Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik mag toch hopen dat ze niet ziek is van de pil. Ze heeft 39.8 nu.
Wie, Ceetje? Wat staat er in de bijsluiter?
Ja Ceetje. Bijsluiter niet gelezen, is drie dagen geleden dus bijwerking van pil is vrij stug.
Even gekeken, koorts wordt ook niet genoemd als bijwerking. Ja bij zuigelingen
Moeder en schoonmoeder zijn allebei ook al een week ziek. Allebei een virale keelontsteking, schint te heersen. Kan het zoiets zijn, of klaagt ze niet over pijn?
Mal, ik wilde je niet aanvallen ofzo hoor! Ik snap dat je gaat kijken, vooral omdat ze zo dicht bij je stond. Ik durfde het niet bij mijn oma, wilde haar herinneren zoals ze was. Maar mijn moeder heeft het hele afleggen in de gaten gehouden. Anders was ik wel gaan kijken.

Toen wij op Curaçao woonde was het heel normaal dat als iemand dood ging en jij kende ergens iemand in die familie, dan ging je naar de dienst. De (schoon?)moeder van een collega van lief ging dood en dus moest hij naar de dienst. Kende dat hele mens niet Anyway, hij moest dus ook langs die open kist om afscheid te nemen!! Heel bizar.

Ach Star, geen zieke meid toch? Is wel weer klaar daar in huize Star lijkt me....

Kokos, jee best heftig! Maar fijn dat ze gevonden hebben wat het was er er dus ook wat aan konden doen. Hopelijk mag ze zo naar huis, daar knap je toch het meest op!

Jinny, jemig VIJF weken!!! Trekt hij het nog? En wat lomp van die Kita! Maar nu is de keus voor jou wel gemaakt toch? Naar die andere dus (geen keus... ). Tss, hoe lomp kan je zijn. Grrr.

Net even met juf gesproken. Ze vond L lief, sociaal, wel wat afwachtend maar dat hoort nog wel bij een jongste. Luistert goed. Oh oh wat braaf Ik vroeg of ik hem wat meer moest pushen om de middagen te gaan, maar ze zei zelf ook dat we wel rustig aan moesten doen met hem. Hij heeft echt zijn tijd nodig.

Volgende week gaat hij een middagje, voetbalplaatjes ruilen Ik hoop dat hij dan nog wel wil, nu heeft hij er wel zin in.
quote:Star schreef op 04 maart 2010 @ 17:10:

Even gekeken, koorts wordt ook niet genoemd als bijwerking. Ja bij zuigelingen Nee, voed je haar niet meer???
quote:mamax schreef op 04 maart 2010 @ 17:13:

Moeder en schoonmoeder zijn allebei ook al een week ziek. Allebei een virale keelontsteking, schint te heersen. Kan het zoiets zijn, of klaagt ze niet over pijn?

Iedereen is ziek, buikgriep heerst ook ontzettend. Echt tijd voor lente nu.

Ze heeft geen pijn, voelt alleen haar benen niet zegt ze en ze is hartstikke wankel, vandaag dat ik griep vermoed. Het kwam zo uit het niet opzetten en da's volgens mijn moeder ook kenmerk van griep.
Gek hè, dat dat zo plotseling begint. Arm grietje.
Arme oma Die had zich zo verheugd op een dagje Eetje voor zichzelf morgen. Nu krijgt ze er twee
Arme Ceetje, ik hoop dat ze snel opknapt. Het moet inderdaad snel lente worden, dan knappen die kabouters wel weer op.

Ik had net voor Jonathan een aanwijsbijbeltje gekocht met allemaal getekende figuurtjes (slang, arc, baby in kribbe etc) staat er een plaatje in van een hele blije Jezus aan het kruis.
Stressed is just desserts spelled backwards
Dat vind ik nou stom.
Oooh arme Ceetje. Dat is heul veul koorts. Goed in de gaten houden (alsof je dat niet zou doen...). Nou ja, ik bedoel het goed .

Mal, een open kist is ook niet zo mijn ding. Sterkte met alles! Oh wat luguber, een blije Jezus....

Amalia, tot wanneer kan je kiezen om ze alleen de ochtend te laten gaan? Wel fijn dat het goed gaat, en wat onrustig voor hem dat hij zo moet wennen.

Mamax, wat zielig dat hij het poppetje vergeten was.

Naatie, hoe gaat het met je moeder? Al nieuws?
Ja, net of dat helemaal geen pijn doet ofzo, om vastgespijkerd te zitten. Je moet hem even zien, ik zal wel even een plaatje plakken

verder is het wel een leuk en lief boekje hoor. Alleen dit plaatje is een beetje eeeh apart. Maar Jonathan loopt er al weer de hele dag mee te slepen, dus die vindt het wel leuk.
Willen we dat zien?
Geen twijfel ook dat het Jezus is nee.
Ik heb Ceetje net in bed gegooid en ik kijk er verder niet naar om tot 07.00 morgenochtend. Nu is het mamatijd hoor.

Zoiets Jin?

Jezus.
ja zoiets Star. Mijn oudste mag in zijn hoogslaper slapen, kan mij het schelen als ie er uit dondert. Net zoiets .
Daar komt de bruid, daar komt de bruid
ik ga zo bijlezen, maar heb even een vraag voor Amalia:

welke dinnersite is failliet gegaan? voor het geval ik dadelijk een verkeerde bestel ofzo.
Volgens mij heet dat diner for one Bam, of diner failliet, ik weet het niet zeker meer.
Bridges, komen de kindjes uit je klas ook?

Hel, heb je leuke plannen dit weekend? Ga je iets met vent doen? Fijn dat het weer iets beter gaat!

Suze, heb je je schoenen al aan gehad?
quote:Jinny schreef op 04 maart 2010 @ 19:41:

ja zoiets Star. Mijn oudste mag in zijn hoogslaper slapen, kan mij het schelen als ie er uit dondert. Net zoiets .Been is toch al stuk
Diner failliet

Je bent wel de leukste vandaag Jin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven