Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Behalve Noosje niet volgens mij. Zelf ook nog geen plannen in die richting, tot nu toe bevalt hij nog

Compu, ik snap dat je nog niet echt een lekker gevoel hebt over de school zo. Ik hoop dat ze na de zomervakantie in een betere groep terecht komt. Alhoewel ik het wel raar vind dat ze nu dus in een groep zit die niet geschikt is voor haar. Maar dat is een beetje de makke van de zorg volgens mij hè?
Mamax, shirt is heel gaaf! Leuk op een spijkerbroek. Ik zeg doen

Cin, je vergeet Noos.
Cin, ik heb net www.shoebyfashion.nl ontdekt. Kun je gewoon onder werktijd doen
Mosterd Star
Tss, schijtbak, alsof ze hier nog wel eens leest!
Nee daar ging het niet om maar misschien was het wel te hard tegenover andere mensen
Grote mensen Shoeby vind ik trouwens niks aan.
In mijn ouders' woonplaats zit een shoeby kids. Toch maar eens daar gaan kijken een keertje. Ik vind die donkerrode blouse met blauw ook heel gaaf mamax!
Stressed is just desserts spelled backwards
Nou, wij zijn ook (nog) niet gescheiden

het percentage hier ligt inderdaad vrij laag, maar boven de 40 hoor ik de een na de ander. Toch een soort midlife-crisis dan denk ik.
Dan hebben we nog een jaar
Mijn broertje komt eten, wat zal ik eens maken?
Leuk hè?! Deze vind ik ook erg leuk, volgens mij ook wel jouw smaak:

Staat wel bij mr J's ogen denk ik zomaar
Mini kreeg gisteren van de PSZ een brief mee. De stichting waar de PSZ onder valt bestaat 25 jaar en nu kreeg hij een uitnodiging voor het theater voor een voorstelling van Dirk Scheele. Leuk, kunnen we met z'n tweetjes heen (Maxi zit dan op school)
Star, wat eet hij graag?
O Scheele Dirk, veel te blij die man.
Alles behalve tomaten en vis.
Dat maakt het een stuk makkelijk

Lasagne met salade?
Mijn plan lasagne

Goed, dat maar gewoon doen.
Mamax, stop eens even met het plaatsen van al die leuke kleren zomerjas gisteren al gekocht en ik heb echt even geen geld meer nu.

Mijn vent is ook zo'n romanticus. Hij had nog irischeques en nu heeft hij een stoomstrijkmachine-ding gekocht. Zegt hij tegen me; dat is je kado voor Valentijsdag.

Leuk kado he! Romantisch ook enzo. Hij wilde dat ding zelf nog liever hebben dan ik.
quote:mamax schreef op 05 februari 2010 @ 10:34:

Mijn vent wil diegene die mij de site van Shoeby heeft doorgegeven even spreken God, wat een leuke dingen! Vooral dit overhemd ben ik helemaal weg van:

[afbeelding]Is ook mijn favo
Pasta met spekjes en kip en boursinspinazie. Dat mag ik hier elke dag wel maken voor Malman.
Dan laat je dus voor hem als Valentijnskado een hele berg strijkgoed liggen

Welke jas is het geworden?
quote:Maleficent schreef op 05 februari 2010 @ 11:09:

Pasta met spekjes en kip en boursinspinazie. Dat mag ik hier elke dag wel maken voor Malman.Boursinspinazie, klinkt heel goor.
Ik ben me toch misselijk... brrr hoop niet dat het doorzet.

Zow net uurtje sporten achter de rug, en nu moet ik iets doen wat op werken lijkt, maar kan me niet concentreren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven