Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Schevening is toch ook niet geweldig Amaal. Wij zijn er vorig jaar geweest en hoewel Ceetje het prachtig vond, was het klein en oud. Kan je beter naar Blijdorp of Burgers Zoo gaan.
Briiiiiiidge, kom eens vertellen!
Compu, wat fijn!

Jin, klinkt goed, jullie dag!

Star en Amalia, Artis heeft prachtige aquaria. En in Bergen aan Zee zit een Zee aquarium (ook niet heel spectaculair, maar good enough voor kleuters ).

Ah, ik krijg een kopje thee en een stuk zelfgebakken appeltaart (laatste uitspatting voor het hongerregime ingaat, hij moet op vanavond ). Effe sociaal doen hoor...
Ik zou er bijna voor naar E. rijden, dat laatste stuk taart waar je het over hebt Hel!

Garage overgedragen? Troep een plek gekregen?

Jahoor, opgelucht Star.

Wat heb je weer een mooie foto geplaatst.
Ik rij graag met je mee dan Compu voor een stuk appeltaart

Artis vond ik de laatste keer tegenvallen, vroeger was het aquarium veel groter en spannender.
Boehoe mijn kleine Sjors is vandaag naar school geweest en ik moest gewoon huilen toen ik de school uitliep. "Dag mama, ik ga heel hard werken en dan kom je mij straks weer halen, goed". Toen hij stralend de school uit kwam rennen moest ik ook mijn best doen om mijn tranen weg te slikken. Wat zijn ze toch groot ineens. Gister was het nog mijn baby en nu is het ineens een kleuter!

Wel raar trouwens zo'n schoolplein, daar sta je dan, ik ken nog helemaal niemand!

Jin wat een gezellige dag hebben jullie gehad! Waren je ouders er ook?

Hel wat een heerlijk taartje! Ik moet ook weer streng gaan doen, voor de vakantie 77 en nu weer 78+. Weer even streng dus, maar als je eenmaal de smaak te pakken hebt is het allemaal zo lekker he!

Compu van harte gefeliciteerd meid! Wat fijn een goeie echo! Gaat CV nog naar zijn mannenpraatavond?
Ach arme Juud. Sjors is wel een dappere vent, en hij was er echt aan toe als ik het zo lees. Je hebt Sjimmie nog om mee te moederen he, die blijft nog wel even 'baby'
Stressed is just desserts spelled backwards
Was het oefenen Juud of al voor het echie? Wel fijn dat hij het zo leuk vond!
Mal je hebt een naam staan... Heb je mijn post nog gehad?

Sjimmie wordt ook veel te snel groot, hij kijkt veel te veel naar zijn broer zo bijdehand! Ik kan me niet herinneren dat Sjors ook zo bijdehand was toen hij anderhalf was, maar dat zal vast wel.
Maar inderdaad het gaat zo hard. Eetje alweer bijna 4 maanden. Probeer haar maar lekker klein te houden, want misschien wel mijn laatste baby.
Ze oefenen daar niet, hij mag gelijk hele dagen komen. Maar dat kan ik nog niet aan dus ik heb hem alleen vanmiddag gebracht...
Gelijk heb je Star houd haar maar lekker klein en lekker lang aan de tiet!

Nou ik ga even gezellig socializen hier in huis, ciao!
om niet aankunnen

En dan vanaf zijn verjaardag hele dagen?
quote:Juud_ schreef op 04 januari 2010 @ 21:04:

Gelijk heb je Star houd haar maar lekker klein en lekker lang aan de tiet!

Nou langer dan Ceetje bij voorkeur niet hoor
Alleen de maandag want dan moet ik werken
Muts
Juud, raar dat ze niet aan wennen doen. Maar Sjors vindt het vast wel heel leuk om weer te spelen met kindjes die net zo groot of groter zijn, want dat miste hij heel erg op het KDV toch?
Ze zien de eerste maanden als wenperiode, dus in die zin wennen ze wel. Maar niet de vaste standaard 5 ochtenden, nee. Hij vindt het heel erg leuk hoor. Ik vind het ook raar dat ik het er moeilijk mee heb want het is tenslotte ook mijn werk. maar ja nu is het mijn eigen bloedje he .

Dat wennen voor mij duurt denk ik ook maar even hoor, over twee weken gaat hij gewoon alle dagen naar school, dat zal hij zelf straks ook wel willen.
Oh ik word geroepen? Hier ben ik hoor! (jullie hebben mazzel want maandag dus eigenlijk naailes maar vanwege slechte wegen maar thuis gebleven...)

Nou hier ventje ook weer naar school inderdaad. Verse tegenzin (nee hoor mam, ik hoef niet, ik wil niet etc.) maar gelukkig was het papa-dag en mocht ik naar het werk. (En vanwege moeizame afscheid hebben we er ook maar voor gekozen om het zo normaal mogelijk te maken. Wennen hebben we samen weggebracht, nu maar gewoon alleen door papa en mama gewoon met knoop in de buik naar het werk...) Wel weer huilen bij afscheid begreep ik, maar zwaaien al met ieniemienie glimlach. Vanmiddag dus weer en toen heeft hij vrijwel niet gehuild, alleen enorme pruillip... Het gaat de goede kant op vind ik.. Hij had het leuk gehad, maar hoeft morgen niet heen zegt hij. En morgen moet hij ook nog meteen overblijven...

Nou ja, we zien het wel allemaal.

Jin: gefeliciteerd met jongste!!! Ook alweer 2, man wat gaat de tijd toch snel. Kan me nog zo heugen dat je vertelde dat je zwanger was! Klinkt als gezellig met leuke cadeaus!

Compu: een goeie echo! Dat is mooi! Je had het al paar keer gevraagd maar vergat het steeds: voor Ties was ik voor echo in ziekenhuis en voor Fieke bij het vernieuwde winkelcentrum... Mooie datum hoor, super! Wanneer mag CG haar kaarsje uitblazen? (vieren jullie het op andere dag?)

Mal: dat is een mooie wagen! Nog even afwachten dus en dan krijgen jullie hem. Spannend. Heeft hij er ook al even ingezeten?

Juud: Heb je hem toch maar gebracht? Hij was toch nog niet helemaal lekker? Fijn dat het goed ging en hij zo dapper was! ik moest ook huilen hoor, haha. Raar hè, sta je opeens niet als juf op schoolplein maar als moeder. Vind ik ook nog zo gek!

Mamax: ha je bent er weer! lekker zeg, straks alle pokken gehad. Ben je er mooi vanaf! Fijn dat Maxi wee naar school kon, hetzij met verse tegenzin...
Oh en Star: hier alvast een reden om niet te lang met bv door te gaan hoor. Suf dat je daar bij Ceetje niet aan gedacht hebt
Wat is standaard? 5 ochtenden wennen? Hier ook maar 2 keer een ochtendje hoor.
Was Sjors wel weer goed opgeknapt? Heeft Sjimmie meteen de waterpokken gekregen?

bridge, ach arme Ties. Ik hoop dat het snel went.
Oooh kunnen jullie stoppen met verhalen over huilende kinderen die je achterlaat? Daar kan ik niet tegen hoor. Arme schaapjes, arme mama's...

Compu, ik heb het juist heel vroeg verteld hoor aan L. Ik wilde neit dat hij van een ander hoorde dat ik zwanger ben. Dat iemand gaat vragen: heeft mama een baby in d'r buik? Leuk hè?

Dat wilde ik voor zijn.

L is zoooo lief nu. Als hij naar bed gaat krijgt de baby nog een kusje en zomaar overdag gaat hij opeens mijn buik knuffelen omdat hij de baby dan even een knuffeltje wil geven.

Star, de laatste?? Vent wil toch nog wel? En jij zo te lezen ook wel!

Juud, ik zie er bij jou ook nog wel een, om klein te houden
Bridge, arme jij met knoop in je buik. Niet echt fijn. Hij heeft het vast erg snel naar zijn zin!

Zitten er nog meer kindjes die hij kent?
L gaat 3 ochtendjes wennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven