Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
En Mal, hoe gaat ie met autorijden??
Pffff, ik ben moe. Laatste uur en er zitten brugklassers voor mijn neus en ik ben te moe om met die kleintjes

te spelen vandaag. (mental note: om 1 uur naar bed gaan is dom op een werkdag)
Ik twijfel inmiddels wel over Kim trouwens

Ik moet gisteren nog even terugkijken, want niet gezien, maar ik vind Kim eigenlijk vooral irritant. Maar niet per se De Mol. Ik denk nu Erik of Sanne.
Peas on earth!
Pas aan dat motto dan
Ik vind Kim trouwens wel leuk, vind Sanne pas irritant.
Ik vind Sanne ook irritant, maar ik vond die hoeheetzeookalweer óók irritant en die was óók De Mol!

Ja. Ik ga mijn motto even aanpassen, goed idee
Peas on earth!
O die Yvon Jaspers trut?
Ohnee het is helemaal niet waaar wat ik zeg

Ik bedoelde die Vivienne, maar die was juist de winnaar
Peas on earth!
Dit is ook een leuke zomerjas!

Jee, dan lijken ze helemaal groot als je zo die grote kinderen jassen ziet
Tot je ze dan weer op het schoolplein ziet. Dan zijn ze ineens weer heel klein...
Jaaaaaaa da's waar, kleine hummels dan
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh Belastingdienst zorgt er nog eens voor dat ik in Bergh en Duin wordt opgenomen.

Krijg ik een incompetent geval aan de telefoon die me niet eens begrijpt omdat haar Nederlands zo beroerd is

Ik vind het schandalig eerlijk gezegd en ga maar weer eens een klacht indienen.
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 05-02-2010 14:07
Reden: ga er zelf van hakkelen
% gewijzigd
Sorry hoor, jullie hebben wel met me van doen de laatste paar weken
Hai

Shoeby hier, Shoeby daar (we maken verkapte reclame, foei)

Verrek, ik moet verkleedkleren kopen.

Katholieke school= carnaval vieren. Wist ik veel lang leve Wikipedia. Weer wat geleerd, ha, ha!

Compu, je hebt aardig wat concrete punten waarvan ik ook zeg: dat zou anders kunnen, dus zo zwaar negatief vind ik je niet.

Naatie, lekker dan van dat formulier. Slordig. Lianne gaat weer met plezier naar school, ze is nu ook aan de invaljuf gewend. Ik zei tegen haar:"Kom, we gaan naar juf S. om te zeggen dat je vanmiddag vrij bent"> wat zegt mijn bijdehandte kleuter?

"Nee mama, jij moet hier blijven staan, dat doe ik zelf wel (rent vervolgens blij naar de juf en doet haar zegje). Ik heb niet eens meer inspraak... tssss....

Cin! Fijn dat Gijs zo'n leuke verjaardag had!

Nog 2 weken en dan ook voorjaarsvakantie?

Bam, niet ziek worden hoor

Mal, Valentijnsdag kan niet meer stuk bij jullie (met Star haar idee erbij )
Kolven bij Hema in hoekje met sjaal er over heen, kan dat of is dat echt raar?
quote:Suze2 schreef op 05 februari 2010 @ 14:19:

Kolven bij Hema in hoekje met sjaal er over heen, kan dat of is dat echt raar?Ben je nou nog in de Hema?
Weer schat, weer (kan ik doorheen op weg terug en aangezien mijn haar goed zit ). Eet een broodje want kan auto pas over uur halen.
Klinkt als een goede dag vandaag Suus
Mamax, die jas is leuk!!!! Waar waar waar???

Prinses, wat goed zeg!!! Hoera voor de goede echo. Ja lachen hè, dat je dan opeens een ander geslacht in je buik hebt. Ik kon me een meisje in mijn buik ook niet voorstellen. En dat jij dan iets koopt en denkt: wat is dit? Dat had ik ook! Kwam ik met iets roze thuis, en ik dacht echt: als niemand dit maar ziet, want dit kan toch niet? Straks lachen ze me uit met de verborgen camera

Ben nu wel gewend hoor. Geloof ik ha ha.

- vind het nog steeds apart dat mensen mij hier kunnen 'vinden' hier...-

Ooh wat een geklets hier. En L vraagt al 3x of ik de treinrails wil leggen.

Even kort uit mijjn hoofd:

Mal voor omaatje. Hoe was het vandaag?

Cin, hoi! Destiny haha. Met die i ook nog.

Rissie stond op mijn hyves, ze probeert nog eens te komen hier, maar durft niet ha ha. Gaat goed. Mark vindt het nog onwennig maar leuk op school en Anne geniet van haar privé aandacht.

Ehhh... over WIDM heb ik het niet, want ik kijk niet.

En verder sorry, weet het niet meer. Ik ga op de vloer liggen nu

Oja, L heeft het nu steeds over 'mijn vader' of 'mijn moeder'. Zegt nu tegen B: ik ga de trein met mijn moeder bouwen.

Heel gek klinkt dat, zo groot
Shoeby Amaal. 39.95.

Lekker zo'n dagje alleen Suus!
Nou Rissie staat ook nog gewoon op onze besloten Hyves, dus ze kan heusch komen zwaaien.
Ik doe manlief wat.............

Juul heeft een vriendje te spelen en jullie kunnen je wel voorstellen wat voor geluid dat produceert......

Hij moest eigenlijk nog een uurtje werken, maar ik ben naar boven gevlucht, haha. Manlief zegt dat het goed is het spelen, regel je het maar zelf ook
die jas is idd leuk, vind alleen jammer dat het niet een flitsend kleurtje heeft,
Leuk Pode: gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven