Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle babies lopen toch al met zo'n giraf Star? Die zijn toch hot en upcoming?

L wil wat schrijven:

lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll i[ergiiki ppppkllllllLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLlloLojDFlIEIP OEI\
Hoest met Mitchell vandaag?
quote:Star schreef op 26 januari 2010 @ 13:16:

www.sophiedegiraf.nl

Of le petit tom.Goedegenade, Bandy heeft een dure smaak
ze werd helemaal wild ja.
quote:Star schreef op 26 januari 2010 @ 13:17:

[...]

Had hij zin in school?

Heel veel zin, ging ook heel goed tot we weggingen...

Voel me helemaal ontaard dat ik hem laat overblijven, haha

Al zal het helemaal drama zijn denk ik als ik hem 2 x moet brengen en halen
quote:Star schreef op 26 januari 2010 @ 13:23:

ze werd helemaal wild ja.

Weird beest hoor, die spoort niet helemaal...

ze is wel weer eens jarig, haha. Of ik wacht tot eetje de giraf niet meer wil
[quote]amalia schreef op 26 januari 2010 @ 13:20:

Alle babies lopen toch al met zo'n giraf Star? Die zijn toch hot en upcoming?

L wil wat schrijven:

lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll i[ergiiki ppppkllllllLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLlloLojDFlIEIP OEI[/quote]

Tsssss zo bijzonder vind ik hem nu ook weer niet, maar goed dat worden straks dus weer giraffen babykamers hot !!
Ja hoe lang is de pauze tussen de middag Bam?

Dan is giraf afgekloven
ohhh shit ze hebben werkelijk alles al van die Giraf..

Toen ik babykamer met giraffen wilde, was het zoeken naar Giraffen, en het wordt je nu zo in de schoot geworpen, lekker dan weer, haha
quote:Star schreef op 26 januari 2010 @ 13:26:

Ja hoe lang is de pauze tussen de middag Bam?

Dan is giraf afgekloven 12:00 ophalen, en dan moeten ze om 13:00 weer present zijn, dus lees 12:50

Iemand trouwens interesse in Maxi? Kind vroeg net of hij de baby ook een fles mocht geven. Welke baby? Die in jouw buik zit mama... En bedankt, buikspieroefeningen worden toch echt noodzaak.
Ha ha ha Mamax! Die maxi mss een testje doen, want kinderen weten meer dan je denkt...

Wat een propperige kleertjes. Wat is dat? Lijkt me niet lekker zitten. Alhoewel, wel lekkere stofjes.

Mitchell/Desteny gaat goed hoor. Ben nu alleen bang voor een stuitligging. Kind lag dus in een stuit en het hoofd had een 'typische vorm van een stuitkind'. Maar ik had nog zo'n 20 weken dus hoefde me geen zorgen te maken. Tja, L en B hebben ook 9 mnd ongeveer in dezelde houding gelegen. Nou, heb echt besloten dat ik het niet laat draaien en een kz wil. Maar nou lag ik dus wakker van de ruggenprik.

Schiet lekker op. Ach, kind draait vast wel lekker mijn bekken in op de duur. Ruimte zat lijkt me
Hieper de piep hoera voor Ceetje!

Bridges, ik vind je een topvrouw

Amaal, voor de goede echo

Bam en Mamax, díe opmerkingen van Juul en Maxi...

Bam, ach die Juul. Niet leuk.

Mamax, leuk dat Maxi een nieuw vriendje heeft.

CD, hoe gaat het bij jullie? Al verhuisd? Nieuw adres op H.?
Vanochtend met wat mama's gepraat op het schoolplein. Wat dat betreft miste ik het gezellige geklets met de mama's op de psz.

Meisje wilde vanochtend weer niet, is wel gegaan (ik houd vol). Weer enthousiast thuis. Dus gaat op zich goed, alleen het 'opstarten' niet zo.
quote:mamax schreef op 26 januari 2010 @ 13:41:

Iemand trouwens interesse in Maxi? Kind vroeg net of hij de baby ook een fles mocht geven. Welke baby? Die in jouw buik zit mama... En bedankt, buikspieroefeningen worden toch echt noodzaak.

En bedankt kind

Plaatjes van kleren vind ik te rommelig/kreukelig.
Voor alle vrouwen hier die de naam van hun man niet op de kaart zetten; weet jullie man niet van het forum af soms?
quote:Star schreef op 26 januari 2010 @ 14:51:

Voor alle vrouwen hier die de naam van hun man niet op de kaart zetten; weet jullie man niet van het forum af soms?
Allememachies, het is best fris buiten. Wel lekker gezonde wandeling. Jammer van die chips bij de super

Kind heeft gymschoentjes uitgekozen. Roze natuurlijk.
Sommige moeders met een kindje met Down reageren wel heel naar zeg :puke:

Suus, heb jij nog contact met Jessie?
Toevallig mailde ik haar 2 weken geleden hoe het met haar ging. Dus nu hebben we weer wat regelmatiger contact. Gelukkig alweer aardig aan het opkrabbelen en weer zwanger dus dat is heel erg leuk (maar ook heul, heul erg spannend, dat snap je).

Ik snap er nooit een reet van: mijn verdriet is erger dan dat van jou boehoehoe... :puke:
Maar goed, het zal dus wel weer een hele discussie worden vrees ik. Mooi verrot voor chocoladereep....

Roze gymschoenen mooooooooi
Fijn voor Jessie, hopelijk gaat het allemaal goed nu. Hoe ver is ze?

Ja praaaachtig. Moet dus ook maar roze legging en roze shirtje bij
Pas een week of 6/7 dus nog heel erg spannend allemaal...

Bij ons hoeven de kleuters alleen schoentjes mee. Gym in eigen kleren
O da's ook handig. Gymen in ondergoed vind ik niks, komt ook nog wel eens voor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven