Good Luck
zaterdag 21 november 2009 om 22:56
zaterdag 21 november 2009 om 22:59
http://www.youtube.com/watch?v=OWwW_DYmxEw
Deze gastjes gaan X-Factor winnen trouwens. Simon Cowell heeft al gedreigd het land te verlaten
Deze gastjes gaan X-Factor winnen trouwens. Simon Cowell heeft al gedreigd het land te verlaten
zaterdag 21 november 2009 om 23:00
zaterdag 21 november 2009 om 23:02
zondag 22 november 2009 om 10:22
Goedemorgen!
Hoe gaat het met Juul?
Hier gaat het wel weer wat beter. Maar vanavond komt Mr J pas terug want die gaat vanmiddag nog de hort op met opa en oma. Hij is nog nooit zo lang weggeweest, wel even wennen zo hoor! Ik kreeg hem vanmorgen aan de telefoon toen moest hij heel erg lachen. Hij is wel ondeugend bij mijn zus hoor, beetje uitproberen hoe ver hij kan gaan
Hoe gaat het met Juul?
Hier gaat het wel weer wat beter. Maar vanavond komt Mr J pas terug want die gaat vanmiddag nog de hort op met opa en oma. Hij is nog nooit zo lang weggeweest, wel even wennen zo hoor! Ik kreeg hem vanmorgen aan de telefoon toen moest hij heel erg lachen. Hij is wel ondeugend bij mijn zus hoor, beetje uitproberen hoe ver hij kan gaan
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 22 november 2009 om 10:26
Goedemorgen!
Hier nog steeds een ziek/hoestend kind, er zit al wel iets meer leven in, maar echt veel is het nog niet.
Mal: Leuk voor Mr j, allemaal leuke dingen doen.
Vind je het niet lekker om tijd voor jullie/jezelf te hebben?
Hij heeft het in elk geval naar zijn zin.
Suze: Da,s wel erg vroeg voor het weekend..gaap...
Hier nog steeds een ziek/hoestend kind, er zit al wel iets meer leven in, maar echt veel is het nog niet.
Mal: Leuk voor Mr j, allemaal leuke dingen doen.
Vind je het niet lekker om tijd voor jullie/jezelf te hebben?
Hij heeft het in elk geval naar zijn zin.
Suze: Da,s wel erg vroeg voor het weekend..gaap...
zondag 22 november 2009 om 10:50
zondag 22 november 2009 om 11:01
zondag 22 november 2009 om 11:06
quote:bambino schreef op 22 november 2009 @ 11:01:
Is elektrisch poetsen voor kindjes ook beter?, vroeg ik me laatst al af, maar misschien weten jullie het.het schijnt van wel, maar Jonathan die wil er niet mee gepoetst worden, die zit er dan naar te kijken en hij vindt dat trillen denk ik een beetje raar.
Is elektrisch poetsen voor kindjes ook beter?, vroeg ik me laatst al af, maar misschien weten jullie het.het schijnt van wel, maar Jonathan die wil er niet mee gepoetst worden, die zit er dan naar te kijken en hij vindt dat trillen denk ik een beetje raar.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 22 november 2009 om 11:10
quote:Suze2 schreef op 22 november 2009 @ 11:03:
Nee Bam, ze wilde niet.. Raar kind!
Heul raar kind.
Hier zijn we het een paar dagen vergeten al heeft juul het er wel over, dus vanochtend had de Sint toch 2 pakjes neergelegd, omdat als je ziek bent, je het wel een keer mag vergeten
Hier was de etui van cars en de stempelstiften dus een Succes.
Sint was Lief, aldus Juul.
Nee Bam, ze wilde niet.. Raar kind!
Heul raar kind.
Hier zijn we het een paar dagen vergeten al heeft juul het er wel over, dus vanochtend had de Sint toch 2 pakjes neergelegd, omdat als je ziek bent, je het wel een keer mag vergeten
Hier was de etui van cars en de stempelstiften dus een Succes.
Sint was Lief, aldus Juul.