Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sint is ook lief! Hier als er vanavond weer gezongen wordt een drietal prachtige prinsessen-onderbroeken (ja ja, Disney-thema hier dankzij de AH ).

Qua poetsen: mag allebei, elektrisch kan stimuleren lees ik. En dat is hier wel nodig want de kleine zeur is geen fan zeg maar...
Ik vind het geweldig die snoetjes, als ze kijken of er wat in de schoen zit. En dan helemaal het verbaasde gezichtje als er onze schoen niks zit, haha

Oh hier niet echt een probleem meer, hij is een keer naar de tandendokter geweest, en sindsdien gaat het vrijwel probleemloos
Hoi,

Wat lief hoe ze reageren op de Sint en schoentjes zetten. Ik was zaterdag met Lianne in Vögele, broeken kopen voor haar. Ze liep in de winkel al te zingen en in het kleedhokje ging ze vrolijk door.

Gisteren kwam Sint langs haar, ze heeft hem een hand gegeven, nou dat was het helemaal. Op het plein was er een band met 'muziekpieten', daar was ze niet weg te krijgen.

En vanochtend had ze chocolade muntjes in haar schoen; ook zo blij! Mooi om te zien. En ook leuk, dat ze het nu wat bewuster mee maakt.

Bam, langer dan 2 dagen ziek vind ik ook altijd zo lang duren.

Mal, fijn dat het goed gaat. En ja, je bent (net zoals ik) een muts die blij is dat ze af en toe tijd voor haarzelf heeft maar zo snel mogelijk haar kinderen weer wilt zien als ze weet dat ze weer thuis komen

Hel, hoe gaat het bij jullie?

Ik ga, we gaan zo op visite.
quote:Cin31 schreef op 21 november 2009 @ 23:36:

Die waren niet eens door toch?Ja wel! Finale is al bijna.
Wat een drabber Suus
quote:Suze2 schreef op 22 november 2009 @ 11:20:

Qua poetsen: mag allebei, elektrisch kan stimuleren lees ik. En dat is hier wel nodig want de kleine zeur is geen fan zeg maar...

Mijn kleine zeur die zo op jouw kleine zeur lijkt af en toe, precies hetzelfde

Elektrisch vindt ze alleen eng
Bam, fijn dat het weer wat beter gaat daar.

Heeft hij al verzonnen wat voor kado hij wil?

Mal, lekker snel je werk afmaken en dan kan je de rest van de week weer van kind genieten
Haaaaaaiiiii

Bam, wat een heftig weekend hebben jullie zeg! Gelukkig gaat het al wat beter met Juul. Hopelijk is hij weer snel het vertrouwde wervelwindje

Cin, Wauw wat knap dat je het zo goed volhoudt!

Mal, je bent geen muts, ik heb dat ook al bij 1 nachtje. Maar nu kunnen jullie wel lekker rustig even bijkomen.

Kokos, leuk hè zo enthousiast als ze nu zijn met het Sintgebeuren.

Mamax, wat een gepieker, moeilijk om zo'n beslissing te nemen. Ik zou ook eens wat verschillende scenario's op een rijtje gaan zetten.

Star, zag gister Ierland op tv, nog familie van Starman met wateroverlast? Is wel heftig daar.

Hier kwam Sint gisteren aan in een speedboot, T had een mooie tekening gemaakt en deze gegeven en de Sint ook een handje. 's Middags moest hij afzwemmen voor Teddyberen Goud en 's avonds weer schoen zetten, dus een enerverende dag voor hem en hij kreeg ook nog een kaart van SCHOOL!!! , dat hij donderdagmorgen mag komen oefenen. Maar vanmorgen was hij dus al om 6 uur uit zijn bed geslopen om te kijken wat er in zijn schoen zat

Vrijdag gingen we dus naar het Sinterklaashuis, ik had L in de buikdrager en na 20 minuten in de rij waren we 15 mtr opgeschoven...toen moesten we dus nog ongeveer een uur wachten, dus ik heb T maar omgekocht met ergens warme choco drinken en volgende week vrijdag (maar dan 's morgens) nog een poging.
Bam: fijn dat hij in ieder geval niet slechter wordt... Een weekje, dus het schiet vast op... Je hebt het ergste vast gehad!

Mal: niet veel zieker geworden dus? Fijn. Tuurlijk mis je J. heel erg, zou niet best zijn andersom toch?

Cin: jeee! Wat ben jij knap! Je ziet er echt enorm goed uit hoor! Wow! Kan me voorstellen dat de leerlingen je aan bleven spreken. Jij kunt trots op jezelf zijn!~

Leuk sint enthousiasme allemaal! hier idem!
Zo ik heb even 10 blz gelezen. En daar zag ik Cin die er echt supergoed uit ziet! Wat ontzettend knap!

En Juul die zo ineens de MG heeft. Ah arme jongen! Ik hoop dat hij snel opknapt! En dan die opmerking dat hij alleen mama zn hand vast wilde vasthouden Moet er bijna zelf van huilen. Stoere man!

En Mal, heb je een beetje genoten van je avond/nacht en ochtend. Ik kan me voorstellen dat je hem mist hoor! Ik heb hier nog een hotelbon liggen, maar die is voor 3 nachten. Nou dat vind ik echt heel lang zonder kinderen!

Kokos, dus Lianne vond Sinterklaas helemaal leuk? Niet bang?

Star, goed dat je nog steeds niet rookt! Volhouden!

Suze, wil Jeetje nu wel vaker haar schoen zetten? Nu ze door heeft dat het niet eng is, en dat ze er nog wat leuks in krijgt ook?

Hier liep Tobias vanmorgen gewoo langs zn schoen, zonder te kijken. Hij was het even vergeten.
Enka balen dat er zo'n ontzettende rij stond! wel fijn dat T dan de chocomelk ook goed vond

Zo, gister kruidnoten gebakken met Tobias. Was erg leuk om te doen en Tobias vond het zo leuk, dat hij ze gelijk aan de oma's neefje en tante's uit wilde delen en weer nieuwe wilde maken. Hihi... woensdag maar weer.

3 en 4 dec ben ik zwarte piet op bso's en dagverblijven. Leuk, ik heb er al helemaal zin in!

Even fruit maken voor de jongens.
Enka, waar mijn schoonmoeder woont is het ook drama. Vandaag zakt het water gelukkig, maar er wordt nu storm verwacht

Naaaa ook jammer zeg van Sinterklaashuis, achterlijk druk dus.

Kruidnoten gelukt Naatie?
Zo, de verf is binnen. Toch een soort van paars (auuuuubergine Suss ) geworden. In de pot ziet het er mooi uit

Nu nog nieuwe gordijnen.
Lekker aan de klus Star? Leuk! Welke muur?

Naat: kruidnoten. Ga ik vandeweek ook maar eens doen denk ik. Leuk!

Oh ja, sinterklaashuis. Dat klonk vorig jaar al zo leuk!
De grootste muur, waar de bank tegenaan staat. Had ineens genoeg van saaie witte muren

Verlate nesteldrang
Ventjuh heeft ineens weer 39.8

vanmiddag rond 12 uur 38.

en met parcetamol!
Ga je het er nu opsmeren ook?

Ik ben een beetje aan het farmvillen en kijk naar mijn man die uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren doet over het ophangen van een kapstok.
Oh Bam wat naar! Wat hoog toch weer met paracetamol! Moet je dan nog de arts daarvoor bellen, als de koorst hoger wordt?

Sterkte met de kleine man!
Nee ik wil het er wel nu opsmeren, maar lopen/liggen er drie in de weg.
Ooooo Bam, das wel heel hoog. Al gebeld weer?
We eten Chinees en ik heb nu al honger.

Zal zo het foldertje eens gaan zoeken.
Foe Yong Hai.
Maandmenu, sate, extra kroepoek en nog een bak kip-iets

(maandmenu is FYH, loempiaatjes, nasi, bami, babi pingpang en iets met groenten)
Star: Nog niet gebeld, we wachten nog even af.

Hij is nml wel alert, en drinkt redelijk.
Lekker chinees.

Wij eten zuurkoolschotel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven