Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
tsss zal ze wel eens smsen, watjuh....
Schrijf het net ook al op het Theehuis, mijn kind is Dwars:

'Ja mama ik hoor je wel maar ik doe het gewoon niet'

Oh dat is ook geen geld Mamax. Heb jij m besteld?Ik ga even naar Shoeby.

Met dank an Suze voor het posten van de site.

L is weer helemaal bij na een dagje met mama. Lekker naar de Intratuin geweest, ooh gezellig ha ha. Visjes kijken en hamsters kijken enzo. Lekker wat gedronken en jawel; 1 hyacint gekocht. En ze waren zo lief samen een boekje aan het lezen in het restaurantgedeelte, ik smolt helemaal
Alleen nog maar 104 Mamax... Dat is precies pas. Durf het niet aan....
quote:mamax schreef op 05 februari 2010 @ 13:43:

Dit is ook een leuke zomerjas!

[afbeelding]Jaaaa die heb ik voor kleine Sjimmie gekocht! Hij is echt heel erg gaaf! Voor Sjors heb ik het "trainingsjackie" gekocht, ook zo leuk! Hier zit de winkel op het winkelcentrum en ik koop er echt heel vaak kleren voor de boys.
Wat leuk juud!

B kan die jas van L van vorig jaar wel aan. Die vond ik heel stoer. Beetje zelfde model als deze jas trouwens, maar van ehh tja hoe heet het ook alweer?

Bam, tegenover de Zara ingang kinderen in Hilvershof. Weet jij het? Zo'n rare naam
Juud, ik wist niet dat die winkel bij jou zat, wij waren gisteren in de andere winkel met die bij.
Stressed is just desserts spelled backwards
ja ik weet het wel... ff denken... ehh okaidi
oja, die! daar heb ik een leuk jasje van.

Lekker belangrijk eigenlijk haha
Ik heb hem niet besteld Amaal. Hier een paar dorpen verderop zit een winkel, ga daar binnenkort wel even heen, kan ik ook meteen zien hoe hij valt. Ik kan wel kijken of ze hem daar dan een maat groter hebben?

Doet Hel d'r mobiel het wel? Heb een smsje gestuurd dat wij zondag niet komen (Maxi heeft nog steeds verhoging), maar niks gehoord nog.

Bam, ik vind het wel lekker juist een beetje een neutrale kleur. Ik ben altijd bang dat ik er anders zo snel op uitgekeken raak.
quote:amalia schreef op 05 februari 2010 @ 16:59:

oja, die! daar heb ik een leuk jasje van.

Lekker belangrijk eigenlijk hahaToen Juul nog kleiner was kocht ik er vrij veel. Nu vind ik het vaak erg tegenvallen.
quote:mamax schreef op 05 februari 2010 @ 17:01:

Ik heb hem niet besteld Amaal. Hier een paar dorpen verderop zit een winkel, ga daar binnenkort wel even heen, kan ik ook meteen zien hoe hij valt. Ik kan wel kijken of ze hem daar dan een maat groter hebben?

Doet Hel d'r mobiel het wel? Heb een smsje gestuurd dat wij zondag niet komen (Maxi heeft nog steeds verhoging), maar niks gehoord nog.

Bam, ik vind het wel lekker juist een beetje een neutrale kleur. Ik ben altijd bang dat ik er anders zo snel op uitgekeken raak.6 maanden houdt ik dat wel vol
Jammer dat jullie er niet zijn zondag Mamax, had je wel weer eens willen zien en je kinderen eindelijk

Geen idee of haar mobiel het niet doet, Suze had ook al gesmst en niks gehoord volgens mij.
Ik kreeg net een smsje terug. Heb haar nog even gevraagd hoe Maatje het op school vind.

Ik kan nog steeds een keer op kraamvisite komen We moeten ook nog steeds bij vrienden langs (eind september bevallen) We zijn kort na de bevalling wel even geweest, maar kado hebben ze nog niet gehad. Er kwam steeds iets tussen.
Ik hou idd ook niet van het felle.

Oja, mss wel een goeie om even te kijken of ze hem hebben. Als we toch afspreken in de vakantie...

Pff nu al zomerjassen? ha ha.

Ja ik heb Hel nog gesmst, maar ze is niet zo snel

Kom je niet? Jammer, wij wel.
quote:bambino schreef op 05 februari 2010 @ 17:02:

[...]

Toen Juul nog kleiner was kocht ik er vrij veel. Nu vind ik het vaak erg tegenvallen.Klopt die jas is het enige wat ik daar gekocht heb en dat was dus wel leuk. Daarna nog eens een spijkerbroek, bij B was ie wel leuk en bij L niet. Ik loop altijd wel naar binnen, maar vidn het ook niets. En die maten zijn raar.
Ik vind het ook jammer, had het wel leuk gevonden jullie weer eens te zien. Maar Maxi voelt zich nog steeds niet lekker, heeft ook nog steeds verhoging en dan vind ik een verjaardag net even teveel van het goede.

Bam, bij mij gaat hij nog een kind door hè
Nee joh, dan moet je het niet doen.

Ja ik heb hetzelfde; ik moet er 2x naar kijken. Al doe ik niet alles door hoor, jij wel Mamax? Sommige dingen waren gewoon niet zo leuk, dan krijgt B toch wel wat nieuws. De winterjas voor L dit jaar is bv ook zo flut. Die gaat in de KiCi bak. B heeft daarentegen wel een leuke jas, maarja, daar zie ik Desteny niet echt in lopen....

Compu, als je een jochie krijgt mag jij hem!
Kraamvisite op een woensdagmiddag lijkt me leuk Mamax

Kom jij met man Amaal?
6 of 27 maart gaat nu aan kop. Wie vult nog in?

Bam kan je helemaal niet Niet leuk zonder jou....
quote:Star schreef op 05 februari 2010 @ 17:30:

Kraamvisite op een woensdagmiddag lijkt me leuk Mamax

Kom jij met man Amaal?

Yeah right, wat denk je? Nee die doet niet aan dat soort dingen.
Waarom is het paars buiten? Wat gek zeg.... De lucht is echt paars. Moet ik me zorgen maken?
T-shirts doe ik wel vaak nieuw, of ze moeten heel leuk zijn. Schoenen altijd nieuw, spijkerbroeken bijna altijd nieuw (soms zit er een gelukstreffer bij en overleeft hij de eerste ronde). Deze winterjas is de eerste die qua maat door kon. Winterjas die Maxi nu heeft is een hele mooie, gaat dus ook door. Beetje 50/50 dus.

Star, woensdagmiddag is gezellig, ik kijk nog even met man welke (ik kom zonder man, maar ik moet even kijken of hij niet in Venlo zit.)
Hier is het gewoon blauw Amaal. Heb je je ramen en deuren al dichtgedaan?
Je hebt toch wel zo'n noodpakket in huis hè?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven