Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Arie Boomsma is die engel rechts.

Is dit de nachtmarkt weer trouwens?
Cee wil deze

Voor Mare
quote:Star schreef op 11 december 2009 @ 19:52:

Cee wil deze

[afbeelding]

Wat een enge tas...

Is ook leuk die webwinkel
Hai!

Blgh, moet kerstboom optuigen maar vind die lichtjes zo'n kloteklus... Dus heb de stal er net onder gezet en zit nu alweer uit te rusten!

Bam: leuke site! En kraam klinkt super! Ben benieuwd, wordt vast een goede dag!!!

Suus: ah leuke dag gehad. Nog geen mail. Tsja. Bijzonder maar misschien niet iemand die hele week werkt? Irritant...

Enka: klinkt leuk die school! Fijn dat alles goed gaat!

Mal:oeh spannend hoor! lastig hè, dat wachten. En tuurlijk zijn die testen geldklopperij maar ze brengen ze toch niet zomaar op de markt? Zullen we geld voor je inzamelen om genoeg testen te kopen? Wij kunnen natuurlijk met zijn allen ook niet wachten!
ohh vind het wel een lekkere man zo. Maar ik ken heel arie niet hoor....
Ja kleine zebra is fout fout fout Bam

wilde ook de tas voor Mare plakken.
Hoi dames!

Mag ik me er weer even tussen wurmen?

En even wat teruglezen..
ja is idd de avondmarkt, al hebben ze wel tijden aangepast morgen is tot 22:00 en zondag tot 18:00 dat was vorig jaar nml geen succes zondags tot 21 uur
quote:Star schreef op 11 december 2009 @ 19:55:

Ja kleine zebra is fout fout fout Bam

wilde ook de tas voor Mare plakken.

hahaha waarom verbaast me dat nou niet.

Vind echt leuk die tassen. Moet nog eens met juul achter de pc gaan zitten, hij mag zelf nieuwe uitzoeken incl beker en broodtrommel
hai Compu.

U wurmt maar hoor, arm beter?
Hé Compu! was vandaag bij je zwager volgens mij! Van het plaatselijke sufferdje. We hebben daar een opdracht lopenw aar hij ons vandaag mee hielp. Heb niks over jou gezegd, maar aardige man hoor!
Kleine Zebra? Mis ik iets?
Ga je op een kerstmarkt staan, Bam? Waar? Verkoopt altijd goed toch?

Rug en arm zijn nu over, maar pols duurt nog even. Heb het vaker gehad, dus weet ongeveer wel hoe het loopt, duurt een paar weekjes.

Hoe is het met Eetje en Ceetje? Hoop dat ze goed groeien! Hebben ze elkaar al gezien?
Dat is mijn broer, Bridges! Vond je hem niet op mij lijken? Goed dat je je hebt ingehouden, hij weet van niks. :-)

Zijn de kids weer wat makkelijker momenteel?
Oh haha, broer! Wist alleen dat er link was. Stom zelfde achternaam natuurlijk, had ik ook kunnen weten, haha! ja nu je het zegt, jullie lijken wel!

Kids gaat nu wat beter. Zijn zelfs af en toe lief voor elkaar! Fijn!
En had inderdaad al zo´n vermoeden dat hij niets wist. En om nou te zeggen dat ik je via via ken vond ik ook suf. Dus maar niks gezegd... Binnenkort weer afspraak om te kijken welke aanbieding hij voor ons heeft.
Ik heb het weleens over je gehad.. Onee, dat was met zijn vrouw. Die ken jij ook, uit de winkel!

Hoe is het eigenlijk met je functie?? Weet eigenlijk niet eens wat je werkzaamheden zijn.

Amalia zit lekker in UK he?
Ja werk gaat goed. Functie is nu aan het opstarten en afgelopen dinsdag assesment voor directeurenopleiding. (brrr, spannend ook wel) (oh ja iemand vroeg nog hoe het was. zal ik nog eens typen...) Werkzaamheden zijn wisselend, veel dagelijkse dingen, beleid schrijven, collega's begeleiden etc. Leuk hoor!
Kennen jullie deze al?

Alles voor (thema) feestjes

En hoi!
En speciaal voor ons paardenmeisje

paardenfeestje
Klinkt goed Bridges! Stoer hoor, dat je nu andere taken hebt. Zal toch wel even wennen zijn.

Ik hou het hier even bij voor vandaag.

Goed weekend allen!
quote:compu schreef op 11 december 2009 @ 20:01:

Ga je op een kerstmarkt staan, Bam? Waar? Verkoopt altijd goed toch?

Rug en arm zijn nu over, maar pols duurt nog even. Heb het vaker gehad, dus weet ongeveer wel hoe het loopt, duurt een paar weekjes.

Hoe is het met Eetje en Ceetje? Hoop dat ze goed groeien! Hebben ze elkaar al gezien?

Deze moet je even uitleggen

Volgens mij haal je kinderen door elkaar
Oooo da's een goeie site Enka, kan ik meteen wat dingen voor doop van Eetje bestellen
Hmmm ben dat van RW aan het kijken. Lichtjes hangen er half in.

Leuke site Enka!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven