Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!
Oooo foto's kijken
Bij mij ook niet eind van de middag.

Viva doet al paar dagen weird ehh correctie ALTIJD!
Hai Jin
Lekkere dushi's Suus
Ohh voor degene die ook een stoplicht zoeken voor de kind (eren), bij de makro hebben ze ze ook. (net als die Jinny heeft)
Bam, nou vanmiddag deed hij het dus helemaal niet en verder zie ik ook zeer regelmatig hele bladzijdes vol met die spenen die bij de pijlert horen. Na ja, het zal wel.

Nog even een vraag: na 2e kind net zolang weer niet ongesteld als na 1e? Mag ik rekenen op een maand of 8 zonder bloed of kan dat heel erg wisselen?
Ik ga lekker in bed liggen. Als mijn verbinding het zo nog doet (we hebben ip-technisch soms wat problemen met al die apparaten hier) meld ik me nog wel even vanaf de iPhone .

En anders: trusten dames. Ongetwijfeld tot morgen...
Die stoplichten zag ik ook in het boekje van Lobbes trouwens.
Die stoplichten zag ik ook in het boekje van Lobbes trouwens.
Jeee da's knap!
applaus

Nu je het zegt: Ik heb daar de mini stoplichten, lamtaarns, flitspalen en pionnen besteld. Erg leuk doen het ook helemaal heus!

De grote heb ik er niet gezien, maar moet ook niet al teveel rondkijken daar
Ik werd pas na 9 maanden ongesteld Suus. Toen ik de bv ging afbouwen.

Shit, iemand scheef Dushi, ik las Sushi en heb nu zo'n ontzettende trek in sushi... ik ga even aan iets anders denken. Heb ook zin in een bepaalde soort, hele romige vulling die we in NY aten. Schiet niet op, denk niet dat vent dat gaat halen Zal ook wel niet meer goed zijn als hij terug is. En zo zwanger ben ik ook weer niet ha ha.

Vaag gezwets.

Mijn moeder is er, joepie! Komt me even 2 dagen helpen met de kinderen omdat ik zo moe ben. Heerlijk, kan ik morgen even uitslapen!! Hoera!

Nou, batterij leeg dus ik ga afsluiten

Oja, iemand een leuke tip voor een goeie tractor voor de kinderen? Beetje kleiner formaat zodat B er ook op kan. Vooral B eigenlijk.
Sushi .

Gefeliciteerd Maxi, 4 jaar
En verder...

Hoera, een taart met 4 kaarsjes voor Max! Gefeliciteerd!!!

Stressed is just desserts spelled backwards
Star, wat ben je vroeg! Koffie?
Lussikni, doe maar cola

Ja vroeg, drie beroerde dames hier vannacht. Ceetje net naar kdv gebracht, die was weer helemaal het vrouwtje.
O wat naar. Was is los? Griepje?
Nou zo voel ik me wel ja, kwam ook ineens opzetten gisteravond. Maar goed, geen koorts dus da's positief.

Gefeliciteerd Max! Veel plezier op school!
Naatie, ik heb je even een mail gestuurd over de brief. Kun jij PDF uitlezen en printen trouwens, dat wil ik nog graag even weten
Zo Star, jij bent er vroeg bij. Mhh.. niet zo lekker lees ik al. Heeft Cin je aangestoken via de computer

Mal, leuk dat je vij Compu bent geweest. Hoe komt Malman elke keer aan die leuke plaatsen bij AZ?

Amalia, lekker dat je moeder er 2 dagen is. Even opladen!

Zo hier gister toch een klein stukje taart gegeten en een handje chips. Me verder keurig aan mn dieet gehouden

M'n zusje ging pannenkoeken bakken met Tobias en ik at gewoon lekker mn brood Haha... nou pannenkoeken is ook niet echt mijn smaak, dus dat was makkelijk te weerstaan.

Ik ga even
quote:Star schreef op 09 november 2009 @ 08:28:

Nou zo voel ik me wel ja, kwam ook ineens opzetten gisteravond. Maar goed, geen koorts dus da's positief.Nou, lekker rustig aan doen vandaag maar

hoe gaat het met Kokosman, Kokos?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven