Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk hè, T wil Cars en samen hadden we naar taarten zitten kijken en hij heeft ook al bepaald wat ik moet (mag) maken,

meneer koos deze

Dus ik ga mijn best maar doen.
Zo hier de boom ook opgetuigd en T heeft hun boompje ook volgehangen met alles wat kleur heeft en platte Bob de Bouwer plaatjes, heeeel mooi

Vanmiddag naar de BSO geweest, wel een erg leuke BSO naast het grote Jeugdspeelpark hier. Alleen werd T gelijk door een paar jochies plat geduwd... Hij deed met ze mee maar door zijn lengte dachten ze ook dat hij ook al 6 was en zo net sterk als zij. Dat was dus huilen, ik vond het zo zielig. Ik wil dat niet weten dat jongetjes dat doen, die moeten gewoon lief spelen.

Mamax, LEUKE gympen!

Compu, haai een baai. Ik hoop dat alles goed met je gaat.

Amalia, veel shop (slaap) plezier!

Bridges, leuk zeg dat je nieuwe functie nu al zo goed bevalt. Sta je nu helemaal niet meer voor de klas?

Suus, leuk van die kaart, maar ik blijf het een vreemde actie vinden.

Star, foto van het kerststukje?

Bam, klinkt leuk die kraam van je. Foto's maken hoor.
Voor de broodtrommels: melaminegoed.eu, koterkado, met-name. Dat is het zo te zien wel zo'n beetje. Jammer want weinig spannend helaas.
Bij melamine wel weer een leuke voor Mare
Oh Enka, zielhielig op de BSO! Oogkleppen hebben we nodig geloof ik...

Ik was gisteren op school met Jeetje nou die klampte zich angstig aan me vast, slik. Op 7 januari starten we met het wennen.
Weg gejaagd?
Wij gaan voor deze broodtrommel, vind al die naamdingen niet zo leuk

Oooo BSO denk ik ook nog even niet aan. Niet leuk dat T moest huilen.

Ik zal ook eens bellen voor een afspraak.
Bene r hoor. Ik vind cars broodtrommel ook stom, maar ventje stond te glunderen dus vooruit dan maar. Ik strijk wel even met een hand over mijn moeder. (krijgt verder al geen kleding met figuren en zo, arme joch... Zelfs ondergoed liever niet. Alleen sokken, bij uitzondering... Vooruit dan maar.) (En we hebben ook al geen Nick Jr. gevonden hier (hebbenw e wel hoor, maar ik zoek gewoon niet goed) dus dat mist hij ook al allemaal!) (en hij mag ook al nooit op de computer.)

Pfff... gaan jullie me al aangeven?
BSO negeer ik nog maar even. eerste twee weken hoeft hij niet, hebben we met werk en zo geregeld, maar daarna moet het echt wel... Slik. Dit was al geen doorslaand succes. Gelukkig blijft het voor ons "maar" 1 keer wegbrengen, en gaat hij vast niet aan de BSO-juf hangen als hij naar school moet gok ik...
Nee hoor niet weg gejaagd, ben nog even aan het werk. En Lie to me aan het kijken en net even thee zetten. R is met vriend naar Paranormal Activity, Bij het zien van de trailer zat ik al tegen het plafond dus ik ben lekker hier gebleven.

Och die Jeetje, ja het is ook allemaal echt superspannend voor ze. Ik vind T dan ook weer zo klein tussen die grote kindjes. Maar ja dat zijn zij ook weer over een half jaar.
BSO is toch basisschool Bridge, lullig dat jouw kind daar niet heen hoeft
Nee BSO is buitenschoolse opvang Star... Basisonderwijs is BO... Hij moet zelfs naar beiden...
T gaat de eerste week ook nog niet helemaal naar de BSO, alleen de donderdag om even een keer te wennen hoe het gaat met het busje en dan komen we hem daar na een uurtje halen. En de week erna alles al echt. Ik vind het echt moeilijk dat loslaten, ik houd me steeds groot maar van binnen
Volgens mij bedoelt Enka basisschool. NSO is naschoolseopvang
Met busje? Ben blij dat NSO () gewoon op school is bij ons.
Whoehahahaha als je Google zoekt op NSO krijg je Nederlands Studenten Orkest!

Die T. Begint er maar vroeg aan allemaal, haha! Wordt wel erg snel groot!
En helemaal officieel heet het Buitenschoolse Opvang. Is verzamelterm voor alle opvang buiten schooltijden om, voor, tussen en na schooltijd.
Soort jostiband dus
Ja inderdaad. Busje met aardbeiensmaak...
quote:bridges6 schreef op 11 december 2009 @ 22:24:

En helemaal officieel heet het Buitenschoolse Opvang. Is verzamelterm voor alle opvang buiten schooltijden om, voor, tussen en na schooltijd.Weer wat geleerd
Star, je zit te mierenneuken . NSO, BSO, VSO, we bedoelen hetzelfde: de tent die onze kinderen van school haalt om te spelen omdat wij zo nodig centen moeten verdienen. Over ontaard gesproken :-)
quote:bridges6 schreef op 11 december 2009 @ 22:26:

Ja inderdaad. Busje met aardbeiensmaak... Ik heb nu Maoam met aardbeiensmaak.
Kanonnen, weeeeer te laat
quote:Suze2 schreef op 11 december 2009 @ 22:26:

Star, je zit te mierenneuken . NSO, BSO, VSO, we bedoelen hetzelfde: de tent die onze kinderen van school haalt om te spelen omdat wij zo nodig centen moeten verdienen. Over ontaard gesproken :-)

Whoehahahahaha je zegt wat ik zelf al vond, dat ik zat te mierenneuken

Maar in de eerste instantie dacht ik echt dat Enka het erover had dat ze naar SCHOOL was geweest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven