Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
jah, pfff dat is ook zoiets ja, lekker op je gemoed werken...zuchtttt

Hij zei vanochtend, ik wil een andere mama. Dus ik zei: dan zoek je toch een andere mama. Nou dat had ik beter niet kunnen zeggen oeps... Brullen, ik wil alleen (mijn naam) als mama.
Ah da's sneu
Jaja, grote mond klein hartje. Gelukkig dan maar.

De rust zelve, kweenie Bam. Maar ik vind jou altijd wel heel lief over Juul schijven, voor mijn gevoel gaat het bij jullie altijd gezellig toe, zonder al te veel peuter- en kleuterpuber gedoe enzo. Maar misschien zit ik er wel helemaal naast hoor, hahaha!
Ceetje kijkt te veel horrorfilms...

Na, heb het wel weer gezien hier, ik babydans zo de metro in. Als er vanavond spannende dingen gebeuren smst iemand me wel he (en dan bedoel ik niet de echtelijke baby-uitdrijfpogingen te huize Amalia )?
Babydans? Da's wat anders idd, je moet weeendansen
quote:Helenita2 schreef op 07 juni 2010 @ 19:25:

Jaja, grote mond klein hartje. Gelukkig dan maar.

De rust zelve, kweenie Bam. Maar ik vind jou altijd wel heel lief over Juul schijven, voor mijn gevoel gaat het bij jullie altijd gezellig toe, zonder al te veel peuter- en kleuterpuber gedoe enzo. Maar misschien zit ik er wel helemaal naast hoor, hahaha!

Ik heb meestal wel veel geduld, maar ook Juul heeft de bekende fases, en ook Juul heeft wel eens van die behangplakmomenten.

En ik probeer ook altijd dat het idd gezellig is, en dat is ook vaak zo. Maar nu is MAMA"S geduld op. hahaha

Juul is de laatste weken echt verschrikkelijk aan het draken.

Maar goed het schijnt erbij te horen.................
Zie nu pas dat tekening rechts door Mal is gemaakt
Goeiemorgen Star

Draakjes, check. Vanmiddag waren ze niet te houden allebei. Ik ben na het eten nog maar wat laatste boodschapjes gaan doen, ik was er klaar mee.
quote:Star schreef op 07 juni 2010 @ 19:48:

Zie nu pas dat tekening rechts door Mal is gemaakt Welterustuh
Heeft Mal de tekening van de vivaparty ontworpen? Gaaf!

Sneu Mamax dat hij er zo'n last van had. Zalfje helpt vaak wel snel. Speelt hij veel met playmobiel?

Star naar de slager waar ze vlees van je gaan maken, haha! Van wie heeft ze dat gehoord? Zo'n dramaqueen op de trap is wel zielig ja. Wat voor een bakfiets heb je?
Hmm, hier zijn ze juist (weer) erg lief. Al is B wel in een ik-zeg-nee-en-kijk-hoever-ik-kan-gaan-bui sinds slechts 2 weken. Maar hoe harder hij NEEEEE brult (en dan ook het talk to the hand handje erbij! ) hoe makkelijker hij onder je arm te nemen is en kalmeert .

Maar L is aandoenlijk lief de laatste tijd, heerlijk. Mss komt de rust die ik heb goed over bij hem. Ik hang nl een beetje op de bank en ben zelfs te moe om mijn stem te verheffen haha. Maar het werkt kennelijk. Blijf het nog lekker 9 maanden doen . Ehhh, dan wel zonder baby in de buik .
quote:Helenita2 schreef op 07 juni 2010 @ 19:28:

Ceetje kijkt te veel horrorfilms...

Na, heb het wel weer gezien hier, ik babydans zo de metro in. Als er vanavond spannende dingen gebeuren smst iemand me wel he (en dan bedoel ik niet de echtelijke baby-uitdrijfpogingen te huize Amalia )?

Oh niet ?

Ik zal me inhouden.

Hier en in bed....
Shit, melkchocoladescholiertjes gekocht ipv puur
Waarom moet die Tyra Banks altijd in elke shot 10 verchillende gezichten laten zien? Pfff, stom zeg.
Stuur maar op
Deze Juud

hallo allemaal!

Ik kom even checken waar Desteny blijft en mijn ontwerp bekijken omdat Bam zo lief was om me te sms-en. Ik mis jullie! Ik kom morgen nog wel weer even binnenvallen, vele dikke van mij voor iedereen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Die is mooi Star! Ik krijg er misschien ook een en die lijkt me wel wat. Heb je eerst ergens nog een proefritje gemaakt? En waar laat je die fiets?

Hey Mal!
Melkscholiertjes zijn heerlijk! Als je vol zit wil ik ze wel Star!
Fiets in tuin onder bakfietspyama
Wel een hele mooie star.
Hij is nu in de aanbieding zie ik Juud!
quote:Star schreef op 07 juni 2010 @ 17:44:

Mail terug Heeft ze gelijk?
Haaaa die Mal! Leuk gedaan de party-dame!
die fiets? Waar dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven