Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bridge, ik had besloten dat ik als prijs met Suus mee mocht . Hoe laat werd je schoonzus ingeleid?

Project was geslaagd. Erg leuk gedaan allemaal. In de aula kon je eten halen (tss, moest ik gewoon m'n eigen pannenkoeken terugkopen!) en in alle lokalen hingen letters waar je een zin van moest vormen. Daar kon je ook alle werkstukken bekijken die ze gemaakt hadden in het kader van Techniek. Superleuk.

Nu op zoek naar een nieuwe stofzuiger. Ik wil een Dyson, eens kijken waar die het goedkoopst is.
Heb vanmorgen een té lief fotolijstje gekregen van mijn schatje al 20 jaar.

Een roze rechthoekig lijstje en daar is een hartje uitgehaald waar je de foto in kan doen. Eigenlijk voor de baby ha ha. Cute
Wat lief van je vent Amalia.

Dyson, ik zeg www.bobshop.nl
Die is duuuhuuur Mamax! Ik heb een Philips geloof ik, zelfde idee. Bij Wehkamp. Is normaal 300 nu 149,95. Hij doet het goed hoor.

Was het voor Thaïti, in school?
http://www.bobshop.nl/nl/ ... gy-hepa-stofzuiger/p18849

Afhaaldepot in Purmerend.
Deze heb ik, nu 159 zie ik. Dyson is wel 2x zo duur (al zie ik wel een heeeeele leuke paarse!!!)

Haiti
Oh ja, goeiemorgen! Moest even mijn halve Heimat verdedigen

Mal, hier ben je ook van harte welkom, gezellig. Kun je meteen goed oefenen, want het is een eindje rijden

Star, bij de Dekamarkt verkopen ze het ook. Volgens mij van Bolletje, Eifeler brood. Die is ook best te doen.

Amaal, Lidl en Aldi komen daar wel vandaan, maar je hebt ook nog de Rewe, Edeka en nog een aantal anderen. Aldi komt zelfs uit de wijk waar mijn familie woont in Essen, Essen Schonnebeck.
Wij hebben een Miele, er is geen betere
Ik weet het Amaal, maar als het goed is ben ik dan voorlopig wel klaar. Vriendin heeft ook een Dyson en die is helemaal lyrisch erover. Ze heeft een keer gehad dat de motor doorgebrand is en toen kwam Dyson bij haar thuis om hem te maken. Voor 119 euro had ze een hele nieuwe Dyson (op het omhulsel na dan). Vind ik ook wel goeie service.
quote:Star schreef op 17 februari 2010 @ 09:42:

Wij hebben een Miele, er is geen betere Die had ik ook, daar heb ik gisteren de motor van doorgebrand
Hoe oud was die dan Mamax?
Pff, ik denk een jaar of 7.

School was niet voor Haiti, daar hebben we al lege flessen voor opgehaald, 2 weken lang het zendingsgeld heen laten gaan en heitje voor een karweitje voor gedaan.
Ehh hallo?? Zit ik wel op het goede topic? De eerste 7 blz lees ik alleen maar: Stom, stom stom

Nou ik vind het ook allemaal stom! Stoeien vind ik opzich wel oké, maar hier eindigd het bij Robin en Tobias standaard in huilen, dus eigenlijk vind ik het ook gewoon stom.

De sneeuw is zeer zeker stom en dat Suze lekker naar 30 graden gaat is ook stom. En ik vind het nog stommer dat Amalia gewoon chocolade gaat zitten eten, terwijl ik het niet mag, maar er zo'n ontzettende trek in heb

Zo en nu klaar ermee.

Hier zeg Tobias ook standaard, ik weet het niet, als ik vraag wat hij gedaan heeft. Alleen als hij in bed ligt en ik weg wil gaan, dan komen de verhalen. Dan verteld hij zo over de hele dag. Haha...

Hij vindt het heel interessant om alle namen te noemen en dat er 3 kinderen een bril hebben en die is lief, en die zei dit en die zei dat... heel grappig!
Amaal, ze hebben ook een roze!

Mamax, hebben die Mieles geen levenslange garantie?
Roze Dyson, dies cewl!
Hier ook Miele en volgens mij kn je daar inderdaad echt wel wat mee Mamax. Die hoort niet kapot te gaan na 7 jaar toch?
Nou veel plezier met de roze stofzuigers , ik ga even sporten.

Toedeloe
Ik weet het niet. Ik denk niet dat ik nog een bon heb. Zal eens kijken op de site.

Ze hebben nu bij Dyson wel een actie met een stofzuiger+gratis kruimeldief.
Nou, ik heb een afspraak gemaakt bij de vrouw van de acupunctuur die mij ook geholpen heeft toen ik zwanger was en zo slecht sliep. En die zij al, wij gaan je kansen per maand eens flink verhogen ze kunnen dan zorgen voor een goede doorbloeding vd baarmoeder en een betere innesteling.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hee Mamax, ben je half duits? Wist ik helemaal niet.

Ik ben ook Duitslandfan! Zou ook heel graag naar Jinnystad willen ooit. Lijkt me super.

Zijn je jongens weer fit??

Amalia, npm was gunstig, kans van 1 op 2900.

De andere onderzoeken hecht ik meer waarde aan, maar heb het toch niet gedaan. Kan het niet goed uitleggen, maar heb het gevoel dat ik het niet moet doen.

Nogal een strijd; verstand/gevoel.

Van de week was ik op een oudermiddag op school. Daar sprak ik met een moeder van een klasgenootje van CG. Die wist niet van het open ruggetje van haar dochter tijdens de zwangerschap. Ze zei dat ze liever een prikje (vwp) had gehad dan 'dat'. Met de nadruk op dat en een knikje naar haar prachtige intelligente dochter op een meter afstand.

Toen heb ik echt wel een nachtje wakker gelegen.
Fijn Mal, heb je een steuntje in de rug. Lekker als ze dat zeggen van de kansen verhogen. Krijg je gelijk de positive vibe weer he?
O wat erg Compu, daar zou ik ook niet tegen kunnen als mensen zo praten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh Compu, dat is hard als je dat zo hoort zeg van die moeder. Poehee...

En verder: als het niet goed voelt vooral niet doen. Als jullie het er over eens zijn, prima toch? En de kans is toch gewoon hartstikke klein. Nog 4 weken tot 20 weken echo dus? Spannend!!!!

Zo, ik ga wat doen. Ik ben al 2 uur beneden en zit alleen maar te forummen. Dan schiet het nog niet op, ha ha ha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven