Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn lieve kleine meisje is zo schattig tijdens het drinken. Pakt mijn bril af, steekt haar hand in mijn mond, krabt mijn ogen uit, trekt aan mijn neus en ligt ondertussen in een deuk als ik heel hard au roep
Voor allebei dezelfde gekocht.
Ooh wat een leuk meiske is het!!!! Heel erg lief!
Ik zit te twijfelen over een extra 30 weken echo, omdat ik toch twijfel of het wel voor het kind okee is. Maar in Duitsland doen ze het standaard bij elke controle. De meeste kinderen zien er daar toch best normaal uit .

Dan zou ik 5 echo's hebben in die 40-42 weken. Nouja, kan toch wel eigenlijk?
Ik zie ze niet Jin, alleen een meneer met lang haar.
quote:amalia schreef op 03 maart 2010 @ 21:10:

Ik zit te twijfelen over een extra 30 weken echo, omdat ik toch twijfel of het wel voor het kind okee is. Maar in Duitsland doen ze het standaard bij elke controle. De meeste kinderen zien er daar toch best normaal uit .

Dan zou ik 5 echo's hebben in die 40-42 weken. Nouja, kan toch wel eigenlijk?Komt hier toch ook wel voor bij mensen die bij de gynaecoloog lopen? Of een tweelingzwangerschap oid? 5 is echt niet veel hoor.
Leuk Jinny! Kijk je uit dat ze er niet te leuk bijlopen, krijg je weer commentaar

Deze vind ik ook erg leuk:

Compu, wanneer heb je de 20-weken echo? Vind je het spannend? En wat een kraambezoek from hell zeg!
Amalia, ik heb er volgens mij wel een stuk of 22 gehad. Misschien ligt het daar aan .
Die blijf je plakken hè Mamax? Koop 'm nou eens gewoon

Ooooooooooooooooo Jinny die opmerking whahahahahahaha.
quote:amalia schreef op 03 maart 2010 @ 21:10:

Dan zou ik 5 echo's hebben in die 40-42 weken. Nouja, kan toch wel eigenlijk?Ik denk dat ik bij allebei de jongens zo'n 15 echo's gehad heb. Ze doen het nog . Het schijnt voor die ukkies niet ontzettend leuk te zijn, een beetje te klinken of ze op de metro staan te wachten, maar hij was niet voor de lol toch? Ze willen toch weten of ze nog steeds in een stuit ligt?
Lukt deze link?

http://www.esprit.de/Shop/HtmlProduct/WinDslV3.html
Esprit.de

kids

miniboys

jeans hosen

bovenste rij, vintage bermuda
Nee. Plak hem eens. Rechtermuisknop plaatje aanklikken, naar eigenschappen (onderaan) en de link kopieren. Dan hier het 4e icoontje van rechts en link plakken.
Foto's op de groep alvast...
Ceetje had studiedag vandaag (nou ja de juffen dus) dus was vrij. Lekker hoor. Morgen weer vroeg op, bah

Ik vind het maar niks, school
Mama, leuk, ik zeg KOPEN!!!!
Bermuda is leuk
Deze?

Ik weet het, moet nog steeds een keer naar durp rijden. Wordt dit weekend ook weer niks. Vent heeft in z'n hoofd dat hij mee wil (alsof hij wat te zeggen heeft over hoe ze er bij lopen )
http://pics.esprit.de/Sho ... .jpg?cache=-1267570800000
Ja, die, ik probeer het nog eens, om te oefenen....
C07790_419.jpg?cache=-1267570800000
HET WIL NIET!"!!!
Adem in, adem uit. Op de foto gaan staan, rechts klikken, naar eigenschappen, dan de hele riedel die bij adres staat kopieren. Dan hier de berg (4e icoon van rechts) aanklikken, het gekopieerde plakken en klaar.
Lukt nie he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven