar toe. Ik mijd al een hele tijd drukke plekken en openbaar vervoer. En ik zat al te twijfelen om hem een maand thuis te houden tot hij de prik had gehad. Die zorg heb je dan ook niet meer.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 30 oktober 2009 @ 09:41:

Er is bij de Mex griep een verhoogde kans op longontsteking, en kindjes met Jonathan zijn ziekte kunnen daar heel makkelijk aan overlijden. Dat is voor mij de drijfveer om het wel te doen.

Maar ik had zoiets van, even afwachten hoe de eerste entingen vallen bij de andere mensen. Aan de andere kant is er nu dus een kind van 3 overleden, lees ik net. En Mr J kan dan ook zonder dat ik bang ben weer overal naar toe. Ik mijd al een hele tijd drukke plekken en openbaar vervoer. En ik zat al te twijfelen om hem een maand thuis te houden tot hij de prik had gehad. Die zorg heb je dan ook niet meer.Aangezien de bestanddelen al langer worden gebruikt en veilig zijn, zou ik het in Mr J's geval wel doen.
Hel, het roest me inderdaad aan mijn r**t ja

De sfeer werd toch al hoe langer hoe beroerder, want ze liepen bij Ceetje ook al te mauwen toen. Kreeg ik geen plek om te kolven enzo. Pannenkoeken. Gelukkig heb ik hulp van een van de dames hier die vast een prachtbrief kan helpen schrijven

Ja flutweer hè?
Dat hele gedoe toen jij veel ziek was, verdiende anders ook niet echt de schoonheidsprijs. Beetje inleven was wel aardig geweest.
Mal, een beetje een indianenverhaal op de Televaag.
quote:Maleficent schreef op 30 oktober 2009 @ 09:49:

Dat hele gedoe toen jij veel ziek was, verdiende anders ook niet echt de schoonheidsprijs. Beetje inleven was wel aardig geweest.Tja. Ik zei al eerder, ik ben geen kontlikker en dat keert zich nu tegen me
quote:Star schreef op 30 oktober 2009 @ 09:49:

Mal, een beetje een indianenverhaal op de Televaag.Ja, het is wel sensatie, maar goed door de leeftijd van het kind schrik je er toch van. Jonathan heeft vorig jaar ook al de griepprik gehad en dat ging goed. Hij krijgt dan volgens de huisarts eerst de Mex griepprik en dan 3 weken daarna de gewone. Onze huisarts was alleen niet zo overtuigd dat iedereen 2 prikken moest hebben.
quote:Star schreef op 30 oktober 2009 @ 09:50:

[...]

Tja. Ik zei al eerder, ik ben geen kontlikker en dat keert zich nu tegen me

Dus zo gaat het er aan toe op jouw werk? gatver.

Nog meer kontlikkers:

Hier nog een positief verhaal over het vaccin:

http://childrenshospitalb ... l-and-h1n1-flu-questions/
Goedemorgen!

Mag toch hopen dat het niet aan je reet roest Star

Arme Mr j, vandaag nog maar thuisgehouden Mal?
quote:Maleficent schreef op 30 oktober 2009 @ 09:54:

[...]

Ja, het is wel sensatie, maar goed door de leeftijd van het kind schrik je er toch van. Jonathan heeft vorig jaar ook al de griepprik gehad en dat ging goed. Hij krijgt dan volgens de huisarts eerst de Mex griepprik en dan 3 weken daarna de gewone. Onze huisarts was alleen niet zo overtuigd dat iedereen 2 prikken moest hebben.Dat ligt aan het vaccin wat de regering gekocht heeft. In Duitsland krijgen bijvoorbeeld de ministers en militairen het andere vaccin, wat uit 1 injectie bestaat.
quote:Maleficent schreef op 30 oktober 2009 @ 09:56:

Nog meer kontlikkers:

[afbeelding]Hee, die ken ik
quote:bambino schreef op 30 oktober 2009 @ 09:59:

Goedemorgen!

Mag toch hopen dat het niet aan je reet roest Star

quote:bambino schreef op 30 oktober 2009 @ 09:59:

Arme Mr j, vandaag nog maar thuisgehouden Mal?Ja, en het is nog wel de verjaardag van Malman, en zitten we alledrie ziek thuis.
zo alleen hel nog
ohh Gefeliciteerd!
Ja, ik ga hem zo maar eens uit bed trommelen. Even samen boodschapjes doen en maar wat lekkere dingetjes halen voor lunch en avondeten. We vieren de verjaardag ook maar volgend weekend, ik voel me veel te brak om het huis zwaar te gaan poetsen en hapjes te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven