Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja sorry kan er verder ook niets meer van maken.

Oh en vent gaat vrijdag naar het ZH. En moet daarna een strakke onderbroek aan

Hij vond dat hij aan de beurt was zodat ik niet meer aan de spiralen en hormonen etc hoef te beginnen.
Dan weet ik wat ie gaat doen in het ziekenhuis
We zijn om half 4 aan de beurt in gemeentehuis. Kinderen zijn bij schoonmoeder en daarna eten we daar. Niks speciaals dus. Zo bijzonder is het toch niet? Je staat volgens mij met 10 min. al buiten...

Enka; wat lees ik nou? Heb jij zo'n dappere meneer? Toe maar! (Is de eerste Good Luck vent zeker die zo dapper is?) Spannend! Fijn dat het bij jullie allemaal zo lekker gaat! En wat goed dat de jeuk nu beter gaat zeg!

Suus: Naaaah, gunt hij zijn vrouw niet de luxe auto die ze waard is? Hoe ga je dat nu doen dan? Want je hebt nmog geen nieuwe toch? Of zit daar ook al vaart achter?

Mamax: he gets nu jongste ziek? Ook niet leuk, het kwakkelt maar aan bij jullie! Maxi wel weer blijd naar school?

Bam: haha die Juul! Wat een giller!

Mal: ik werd afgeleid door alle plaatjes dus kan geen advies meer geven. Doe wat je hartje je zwembroektechnisch ingeeft! Nog aftellen dus tot maandag. Tsja geen tekenen kan ook goed zijn natuurlijk...

Star: ha fijn je hebt een plaatje erbij! Wel beetje zoet voor jou, maar vooruit... Vervelend dat je nu nog niet weet wat er is. Ben benieuwd wat er morgen is gegroeid, haha!
Bridge, ik vond het wel een leuke dag hoor, de ondertrouw. Ik had er ook niet zoveel van verwacht maar we kregen toch bloemen thuis en het was allemaal best heel feestelijk. Malman had ook 1 bloem gehaald van wat ik in mijn bouquet wilde hebben. En die hadden we meegenomen. Veel plezier hoor!!!

Enka, dus jouw vent gaat fijn een knoopje laten leggen?
Stressed is just desserts spelled backwards
We hebben vanmorgen koffie gedronken bij de Hema, was ook leuk! Met een tompouce! Jum! En vent is nu met Ties lunchen in de stad, ik ga even met kerkboekje aan de gang. Dus evengoed prima dagje! En 1 bloem mee is wel erg lief van Malman! Dat doet bridgesvriend niet hoor! (en ik heb ook niet bedacht om iets voor hem te doen of zo, dus ach... Het is hem vergeven...)
Mijn alter ego is ook heel zoet Bridge

Veel plezier straks

Ik ga tzt zelf een knoopje laten leggen, mag mijn meneer intact blijven
Jij kan wel quoten met je Iphone account.
Ach, je kan hem altijd nog een kado in de slaapkamer geven (foute opmerking, ik weet het)
Ja ja hier gaat mijn meneer een strikdiploma halen

Bridge, wij waren die dag eerder buiten dan bij het hele aanvraag gedoe. Maar toch veel plezier want het is toch weer ee stapje dichterbij de echte "JA!"

Suus, wel erg leuke auto's allemaal, maar jammer dat je de echte luxe niet mag tsss

Mal, fijn dat Mr J weer wat lekkerder is.

Nu ff eten
Suus: nou was ik nog eens bij Shoeby. Hadden de winkel weer omgegooid. Zag een grijs rokje, 110. Geen idee of het hem is. 24.95 euro. Dunnig stofje, donkergrijs met soort bloem erop. Is dat hem? (Ik dacht dat het rokje wat je toen liet zien niet dunnig was, maar nu je gisteren schreef t-shirt stof...)
Nee, ik zit nu op gewone pc Mal. iPhone doet niet aan quoten (ligt aan Viva Mobiel denk ik eerder)
quote:Maleficent schreef op 10 februari 2010 @ 12:48:

Ach, je kan hem altijd nog een kado in de slaapkamer geven (foute opmerking, ik weet het)

als we dan toch fout bezig zijn:

Ties wilde weten wat voor dag het was. Antwoordde vriend: het is vandaag billendag! (schijnt dat dat woensdag is, om de week even te breken, hihi) Dus, tsja...
Gets wat een vunzigheid Mal
Wat is er fout aan billen?
Billendag om de week te breken? Ik snap hem niet.
Nou de billen van mijn meneer zijn niet fout hoor! Billen dag. Als in: woensdag is de dag om van bil te gaan. Net als gehaktdag en zo.
Misschien omdat je twee billen hebt? Ik ben ook blond
Ik snap er nog niks van
Van bil te gaan? Wat is dat?
Ghe ghe....

Ja leg eens uit Bridge
Tsjonge jonge zeg...

Nou. Laten we het zo zeggen. Mijn meneer houdt van scrabbelen op woensdagavond. Klaar? Snappie? Caprice?
Na de pasta
Plaatje doet het niet. Scrabbelen, dat ken ik wel. Dat is toch met die letters waar je woorden mee legt
Oe een geheimzinnig leeg bericht.
Ik was de witte tekst al aan het zoeken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven