Good Luck
vrijdag 13 november 2009 om 09:12
Nee, hij moet tot 11.45 vandaag. Hij mist ons allemaal Mal. Tenminste dat zegt hij, "Maar mama, als je weggaat mis ik jou!" En dat dan met zo'n pruillipje en natte ogen. En dan maar heel blij zeggen dat hij lekker kan spelen en dat ik hem zo weer kom halen.
Gisteren heeft hij voor het eerst gegymd. Dan verteld hij daar heel enthousiast over als hij thuis is. Volgens mij vind hij het ook wel leuk, alleen een beetje onwennig nog. Vent is helemaal een watje, die wilde hem nog een half jaar thuis houden. Meteen een stokje voor gestoken, dan krijg ik hem nooit meer naar school.
Gisteren heeft hij voor het eerst gegymd. Dan verteld hij daar heel enthousiast over als hij thuis is. Volgens mij vind hij het ook wel leuk, alleen een beetje onwennig nog. Vent is helemaal een watje, die wilde hem nog een half jaar thuis houden. Meteen een stokje voor gestoken, dan krijg ik hem nooit meer naar school.
vrijdag 13 november 2009 om 09:20
Hier ook een jongetje naar de "grote" school gebracht vanmorgen! Hij wilde al direct de gymzaal in, had dat laatst al gezien en dat leek hem wel wat. Toen stond er een halve apekooi opgesteld. Hij huilde niet, maar vond het ook niet zo heel geweldig dat ik wegging.
Hij zei direct tegen de juf vanmorgen dat hij wilde leren schrijven! We stonden nog buiten op het schoolplein!!!! haha, die heeft er zin an!
Nou, ik zal me es nuttig maken hier en flink wat doen, heb een hond te logeren en moet nodig stofzuigen! En nog tig andere klusjes
Hij zei direct tegen de juf vanmorgen dat hij wilde leren schrijven! We stonden nog buiten op het schoolplein!!!! haha, die heeft er zin an!
Nou, ik zal me es nuttig maken hier en flink wat doen, heb een hond te logeren en moet nodig stofzuigen! En nog tig andere klusjes
vrijdag 13 november 2009 om 09:25
Goedemorgen,
Blegh, wat een pisweer. En dan moet ik nog de hond uitlaten met Tobias en Robin en dan moeten we om half 11 ook nog op het cb zijn voor Robin.
En even op buienradar gekeken, het is nog lang niet droog.
Bah, ik word er echt chagerijnig van!
Ahh Mamax, wat zielig voor Maxi. Kan jij wel dan met droge ogen weglopen? Ik ben er al bang voor bij Tobias. Als er iets nieuws is, nieuwe mensen, nieuwe omgeving, gaat hij al bijna aan mn been hangen.
Bam, goed dat je een keer nee hebt gezegt, maar ehh.. klink wel leuk wat moest je doen dan?
Star, klein Iers moppie Klinkt wel schattig.
Ik ga ons maar in de regenkleren hijsen,kunnen we daarna gelijk door naar cb.
Toedeloe
Blegh, wat een pisweer. En dan moet ik nog de hond uitlaten met Tobias en Robin en dan moeten we om half 11 ook nog op het cb zijn voor Robin.
En even op buienradar gekeken, het is nog lang niet droog.
Bah, ik word er echt chagerijnig van!
Ahh Mamax, wat zielig voor Maxi. Kan jij wel dan met droge ogen weglopen? Ik ben er al bang voor bij Tobias. Als er iets nieuws is, nieuwe mensen, nieuwe omgeving, gaat hij al bijna aan mn been hangen.
Bam, goed dat je een keer nee hebt gezegt, maar ehh.. klink wel leuk wat moest je doen dan?
Star, klein Iers moppie Klinkt wel schattig.
Ik ga ons maar in de regenkleren hijsen,kunnen we daarna gelijk door naar cb.
Toedeloe