Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fotootje op Hyves (met dank aan Suus en de Iphone )
Mal, als je ooit een nieuw ip-adres nodig hebt hoor ik het wel hè?

Niks zo makkelijk te regelen als dat...
grrrr, wil de foto's zien maar kom op de een of andere manier niet op de groep! Vanavond maar proberen.

Bam, ben jij wel eens in de Oliemeulen in Tilburg geweest? Zijn wij zondag geweest, en vogelspin op mijn handen en een slang in mijn nek en T heeft de slang geaaid en speelt alles nu na met de rubberen exemplaren. Is een dierenparkje/reptielenhuis. Was erg leuk en spannend voor de kinders.

Suze, mooie nick

Hel, klinkt allemaal erg gezellig en lekker jullie weekend! is op het thuisfront de rust een beetje wedergekeerd en al wat meer duidelijk.

Compu, al helemaal onder het sloopstof? leuk hoor weer alles nieuw! Ik wil ook weer van alles in huis maar man houd me tegen
Aarg, dat klinkt helemaal niet gezellig Enka, een vogelspin op je hand.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Suze2hier schreef op 04 mei 2010 @ 14:06:

In 'oh wat baal ik hiervan zit ndj86 ofzo.WTF is dat?!?!?
hpl denk ik zo
Hpl, MrsC, dat andere mens die steeds van dit soort taal uit braakt, who ever. Een troll iig als ik de officiële definitie volg
Nee da's HPL niet.
Geen idee verder!

Haiii

Fijn dat jullie het toch leuk hebben gehad Suze & Hel.

Star & Mal: Jullie ook gezellige ochtend gehad. Leuke foto's!

Mal: Prachtige foto van de 2 j's

Enka: nee nooit geweest ( en anders heb ik het gewist in mijn geheugen ), Ik ben ook absoluut niet happig op spinnen dus ik daar blijf ik het liefst uit de buurt.

Leuk dat jullie een leuke dag hebben gehad.

maare je was nogal uit de buurt?
Hpl denk ik eerlijk gezegd ook niet direct aan. Wel weer aan die muts waar ik het laatst ook al over had. Die steeds van dit soort topics opende. Over werkende moeders etc. Lief Beestje? Zoiets?
Ik ga weer eens lekker mysterieus doen

Star: andere naamgenoot heeft mij gemaild, u weet wel van de hete mail & de live mail
die andere dan hoe heet ze ook weer, die een hekel aan kinderen heeft, maar volgens mij heeft die geen ban toch?
Ohh suze ik ga je mailen, want ik krijg nog geld van je
quote:bambino schreef op 04 mei 2010 @ 19:28:

Ohh suze ik ga je mailen, want ik krijg nog geld van je

Das dan verstandig . Veel? Of valt de schade mee?

Ik ben trouwens nog steeds bezig die plastic dingen te zoeken voor autostoel. Zeker weten dat jullie geen 2 setjes in de auto hebben zitten?
Ik heb nog steeds geen idee wat je bedoeld, hahaha en waarvoor ze dienen! zou je me nog mailen!

Ik heb manlief gevraagd of hij 2 plastic dingen had, maar hij keek me nogal onnozel aan

Nee hoor, is niet veel!
2 zwarte plastic hoesjes die je aan de bank vast klikt. In de auto dus. De isofix steunen kan je daar dan in schuiven.
Goedeavond

Zo weekendje-weg-vierders, lekker dat jullie het naar je zin hebben gehad

Bridges, hé leuk, je trouwalbum klaar

Mal, dat klinkt helemaal goed van je werk. Succes!

Enka, ieks! Een slang om je nek en T. die hem heeft geaaid..... brrrrr.... Als ik al een slang op tv zie zap ik door. In de dierentuin sla ik het altijd over. Waarom ik er iets tegen heb? Geen idee.

Compu, gelukkig deed de vorige bewoonster niet moeilijk over die boete.
http://www.britax-roemer.nl/uploads/user-guides/16.pdf plaatje op pagina 10. Kliksystemen.
Ik heb het even bij manlief in zijn msn gedropt!

Wordt vervolgd
Zo dan, schrok me de pl**ris, wat erg. Bea stijgt heel erg in mijn aanzien.
Ik dacht oh neeee wat is dit nu en hoorde dat gillen en die knallen. Dat waren blijkbaar hekken die omvielen....

je ziet dat de schrik er nog goed in zit van vorig jaar!
Stressed is just desserts spelled backwards
Bij mij was ze na Apeldoorn al mens geworden. Na ja, verder heb ik wat er net gebeurde gemist want Jeetje in bed aan het stoppen en samen met haar gedacht. Ze snapte er weinig van maar deed leuk mee
Pff ik ook. brrr... Maar idd. Bea doet het "mooi", zo er weer staan, heel waardig.
Ik heb het ook gemist, maar kreeg het meteen mee op het 4 mei topic!
Ik zat net ook met Ceetje op de bank, alles uit te leggen want die wilde ineens ook alles weten.

Ik dacht ook knallen te horen inderdaad Mal. Bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven