Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Hij mag in ieder geval wel weer kliederen he Jinny want hij kan wel weer in bad!
Stressed is just desserts spelled backwards
Echt lekker hoor, hij was echt zo enorm blij in die zandbak, echt helemaal gelukkig. Heerlijk om te zien!

Vanmiddag met een moeder van de KIta een nieuwe Kita bekijken, mocht de kIta waar we voor ingeschreven staan niet doorgaan, dan hebben we misschien een alternatief. Wat een zoektocht.
Fijn zeg dat hij het zo fijn vond in de zandbak!!! Wat heerlijk dat het gips eraf is
Hai

Amalia: naar voor vriendinnetje... Ik was niet bij de Elly en Rikkert uitvoering... Had gelukkig andere plannen! Mocht helpen bij zoon op school met paasontbijtje. Leuk hoor, om als moeder in klas te staan en te zien hoe je kind zich gedraagt. (heel goed ook gelukkig!)

Mal: aargh balen van de tuin, maar gelukkig is het zo opgelost! Pfieuw! En dat niet bezig zijn met... Ik snap daar ook niks van. natuurlijk ben je ermee bezig, zeker als je er zo bewust in staat als jullie nu. Zolang je jezelf niet klemzuipt om rustig te blijven gaat het vast wel goed qua stress en zo...

Mamax: fijn dat hij naar school wilde. Was het leuk? Ben jij helemaal opgeknapt?

Jin: oh wat fijn dat hij weer zo blij is! Lekker hoor! Sprak tante net en die noemde nogmaals op dat ze onder de indruk was van het geregelde fruit!

Suus oh wat zonde! Dat is balen! Gelukkig opgelost nu, maar ja...

Hoera voor L.! gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je het kdv flink op stelten gezet
Er zit wat in de lucht zeg hier... Ik ben niet gevraagd voor etentje vriendin ter ere van bruiloft en Jeetje niet op feestje. Ik ben er gewoon helemaal depri van
Suus, wat raar zeg! Nou jaaaa! Misschien even naar de groep?

Amalia, jee wat heftig voor je vriendin! Heb je haar al gesproken?

Pff we zijn weer terug van de kapper, dat was een hele onderneming omdat Mr J er geen zin in had. Maar het zit weer mooi!
Suus, wat raar! Kan me voorstellen dat je er verdrietig over bent
Suus, wat is dat nou zeg! Gatsie. Verhaal op de groep? .

Bridges, fijn dat het zo in de smaak viel bij tante! Oh leuk een moeder spelen in de klas! Genieten he?
Het bleek een misverstand bij Jeetje...

Leermomentje voor de ouders van vriendinnetje: laat je kind dat niet kan lezen de uitnodigingen niet zelf uitdelen

Wat mij betreft: tsja, jammer de bammer. Ik ben niet uitgenodigd en dat zal wel iets te maken hebben met de toestand waar ik al eerder over schreef. Ik baal er van (heb mail en sms aan getuige gestuurd: geen reactie) maar niks aan te doen.
Mal doe eens foto van vers haar op groep.

Compu die foto

Weer niks van Kokos vandaag? Iemand contact gehad?
Wat stom Suus, je kwam toch juist op voor haar? Ik nie snap. Of is er achter je rug om dan van alles bekokstoofd door het groepje?

Foto van haar kan nu niet, hij slaapt
Ik vermoed dat de bruid niet op de hoogte is Mal. Getuige die etentje organiseert zal een van de dames wel benaderd hebben en die heeft mij niet geïnformeerd. Denk ik.

Maar goed zoals ze al zeggen: assumption is the mother of all fuckups

Ik incasseer maar gewoon. Ik kan moeilijk een 32 weken zwangere vrouw die op het punt staat te gaan trouwen en dus voldoende aan haar hoofd heeft hiermee lastig vallen, toch?

Maar verdrietig is het wel.
Morgen dan foto. Ok?

Na ja, de wereld ziet er morgen vast weer anders uit.

Oh ja: mijn zus wordt as we speak ingeleid! Kan wel nog even duren want baarmoedermond nog niet vertreken enzo dus ze zijn aan het prutsen met veters enzo... Maar het kind komt er aan dus een dezer dagen!
Suze . Niet leuk allemaal. Wel leuk dat je tante wordt!
Naatie, hoe is het op je werk gegaan en hoe is het gesprek van man op zijn werk afgelopen?

Kokos, waar ben je? Alles goed met je?

Bam, waar ben je? Alles goed met je?
Hieperdepiephoeraaaaa voor L (a.k.a. Bollie de Trapkruiper)! Hoop dat je nog een paar daagjes mag genieten van al die mooie balonnen en slingers! Enka, alles al klaar voor zondag?!

Zo is vriendschap ook niks aan Suus, bah... Mmm, beetje zonde wel van de doekoe. Nieuwe riolering was vast NOG duurder geweest, maar dat is wel een erg schrale troost....

Mal ook al gedoe met de riolering! Haha, maar goed geregeld zeg. Hoe komt dat dan ter sprake, vroeg ik me af, zeg je dan gewoon: zeg, kunnen we niet wat regelen?

Compu, nieuwe foto op de groep? Ik ga zo even kijken! Wat heerlijk dat CG zo los komt op school en iedereen verbaast doet staan!

Bridges, leuk he, om je kind zo bezig te zien? Heb jij geen niegingen om "aan het werk" te gaan als je in de klas van een andere juf bent, of voel je je alleen maar juf in je eigen klas?

Jin, wat lief, helemaal gelukkig in de zandbak! Haha, en ik pieste zowat in m'n broek om die ontbijtdateregels van je (en de lederhosen van Compu)!

Star, niet gezellig zo... Hoe bestaat het he, dat de sfeer zo kan veranderen door 1 persoon.

Achterlijke zomertijd.... Elke avond een gevecht om 'r op tijd in bed te krijgen en elke ochtend een zwaar chagrijnig kind.

Maatje vanochtend ook in pyama naar school voor paasontbijt. Zag er zo schattig uit, al die hummels in hun slaapkleertjes, mooi gedekte tafels in het lokaal...
Veters Suus?! Spannend! Mmm, kan me voorstellen dat je vriendin er niet over wil benaderen. Maar zou zij het ook niet jammer vinden als je er niet bij bent?
En Mal nauurlijk toi toi toi voor je ei!
En Bingo!

Trusten lieffies, ik wacht nog even op vriend (is weer naar schoonmoeder, heb zo met 'm te doen) en dan lekker tukken.
Heb je het naar je zin Hel ?

Suze, wat een raar verhaal Zou ze daarom ook afgebeld hebben vorige week? Shit zeg

Net naar Sanne W de V geweest. Erg matig. Jammer. Maargoed, toch leuk om even eruit te zijn geweest met lief en 2 vrienden
Goedemorgen allemaal
quote:Suze2 schreef op 01 april 2010 @ 21:12:

Wat mij betreft: tsja, jammer de bammer. Ik ben niet uitgenodigd en dat zal wel iets te maken hebben met de toestand waar ik al eerder over schreef. Ik baal er van (heb mail en sms aan getuige gestuurd: geen reactie) maar niks aan te doen.Geen tijd meer insteken dan vrouw
Hallo!

Waar is Kokos? Ik ga haar nu sms-en...
quote:Star schreef op 02 april 2010 @ 09:56:

[...]

Geen tijd meer insteken dan vrouw Senks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven