Good luck!
dinsdag 4 mei 2010 om 15:09
grrrr, wil de foto's zien maar kom op de een of andere manier niet op de groep! Vanavond maar proberen.
Bam, ben jij wel eens in de Oliemeulen in Tilburg geweest? Zijn wij zondag geweest, en vogelspin op mijn handen en een slang in mijn nek en T heeft de slang geaaid en speelt alles nu na met de rubberen exemplaren. Is een dierenparkje/reptielenhuis. Was erg leuk en spannend voor de kinders.
Suze, mooie nick
Hel, klinkt allemaal erg gezellig en lekker jullie weekend! is op het thuisfront de rust een beetje wedergekeerd en al wat meer duidelijk.
Compu, al helemaal onder het sloopstof? leuk hoor weer alles nieuw! Ik wil ook weer van alles in huis maar man houd me tegen
Bam, ben jij wel eens in de Oliemeulen in Tilburg geweest? Zijn wij zondag geweest, en vogelspin op mijn handen en een slang in mijn nek en T heeft de slang geaaid en speelt alles nu na met de rubberen exemplaren. Is een dierenparkje/reptielenhuis. Was erg leuk en spannend voor de kinders.
Suze, mooie nick
Hel, klinkt allemaal erg gezellig en lekker jullie weekend! is op het thuisfront de rust een beetje wedergekeerd en al wat meer duidelijk.
Compu, al helemaal onder het sloopstof? leuk hoor weer alles nieuw! Ik wil ook weer van alles in huis maar man houd me tegen
dinsdag 4 mei 2010 om 19:25
Geen idee verder!
Haiii
Fijn dat jullie het toch leuk hebben gehad Suze & Hel.
Star & Mal: Jullie ook gezellige ochtend gehad. Leuke foto's!
Mal: Prachtige foto van de 2 j's
Enka: nee nooit geweest ( en anders heb ik het gewist in mijn geheugen ), Ik ben ook absoluut niet happig op spinnen dus ik daar blijf ik het liefst uit de buurt.
Leuk dat jullie een leuke dag hebben gehad.
maare je was nogal uit de buurt?
Haiii
Fijn dat jullie het toch leuk hebben gehad Suze & Hel.
Star & Mal: Jullie ook gezellige ochtend gehad. Leuke foto's!
Mal: Prachtige foto van de 2 j's
Enka: nee nooit geweest ( en anders heb ik het gewist in mijn geheugen ), Ik ben ook absoluut niet happig op spinnen dus ik daar blijf ik het liefst uit de buurt.
Leuk dat jullie een leuke dag hebben gehad.
maare je was nogal uit de buurt?
dinsdag 4 mei 2010 om 19:39
dinsdag 4 mei 2010 om 19:55
Goedeavond
Zo weekendje-weg-vierders, lekker dat jullie het naar je zin hebben gehad
Bridges, hé leuk, je trouwalbum klaar
Mal, dat klinkt helemaal goed van je werk. Succes!
Enka, ieks! Een slang om je nek en T. die hem heeft geaaid..... brrrrr.... Als ik al een slang op tv zie zap ik door. In de dierentuin sla ik het altijd over. Waarom ik er iets tegen heb? Geen idee.
Compu, gelukkig deed de vorige bewoonster niet moeilijk over die boete.
Zo weekendje-weg-vierders, lekker dat jullie het naar je zin hebben gehad
Bridges, hé leuk, je trouwalbum klaar
Mal, dat klinkt helemaal goed van je werk. Succes!
Enka, ieks! Een slang om je nek en T. die hem heeft geaaid..... brrrrr.... Als ik al een slang op tv zie zap ik door. In de dierentuin sla ik het altijd over. Waarom ik er iets tegen heb? Geen idee.
Compu, gelukkig deed de vorige bewoonster niet moeilijk over die boete.
dinsdag 4 mei 2010 om 19:56
http://www.britax-roemer.nl/uploads/user-guides/16.pdf plaatje op pagina 10. Kliksystemen.