Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Arme Juul. Hopelijk is hij snel weer een beetje goed te pas.

Jonathan een paar hapjes pap op en de helft van zijn medicijnen, dat laatste is wel een beetje zorgelijk aangezien hij nog 2 fikse aanvallen had tussen het spugen door.
Stressed is just desserts spelled backwards
Kan je het niet met een spuitje erin spuiten Mal?
Kun je het niet door z'n drinken doen?
Mamax, heb jij tijd om mij een fototje + tekst te sturen.

Ben nu aan het werk, en bezig met de kerstactie.
Gedaan!

Ga even boodschappen doen en ventje halen.
U heeft mail
En weer mail terug
Schiet eens op met jullie oordeel dames! Om 16.30 heb ik de afspraak met de makelaar
haha, normaal ben ik de traagste ;)
quote:mamax schreef op 23 november 2009 @ 09:27:

Star, hoe waren de tomaten?

Net Maxi naar school gebracht. Eén bende in het lokaal, stoelen lagen door het lokaal, puzzels omgegooid, doos met lego omgegooid en overal zwarte handafdrukken. De pieten hadden goed huis gehouden in het lokaal. Gelukkig wel overal schoentjes met kadootjes. Maxi was helemaal onder de indruk.

Erg lekker!!!!

Wat leuk van de school
Sterkte vandaag Hel

Mal hoe is het met mr J nu? Er heerst volgens mij een buikgriep in huize Mal als ik dat zo hoor. Bah.

Ik ben weer ongesteld

Ceetje wel naar KDV maar kan niet verven met Eetje in de buurt.
Hallo,

Nou hier ook een ziek mannetje, T. Net gemeten, 38,9. Verder geen hoest, spugen of iets dergelijks, wel hoofdpijn. Maar op de bank geïnstalleerd en een sinasprilletje erin. Even kijken hoe het gaat. Ik hoop snel weer goed, donderdag wennen op school en eigenlijk de prik.

Hel, heel veel sterkte vandaag

Bam, gelukkig knapt hij dus weer iets op. Erge koorts nog?

Mal, zielig van Mr J dat spugen. Is hij nu ook half of gaat het wel?

Mamax, spannend vanmiddag, ik hoop dat jullie een beslissing kunnen nemen die echt goed voelt
Ok, gereageerd op de groep.
O nog een ziek kippie. Beterschap!
quote:bambino schreef op 23 november 2009 @ 10:44:

Kan je het niet met een spuitje erin spuiten Mal?

Nee, die tijd hebben we ver achter ons. Als hij een spuitje ziet dan zit hij achter de bank. Het moet 'onzichtbaar' door zijn drinken.

Het meeste is wel op. Broodje en een peertje gegeten en hij ligt nu lekker te slapen. Arm menneke. Hoe gaat het nu met Juul? Blijft de koorts nog te doen nu?
Star, wat ben je al weer snel ongesteld, niks aan zeg!

Enka, jij ook al een ziek mannetje thuis sterkte ermee. Naar hoor.
Nanda: beterschap voor het zieke ventjuh, bah.

Star: heb jij enig idee hoe het vanavond zit?
koorts is 39,1 nu.

Heb gebeld met huisarts, moest bellen met kinderpolie, maar die zijn er nu niet.

Hij heeft nog steeds praatjes, dus het gaat wel de goede kant op.
Gatver, wat hoog weer Bam. Wanneer moet het een beetje gaan zakken dan? Duurt wel erg lang!
oja, haha

Juul heeft in zijn hoofd gehaald dat hij een lala gaat kopen voor de verjaardag van zijn papa.... echt dagen heeft ie het er al over.. manlief ziet de bui dus al hangen...

Juul zegt, dan heeft papa lala om mee te knuffelen.. haha
quote:Maleficent schreef op 23 november 2009 @ 13:27:

Gatver, wat hoog weer Bam. Wanneer moet het een beetje gaan zakken dan? Duurt wel erg lang!Huisarts wilde dus ook dat ik met de kinderpolie bel, maar die zullen nu wel lunchen zijn, want geen gehoor.
Goeiemiddag, ben er weer. Ga niet 15 pagina's teruglezen, sorry.

Hel, wat lief dat vriend was aangedaan. Gaat het een beetje daar?

Cin, nee sorry (nog) geen farmville voor mij. Ben nog niet zo van Facebook.

Mal, zieke J? Ach, wat een ellende toch al die zieke kinderen. Beterschap.

Mamax, ga je nu toch twijfelen over het huis? Ik zeg wel doen hoor!!! Helemaal gaaf hoor!

Gefeliciteerd met man by the way.

Goed, wij zijn weer terug uit Callantsoog (alwaar ik -shit- de knuffel van B ben vergeten. Grrr). Heerlijk uitgewaaid, letterlijk. Ook zon gehad hoor. L weer last van heimwee. Wat moeten we daar toch mee? Echt lastig. Hij vindt het dan allemaal wel leuk, maar vraagt steeds wanneer we weer naar huis gaan. Sneu.

Ik dacht nog wel zelf ziek te worden. Maar ik denk dat het meevalt. Voel me wel gewoon klote. Het zal de zwangerschap wel zijn. Ik vind het heel erg, wil zo graag een derde en nu vind ik het helemaal niet leuk. Kan er niet van genieten en eigenlijk alleen maar huilen. Had ik bij de jongens nog bergen energie; nu wil ik het liefst alleen maar onder de dekens kruipen. Ik rust niet uit, voel me dik (terwijl ik bij de jongens me echt mooier voelde en die buik niet erg vond).

Ik kijk nu al uit naar de bevalling, kind eruit en ik mijn energie hopelijk weer terug.

En ik vind ook nog eens dat ik er niet over mag klagen, omdát ik het juist zo graag wil.

Had ook gehoopt dat ik me beter zou voelen met 12 weken, maar het lijkt juist weer slechter te gaan. Zaterdag zelfs over gegeven 's ochtends!

Goed, nu weten jullie even hoe het ervoor staat. Voorop staat dat ik ontzettend uitkijk naar de 3e hoor! Maar die roze wolk wil maar niet boven mijn hoofd komen kennelijk

En het weer werkt natuurlijk ook niet echt mee ha ha. Kwam hier in een enorme regenbui aan! Ik heb nu wel een zwembad in de tuin, hoe sjiek is dat?

Meiden, praat me even bij als ik wat belangrijks, moois of grappigs heb gemist. Ik ga proberen uit te vogelen waar we gaan eten vanavond.
en zelf wil hij Po nog wel hebben.

En op de vraag of hij dipsy dan ook wil ( hij heeft alleen tinky winky) zegt ie: mama, ik kan niet alles willen hebben. hahha
Amalia, dan zal het vast wel een meidje zijn als je je zo anders voelt dan bij L en B. Misschien een mooie gedachte om je aan vast te houden
Haha Bam, waarom moet papa dan Lala hebben, heeft hij daar een reden voor? Het is hier nog steeds Po voor en Po na grappig dat ze zo allemaal hun favoriete kleur hebben want qua gedrag lijken die teringtubbies allemaal op elkaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven