Good Luck
woensdag 17 februari 2010 om 10:12
Misschien bedoelde moeder het anders? Dat ze het haar dochter niet gegund had zoveel pijn? Vind ik altijd moeilijk inschatten.
Aanvulling: Ik kan het me niet voorstellen dat er mensen zijn die zo over hun kind praten
Wanneer gaan ze je prikken Mal?
Aanvulling: Ik kan het me niet voorstellen dat er mensen zijn die zo over hun kind praten
Wanneer gaan ze je prikken Mal?
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 17-02-2010 10:15
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
woensdag 17 februari 2010 om 10:23
Goedemorgen
Moeder van vriendin is overleden (die in een hospice was opgenomen).
CD, daar ben je weer! Fijn dat het huis etc. zo goed bevalt. Knuffel voor Kevin.
Bridges, al nieuws?
Mal, ha, ha, ik moet zo lachen; je mag ook bij mij een bakkie komen doen
Amaal, gefeliciteerd met jullie 20-jaar samenzijn
Wij hebben een Dyson, ik vind de stang wat te kort (en dat met mijn lengte van 1.68) maar verder prima stofzuiger
Compu, daar zou ik ook een nachtje van wakker liggen
Moeder van vriendin is overleden (die in een hospice was opgenomen).
CD, daar ben je weer! Fijn dat het huis etc. zo goed bevalt. Knuffel voor Kevin.
Bridges, al nieuws?
Mal, ha, ha, ik moet zo lachen; je mag ook bij mij een bakkie komen doen
Amaal, gefeliciteerd met jullie 20-jaar samenzijn
Wij hebben een Dyson, ik vind de stang wat te kort (en dat met mijn lengte van 1.68) maar verder prima stofzuiger
Compu, daar zou ik ook een nachtje van wakker liggen
woensdag 17 februari 2010 om 10:27
Daar brak ik ook mijn hoofd over, wat ze er allemaal mee kan bedoelen. Maar ik had geen zin om verder te vragen op dat moment. Meisje woont ook niet thuis, want dat geeft haar teveel belasting. Op CG's school kunnen ze ook intern.
Suze, klopt, nog 4 weken. Rara wat huist er in mijn lijf..
Leuk poppetje Enka, nooit gezien!
Suze, klopt, nog 4 weken. Rara wat huist er in mijn lijf..
Leuk poppetje Enka, nooit gezien!
woensdag 17 februari 2010 om 10:29
Compu: jee, dat zijn toch geen uitspraken, wat erg!
Mal: Wat goed, en wat positief van haar, hopelijk helpt het.
Wat ik zo irritant vind aan stofzuigers is de vaak korte snoer, en dat je dan dus 6 stopcontacten nodig hebt bwv.
Hier dus 1 uitgezocht speciaal op de snoer, haha je kan je maar ergens druk overmaken
Mal: Wat goed, en wat positief van haar, hopelijk helpt het.
Wat ik zo irritant vind aan stofzuigers is de vaak korte snoer, en dat je dan dus 6 stopcontacten nodig hebt bwv.
Hier dus 1 uitgezocht speciaal op de snoer, haha je kan je maar ergens druk overmaken
woensdag 17 februari 2010 om 10:31
quote:compu schreef op 17 februari 2010 @ 10:27:
Daar brak ik ook mijn hoofd over, wat ze er allemaal mee kan bedoelen. Maar ik had geen zin om verder te vragen op dat moment. Meisje woont ook niet thuis, want dat geeft haar teveel belasting. Op CG's school kunnen ze ook intern.
Een meisje. Ik vind jou een meisjesmama
Hmmm, in dat geval, zoals jij het omschrijft, zou je inderdaad het lelijke qua bedoeling kunnen zien.
Een meisje. Ik vind jou een meisjesmama
Hmmm, in dat geval, zoals jij het omschrijft, zou je inderdaad het lelijke qua bedoeling kunnen zien.
woensdag 17 februari 2010 om 10:36
Ik hing nog op een ander topic.
Bam, goedemorgen
Compu, nee, niet naar het afscheid. Ik ken haar moeder niet, heb haar 1x gezien.
Ga nu, moet de tijd in de gaten houden. Dacht gistermiddag: ik ga nog lekker douchen, Tim ligt te slapen. Net mijn haar in de shampoo.... fuck! Hoe laat is het? Was het 15.12u. Ik snel mijn haar uitgespoeld, wat afgedroogd en min of meer naar school gerend.
Bam, goedemorgen
Compu, nee, niet naar het afscheid. Ik ken haar moeder niet, heb haar 1x gezien.
Ga nu, moet de tijd in de gaten houden. Dacht gistermiddag: ik ga nog lekker douchen, Tim ligt te slapen. Net mijn haar in de shampoo.... fuck! Hoe laat is het? Was het 15.12u. Ik snel mijn haar uitgespoeld, wat afgedroogd en min of meer naar school gerend.
woensdag 17 februari 2010 om 10:41