Good Luck
zondag 3 januari 2010 om 21:58
Die krijg ik er nieteens meer in... Meisje werd geboren met zo'n bos haar, inclusief krullen. eerste verjaardag kon ze nog twee pluimpjes op haar hoofd. Maar het lijkt wel steeds minder te worden want ze draait het eruit. Tijdje terug had ze zelfs twee kale plekken op achterhoofd... We overwegen serieus enorm kort na de bruiloft...
zondag 3 januari 2010 om 22:08
zondag 3 januari 2010 om 22:12
zondag 3 januari 2010 om 22:37
quote:bridges6 schreef op 03 januari 2010 @ 22:12:
En dan niet een stroppie strak om zijn nek, maar zo beetje losser zeg maar.
Nou ja geen idee dus. Ga naar bed. Morgen weer werken (blgh...) en ben benieuwd hoe het gaat met wegbrengen en afscheid nemen... vriend mag morgen dus we zullen het zien.
Je hebt ook van die snoepstrikken, misschien is er ook wel een stropdasvariant.
Of vind je dat niks?
En dan niet een stroppie strak om zijn nek, maar zo beetje losser zeg maar.
Nou ja geen idee dus. Ga naar bed. Morgen weer werken (blgh...) en ben benieuwd hoe het gaat met wegbrengen en afscheid nemen... vriend mag morgen dus we zullen het zien.
Je hebt ook van die snoepstrikken, misschien is er ook wel een stropdasvariant.
Of vind je dat niks?
maandag 4 januari 2010 om 10:03
Moet ik me opnieuw voorstellen of kennen jullie me nog ? Maxi weer naar school, met gezonde tegenzin, hij was nog zo moe en 2 keer naar school vond hij erg veel. Wanneer hij weer een vrije dag had... Help, m'n kind lijkt op mij
Mini heeft sinds gisteren de waterpokken, dus daar nu weer druk mee. Ach, nog 2 weken en dan is al het waterpokkenleed geleden.
Maar een klein stukje terug gelezen, dus als ik wat gemist heb, klets me dan even bij.
Bridge, rokje met zilveren stippen vind ik helemaal leuk! Ik weet niet of jij van de spencertjes bent, anders stoere spijkerbroek met overhemd en spencer voor Ties?
Amaal, ik vind het heel erg jammer dat Desteny niet de definitieve naam wordt . Toch nog een suggestie gedaan op de groep .
Moet puzzelen met kind...
maandag 4 januari 2010 om 10:06
maandag 4 januari 2010 om 10:33
Als het bij Mini net zo gaat als bij Maxi heb ik geen klagen. Dat was redelijk snel over en hij heeft er weinig last van gehad. Net moeder van klasgenootje van Maxi gesproken. Meisje kreeg het dezelfde dag als Maxi en had er ook maar een klein beetje last van. Misschien een mild virus, of heb je daar geen gradaties in?
Leuke spencer hè? Ik ben gek op spencers. Doe ze ook vaak met een t-shirt met lange mouwen aan. Net iets minder netjes.
Leuke spencer hè? Ik ben gek op spencers. Doe ze ook vaak met een t-shirt met lange mouwen aan. Net iets minder netjes.