Good Luck
vrijdag 11 december 2009 om 21:16
Zo hier de boom ook opgetuigd en T heeft hun boompje ook volgehangen met alles wat kleur heeft en platte Bob de Bouwer plaatjes, heeeel mooi
Vanmiddag naar de BSO geweest, wel een erg leuke BSO naast het grote Jeugdspeelpark hier. Alleen werd T gelijk door een paar jochies plat geduwd... Hij deed met ze mee maar door zijn lengte dachten ze ook dat hij ook al 6 was en zo net sterk als zij. Dat was dus huilen, ik vond het zo zielig. Ik wil dat niet weten dat jongetjes dat doen, die moeten gewoon lief spelen.
Mamax, LEUKE gympen!
Compu, haai een baai. Ik hoop dat alles goed met je gaat.
Amalia, veel shop (slaap) plezier!
Bridges, leuk zeg dat je nieuwe functie nu al zo goed bevalt. Sta je nu helemaal niet meer voor de klas?
Suus, leuk van die kaart, maar ik blijf het een vreemde actie vinden.
Star, foto van het kerststukje?
Bam, klinkt leuk die kraam van je. Foto's maken hoor.
Vanmiddag naar de BSO geweest, wel een erg leuke BSO naast het grote Jeugdspeelpark hier. Alleen werd T gelijk door een paar jochies plat geduwd... Hij deed met ze mee maar door zijn lengte dachten ze ook dat hij ook al 6 was en zo net sterk als zij. Dat was dus huilen, ik vond het zo zielig. Ik wil dat niet weten dat jongetjes dat doen, die moeten gewoon lief spelen.
Mamax, LEUKE gympen!
Compu, haai een baai. Ik hoop dat alles goed met je gaat.
Amalia, veel shop (slaap) plezier!
Bridges, leuk zeg dat je nieuwe functie nu al zo goed bevalt. Sta je nu helemaal niet meer voor de klas?
Suus, leuk van die kaart, maar ik blijf het een vreemde actie vinden.
Star, foto van het kerststukje?
Bam, klinkt leuk die kraam van je. Foto's maken hoor.
vrijdag 11 december 2009 om 22:10
Bene r hoor. Ik vind cars broodtrommel ook stom, maar ventje stond te glunderen dus vooruit dan maar. Ik strijk wel even met een hand over mijn moeder. (krijgt verder al geen kleding met figuren en zo, arme joch... Zelfs ondergoed liever niet. Alleen sokken, bij uitzondering... Vooruit dan maar.) (En we hebben ook al geen Nick Jr. gevonden hier (hebbenw e wel hoor, maar ik zoek gewoon niet goed) dus dat mist hij ook al allemaal!) (en hij mag ook al nooit op de computer.)
Pfff... gaan jullie me al aangeven?
Pfff... gaan jullie me al aangeven?
vrijdag 11 december 2009 om 22:12
BSO negeer ik nog maar even. eerste twee weken hoeft hij niet, hebben we met werk en zo geregeld, maar daarna moet het echt wel... Slik. Dit was al geen doorslaand succes. Gelukkig blijft het voor ons "maar" 1 keer wegbrengen, en gaat hij vast niet aan de BSO-juf hangen als hij naar school moet gok ik...
vrijdag 11 december 2009 om 22:15
Nee hoor niet weg gejaagd, ben nog even aan het werk. En Lie to me aan het kijken en net even thee zetten. R is met vriend naar Paranormal Activity, Bij het zien van de trailer zat ik al tegen het plafond dus ik ben lekker hier gebleven.
Och die Jeetje, ja het is ook allemaal echt superspannend voor ze. Ik vind T dan ook weer zo klein tussen die grote kindjes. Maar ja dat zijn zij ook weer over een half jaar.
Och die Jeetje, ja het is ook allemaal echt superspannend voor ze. Ik vind T dan ook weer zo klein tussen die grote kindjes. Maar ja dat zijn zij ook weer over een half jaar.
vrijdag 11 december 2009 om 22:19
vrijdag 11 december 2009 om 22:27
quote:Suze2 schreef op 11 december 2009 @ 22:26:
Star, je zit te mierenneuken . NSO, BSO, VSO, we bedoelen hetzelfde: de tent die onze kinderen van school haalt om te spelen omdat wij zo nodig centen moeten verdienen. Over ontaard gesproken
Whoehahahahaha je zegt wat ik zelf al vond, dat ik zat te mierenneuken
Maar in de eerste instantie dacht ik echt dat Enka het erover had dat ze naar SCHOOL was geweest
Star, je zit te mierenneuken . NSO, BSO, VSO, we bedoelen hetzelfde: de tent die onze kinderen van school haalt om te spelen omdat wij zo nodig centen moeten verdienen. Over ontaard gesproken
Whoehahahahaha je zegt wat ik zelf al vond, dat ik zat te mierenneuken
Maar in de eerste instantie dacht ik echt dat Enka het erover had dat ze naar SCHOOL was geweest