Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik eet de tomaten van Mamax (nou ja, van Yette dus ), zelfgemaakte ovenfriet, rucola en entrecote
O bah Bam weer zo'n hoge koorts, arm ventje.

Kleintje van de baas van Malman nu ook Mex Griep met hoge koorts.

Ik heb nog lekker in bed gelegen vandaag want toch nog een beetje slap in de benen maar Malman is nu Mr J ophalen Is vast stierlijk verwend door opa en oma vanmiddag.
Stressed is just desserts spelled backwards
Die is onhandelbaar straks
dat is altijd een nadeel van logeren
Denk dat de katten zo besprongen worden, die hadden echt 2 dagen complete rust zo
ohh wat sneu Mal. Hoe oud is het kindje?
Jonger dan Jonathan volgens mij. Ouders zaten ook wel aardig in de rats. Ik hoop dat wij hem nu wel gehad hebben maar dat zal wel niet omdat we geen van drietjes moesten hoesten.

Bridge, wil je geen Sint - Avatar?
Haha Enka, de Sint die aankomt in een speedboot. Te grappig. Balen dat je het Sinthuis niet in kon. Malman wist wel waar het was, die woonde vroeger daar, is nu het schippersinternaat.

Naatie, leuk dat je Piet mag spelen weer. Ga je dan ook nog jezelf laten zien aan Tobias en Robin?

Ik moet ook altijd zo lachen als je 4 en 5 dec autorijdt hoeveel auto's je dan ziet met Sint en Pieten er in
haha vonden ze wel lekker natuurlijk
Nou, de katten werden helemaal geknuffeld en gekust, maar ik amper. Goed, ik weet mijn plek in dit huishouden, ná de katten dus
Hai

Pfff hier het middagje wel weer. Kinderen waren weer even teveel op elkaar gefocused, Mannetje bloednerveus vanwege alle sintgebeuren en de prik morgen, en tot gevolg weer eten als 2 Tokkies en papa en mama die even rustig in keuken toetje hebben opgegeten en tot tien hebben geteld. Ongelooflijk. Weer hoop kinderen gezien dit weekend en die van ons spanden toch echt weer de kroon (vooral jongste momenteel hoor...) Ze zijn enorm lief hoor, maar hebben elkaar weer goed in de weg gezeten vanmiddag. Volgende week gaan ze nachtje apart logeren. Hoop dat we daar paar dagen op vooruit kunnen. Maar goed. Genoeg. Ze liggen nu lekker en morgen weer nieuwe dag.

Mal: fijn dat hij weer thuis is! Haha plek na de katten, hij is fijn... Fijn dat je lekker rustig aan hebt kunnen doen! Wil op zich wel andere avatar, maar vind het zo vervelend voor jou aangezien ik niet zelf wisselen kan... Dus als je wilt, leef je uit. Geen zin? Ook geen probleem! Ben nog steeds iedere dag blij met deze hoor!

Bam: hè gets, is hij iets te mans geweest? Nee lag op bank las ik. balen. Goed in de gaten houden hoor! Fijn dat hij wel "levendig" was evengoed. Sneu van andere kindje...

Hier net fajitas gegeten. Blijft lekker! Nu werk voorbereiden en op tijd in mijn bedje!
Cin, looking good!

Bam, je arme kleine man! Hoe is het nu?

Bridges, vermoeiend als ze elkaar zo in de haren zitten. Gaat vast beter als T eenmaal naar school gaat.

Enka, oe. dat is wel een erg lange rij!

Mamax, lastig, die twijfels... Komen jullie eruit?

Amalia, nog altijd regen daar? Dankjewel voor je kaartje, wat lief! Vriend was helemaal aangedaan.

Suus, eerst chocomunten en daarna elektrisch poetsen, doe je goed.

Star, zit de verf al op de muur? Klinkt goed, die kleur.

Morgen uitvaart, heel benieuwd hoe dat met Mare gaat. Mijn ouders komen ook gelukkig, dus die kunnen haar even mee naar buiten nemen als ze er genoeg van heeft.

O, Mamax en anderen uit de buurt: volgend weekend Pietendorp in het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen. Lijkt me erg leuk, ga denk ik zondag.

Trusten!
Mr. J word net gillend wakker ben naar hem toegerend lag hij onwijs over te geven... voor het eerst dat hij overgeeft, heb hem direkt opgepakt en spuugde nog over me heen. Net paracetamol gegeven hij huilt nu veel (buikpijn!?!)... bij ons in bed gelegd ben er zelf beroerd van wat een lucht..... toch ook iets onder de leden? Nou kijken hoe we de nacht doorkomen, zijn anti epileptica heeft hij om 17.00 uur gehad dus die zal er wel goed in zitten.....
malman overigens!
Sterkte vandaag Hel

Ventje vannacht nog 2 keer gespuugd, dus 3 keer in totaal. Toen was hij helemaal uitgeput en ging slapen. Ik ga zo maar eens kijken of hij wat wil drinken, medicijnen moeten er in he! Hij is wel aan het spelen nu.
Arme Jonathan! Vent was 2 weken geleden zo ziek, ook spugen en diarree. Schijnt ook te heersen.

Bam, hoe is het met Julian? Koorts weer gezakt?

Hel, sterkte vandaag Hoe laat is het? Is het in H.?

Pietendorp klinkt erg leuk, staat het op de site?

Cin, Wat zie jij er goed uit zeg! Knap dat je het zo volhoudt! Nog 6 kg en dan ben je op de helft!

Star, Ceetje vandaag naar het KDV? Tijd om te schilderen?

Vanmiddag gesprek met makelaar. Ik zal zo een voor/tegen lijstje op de groep zetten, dan hoor ik het wel of ik moet tekenen vanmiddag
Star, hoe waren de tomaten?

Net Maxi naar school gebracht. Eén bende in het lokaal, stoelen lagen door het lokaal, puzzels omgegooid, doos met lego omgegooid en overal zwarte handafdrukken. De pieten hadden goed huis gehouden in het lokaal. Gelukkig wel overal schoentjes met kadootjes. Maxi was helemaal onder de indruk.
Hel: Sterkte vandaag!

Mal: Arme mr J, herkenbaar dat overgeven. Sterkte met de kleine man. Wilde hij wel eten?
En hoe is het met Juul Bam?
Juul nog steeds koorts, het schommelt heel erg. Maar hij heeft wel weer een boel praatjes vanochtend, dus dat gaat de goede kant uit. Hij is nu aan het prikken, want sinterklaas had een prikblok in zijn schoen gedaan! ( dat is ook al fijn, want hij wilde niet zo veel) nog even en mijn wervelwindje is ter weer.. fijn..
Hij heeft wel een smal toetje gekregen zeg, en het was al niet zo veel!
Hij heeft antibiotica gekregen toch voor z'n longontsteking? hoe lang mocht hij dan nog koorts houden? Anders zou ik toch de HA nog even bellen voor advies. voor Julian.
ze zijn in gesprek steeds.. lekker handig
Ja hij heeft antibiotica gekregen, maar dat hebben ze niet gezegd hoe lang hij dan koorts mocht hebben.
Er zullen wel een hoop mensen ziek zijn. Ik hoor het nu steeds vaker in ieder geval. Wel een heftig virus dus, antibiotica en paracetamol en dan toch nog koorts hebben. Ben toch wel blij dat ik ze morgen in laat enten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven