Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Ha, ik heb de voetbalpoule ingevuld.

Mijn finale is Nederland - Argentinië, en dat verliezen we
Stressed is just desserts spelled backwards
Positief wel jij. Wil gewoon lang van je jurkje genieten

Ik verwacht 'm morgen!
Nog eens: weet iemand mijn inlognaam nog? Kan iemand het terughalen? Anders kan ik niet inloggen...
Zo stom, zit ik dan een zoen zonder neger te eten.

Dan maak je een nieuwe aan? Heb ik ook gedaan. Niet zo blond
Dat lukte niet omdat ik hetzelfde mailadres heb... Dus kan me niet meer registreren daarop... Kan dus wel mijn wachtwoord veranderen, want klik op knop. Maar daar staat geen inlog op.

Puh. Zo blond ben ik niet hoor...
Dan pak je een ander emailadres?
quote:Star schreef op 30 mei 2010 @ 21:17:

Zo stom, zit ik dan een zoen zonder neger te eten.

John Williams voor je bellen?
Stressed is just desserts spelled backwards
Bridges, hier ook zo´n geklooi. Is er geen ander mailadres dat je even kan gebruiken?
Ik grossier niet in mailadressen...

Goed. Maak wel nieuwe aan, speciaal voor voetbal!
quote:Jinny schreef op 30 mei 2010 @ 21:24:

Bridges, hier ook zo´n geklooi. Is er geen ander mailadres dat je even kan gebruiken?Nee, moet ik nieuwe aanmaken.
quote:Maleficent schreef op 30 mei 2010 @ 21:23:

[...]

John Williams voor je bellen?

Nou, die lust ik dan weer wel

Of Will Smith, die mag ook.
quote:bridges6 schreef op 30 mei 2010 @ 21:24:

Ik grossier niet in mailadressen...

Goed. Maak wel nieuwe aan, speciaal voor voetbal! Doe je BridgesViva@hotmail.com. Als je hier nog eens je adres aan iemand wil geven ook handig.
Oké star, dat had ik dan nog weer niet bedacht...
Ha, heb morgen waarschijnlijk tijd onder werk/lestijd vanwege stagiair, maar dan kijken er 29 kinderen in mijn nek... Die maar even afleiden, dan kan ik het á la Cin doen
Goed. Tot zover mijn probleem van de dag.

Jin: je vroeg nog hoe het hier was... Prima hoor. Kindjes nog wel erg druk en met elkaar bezig. Fieke nog in haar sprong. (pfff joekel van een sprong of zo...) Verder druk en moe, maar goed. Moeder gaat goed, begint dinsdag met nieuwe baan. Oma wordt dinsdag voor tweede keer gedotterd. (eerste keer was vrij heftig en konden ze niet afmaken dus nu dinsdag verder) en verder weinig nieuws... voor jou!
Lees maar terug Jinny

Is te pikant
quote:bambino schreef op 30 mei 2010 @ 21:41:

Lees maar terug Jinny

Is te pikant
Brdiges. wat naar voor je oma, hopelijk lukt het dinsdag wel!

Fijn dat het weer beter gaat met je moeder.

Leuk he al die sprongen/fases, ik wordt er knettergestoord van..

Ik geloof dat ik er weer 1 overleefd heb, want Juul is sinds gisteren weer wat meer zichzelf.... al moet ik dat niet hard roepen!
oh en moet deze week full time werken (alhoewel... eerste bijeenkomst van nieuwe scholing is dan wel weer leuk!) en zoonlief wil avondvierdaagse lopen. jaja. Wij gaan hem er doorheen sleuren. 5 km. Kan mijn zoon wel toch? toch? hopelijk geen regen en storm en zo, en maar hoop chanteersnoep mee om nog paar stappen te zetten. We zullen zien!
Het is hier momenteel heftig ook Bam. Vind het echt niet zo makkelijk nu, al dat opvoeden. Maar goed. iets met fases en zo toch?
quote:bridges6 schreef op 30 mei 2010 @ 21:44:

oh en moet deze week full time werken (alhoewel... eerste bijeenkomst van nieuwe scholing is dan wel weer leuk!) en zoonlief wil avondvierdaagse lopen. jaja. Wij gaan hem er doorheen sleuren. 5 km. Kan mijn zoon wel toch? toch? hopelijk geen regen en storm en zo, en maar hoop chanteersnoep mee om nog paar stappen te zetten. We zullen zien!Leuk, ik wilde ook lopen met Juul, maar het mag hier pas vanaf 6 jaar?? best wel jammer..
quote:bridges6 schreef op 30 mei 2010 @ 21:45:

Het is hier momenteel heftig ook Bam. Vind het echt niet zo makkelijk nu, al dat opvoeden. Maar goed. iets met fases en zo toch?Dat zeg ik... ;)
Avondvierdaagse? Wow, respect! Dat zie ik de kleuter hier nog niet doen (mezelf ook niet trouwens ).

Ow, even checken dat topic Jin, haha!

Tjonge Bam, jij hebt uren gedraaid van 't weekend! Heeft het ook wat opgeleverd?!

Zover mijn nuttige bijdrage voor vanavond, tjuus!
Goed. ga mijn bedje in. Bye!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven