Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja is toch stuk. Stukker wordt lastig haha.

Slaapt Ceetje?
Nee, huilt dat ik moet komen.
He wat zielig. Jullie kwakkelen daar ook maar door he?
Ach, arme Ceetje
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat sneu voor ceetje, gossie.

Jin: Lekker bijdehand, haha

maar de dinercheque is wel oke?
Ik neem aan dat je ze niet meer kan bestellen Bam ha ha. Diner for one, alsof je dat iemand geeft. Lekker sociaal 'Zo ga jij maar eens in je eentje uit eten. Je ziet eruit alsof je wel een uitje kan gebruiken, maarja, helaas heb je geen vrienden, dus met deze bon kan je lekker alleen uit eten.'

Ik ga het zo even opzoeken, kwam ze vanmiddag nog tegen. Het is slechts 200 euro...

Haaa, mijn oude oppas is weer back in town en had spontaan zin om zaterdag op te passen. Kunnen wij lekker uit eten, hoera!

Die Jezus!!! Proest, wat ís dat! Slaat echt nergens op. Maar ik zie ook het bloed nog niet uit zijn handen stromen, dus misschien dat hij daarom zo blij is.

Heel vreemd.

Hé wat een lugubere moeders hier: kind met koorts zonder omkijken naar bed, kind met gebroken been in hoogslaper. Tssssk tssk.

Oh, even opstaan mezelf ophijsen van de bank om die bon op te snorren....

De dinercheque.
Huh? Oh jij hebt het daar net over! nou, ik ga nog eens opstaan, zucht kreun, om te kijken hoor...

Oh zie je, die hormonen... DE RESTAURANTBON. Niet kopen dus.
Op naar de volgende ruk met paracetamol

We kwakkelen inderdaad aan Jin, bleeugh.
quote:amalia schreef op 04 maart 2010 @ 20:43:

Ik neem aan dat je ze niet meer kan bestellen Bam ha ha. Diner for one, alsof je dat iemand geeft. Lekker sociaal 'Zo ga jij maar eens in je eentje uit eten. Je ziet eruit alsof je wel een uitje kan gebruiken, maarja, helaas heb je geen vrienden, dus met deze bon kan je lekker alleen uit eten.'

Wat omschrijf je dat weer prachtig.
Proest, ik ging mezelf net google-en (naar aanleiding van dat topic gisteren) kom ik iemand tegen die precies zo heet als ik, en dat is echt een fout persoon die er uitziet alsof ze in de kroeg staat te darten elke zaterdag.
Daarom is het ook failliet Amalia, dat was een grapjuh. Diner for one, lekker sociaal ja .

Star, he getsie. Nog een .

Mal, iemand met dezelfde naam, lijkt me echt raar!
dat kan je wel aan amalia overlaten ja, dat omschrijven van dingen

Mal: Sterkte, ik ben niet het type om te gaan kijken, maar toen voor mij 2 belangrijke mensen gestorven zijn, heb ik het toch gedaan en daar ben ik erg blij om.

Maar het is niet zo mijn ding zeg maar.

Jin: Da's dan wel weer erg stoer, donkerblauw gips, leuk ook dat hij het mooi vind. Maar 5 weken niet lopen, jeminee, dat wordt nog wat. Lukt het een beetje om hem mee te nemen naar buiten enzo?

Star: Kwakkelt idd heel erg bij jullie, er moet ook echt wat meer warmte komen, het is echt niks zo.

Wat lente zal ons allemaal goed doen.

Beterschap!
Beterschap voor Ceetje!

Sterkte voor jou ook Mal. Is nou morgen uitvaart? Neem je J. mee?

Zo. Schrijf weer even stukje op groep en weer weg.
40.2

Wacht nu op huisarts.
Oh bah wat hoog!!! Hup Ceetje, beter worden!!!!!!!

Mal, sterkte vandaag.
Is z ook erg beroerd Star? Wanneer komt de arts?
quote:Star schreef op 05 maart 2010 @ 07:21:

40.2

Wacht nu op huisarts.

Obah wat hoog!!!!

Sterkte met Ceetje
Arts en komen? Hahahahaha dat doen ze echt zo goed als niet meer. Ik had de HAP gebeld. Ik kon komen maar naar de Wibautstraat (Centrum A'dam). Heeft geen nut, want mijn eigen HA is er zo over 5 minuten.
Fijn dat je arts er nu is! Ik kom zo weer even spieken wat de arts zei (ik werk nu).
Jee, dat de dokter nog langskomt idd... Maar wakker worden met 40.5 is niet okee. Vreemd zeg. Sterkte daar.

Goeie morgen allemaal, stelletje vroege vogels. Hier zon!!! mar het zou slecht worden vandaag, dus ik wacht het maar af...
Nog geen nieuws van Ceetje. Sterkte!

Amalia, het was gewoon weer wit hier toen ik vanochtend naar het werk ging. WIT! Ga je wat leuks doen vandaag?
40.2 is flink! Goh, dat de HA komt zeg. Maxi moest eerst 3 dagen koorts hebben, ondanks z'n 40.7, en toen mochten we heen.

Jin, Oudste niet uit z'n hoogslaper gevallen? Wij gaan eind april een weekendje naar Center Parcs (in Kokosstad). Daar slapen de mannen in een stapelbed...

Wat een armoe trouwens in dit land. Stond gisteren in de rij bij de supermarkt, achter me 2 jongens van een jaar of 14:

1: Ze verkopen hier ook oplaadtegoed. Is dat met telefoon?

2: Geen idee

1: Er staat exclusief. Exclusief, inclusief, wat is het verschil eigenlijk?

2 (denkt diep na): Volgens mij is het precies hetzelfde.

Wit is stom. Ze voorspellen ook zoiets voor het weekend, ik hoop dat ze er naast zitten.

Wij gaan morgen met nog 2 vriendenstellen eten in Amsterdam. Jongens gaan ieder bij een oma logeren. Tenminste als het goed is. Oom van vent viert z'n verjaardag morgen, dus schoonmoeder wilde daarheen, maar schoonvader gaat eerst nog werken. Nou was haar plan dat wij dan 's middags met Mini heen gingen en dat zij ons rond 17.30 afwisselen, daar blijven eten met Mini en dan na het eten met hem naar huis gaan. Dan zal ik wel een zeikerd zijn, maar dat zie ik niet zitten (vent gelukkig ook niet). Mini gaat voor het eerst uit logeren, dan moet het wel leuk zijn. Bij oom hebben ze een kleine woonkamer met open trap naar de keuken (split level) en geen kinderen die op visite komen. Mini zou dan de hele middag en avond in z'n eentje (want Maxi is bij andere oma) op een klein stukje moeten spelen. Dan laat terug naar schoonouders waar hij dan in een kleine kamer meteen moet gaan slapen. Ik denk dat dat een drama wordt. Vent gaat zo bellen of ze het niet anders op kan lossen (had al eerder belooft op te passen) en anders gaat Mini ook naar mijn moeder.
Klinkt niet als een fijn plan Mamax. Hopelijk kan het anders! Oh jee, een ex is hetzelfde als een in....

Dat van die hoogslaper was een grapje. Hij slaapt bij mij in bed zo lang hij gips heeft. Hij mag het echt niet belasten, ben veel te bang dat ie dat toch doet. En een gipsenpoot in een hoogslaper??? Neuh!
Nee HA kwam niet, ik wachtte op telefoontje. Inmiddels geweest, keelontsteking
Goedemorgen,

How's Cee??? Ik hoop dat het een onschuldig virus is. Beterschap Star!

Je moeder zou oppassen, dat gaat nu niet door?

Veel sterkte vandaag, Mal! Ik begreep dat de uitvaart vandaag is toch?

Verdrietig voor je. Misschien dat er nog opluchting volgt als het achter de rug is..

Mamax, wij hadden dat ook toen CG voor het eerst uit logeren ging. Het ergerde me nog meer dat ze het zelf gingen oplossen. Zeg gewoon nee, dan regel ik het verder wel.

Succes en goed weekend!

Jinny, vijf weken! Dat valt even tegen zeg..

Hoe is hij eronder? En hoe ging dat met gipsen?

Wederom sterkte. Enne..hij heeft aan jou vast een goede entertainer (dat zie ik zo voor me haha)!

Hee Suze, jij shopaholic!! Kan ik je al opgeven bij een koopverslavingtherapie?

Gezellig bijgekletst met je vriendin ook? Waar ken je haar precies van?

Het beste met je schoonmoeder, Kokos. Gaan jullie dit weekend heen? Best ver rijden toch? Heeft man ook een zachte G?

25 Maart 20 weken echo. Ik vind het wel spannend ja. Maar ook leuk. En dan zit je echt op de helft!

Mag ik nog even opkomen voor mijn hoogsensitieve ik (Bridges)?

Ik ben geen vergaarbak!

Ben heel blij dat er boeken over geschreven zijn e.d.

Nu weet ik wat ik moet omzeilen en waar ik juist sterk in ben.

Zo kan ik niet in zon of onder de zonnebank en weet ik eindelijk waar ik dus ziek van werd. Voor mij dus de ontdekking!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven