Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Hel, nog van harte! Wat heb je gegeven? Jeetje, een hernia. Daar zit je ook niet op te wachten! Ouderdom komt met gebreken, je kunt het ook te letterlijk opvatten hoor . Fijn van de poes, dat ze het naar haar zin heeft.

Bam, wat gezellig al die vriendjes! Oudste valt wat tussen wal en schip op het moment en mist zijn vriendin met zelfde naam als Ceetje heel erg. Hij vraagt echt vaak naar haar. Zo sneu. Maar, we gaan ze zien in juli, joepie! Venten geslapen?

Mal, was het een leuk avondje weg? Veel complimenten over De Jurk?

Mamax, hoe is het met ziek mannetje?

Amalia, wat heerlijk, zes uur! Geniet je erg? Vast wel, is man nog vrij?
Ach, mijn jongste is heel erg knuffelig en aanhankelijk sind mijn "weekendje weg". Heel lief, en een beetje triestig.
Bam, wat een heerlijke terugkoppeling door school over Juul. Daar droomt toch elke ouder van? Vind je zelf ook dat zijn taal wat achter loopt?
quote:Jinny schreef op 23 juni 2010 @ 09:26:

Ach, mijn jongste is heel erg knuffelig en aanhankelijk sind mijn "weekendje weg". Heel lief, en een beetje triestig.Och arm ding!
quote:Star schreef op 23 juni 2010 @ 08:51:

Thuis Mal.Meel
Stressed is just desserts spelled backwards
Boter, snufje zout, suiker en je hebt deeg!
Hij moet weer een beetje vertrouwen krijgen natuurlijk. Arme jongste
O lekker koekjes bakken

Ik ga checken Mal.
Geen idee wat Mal met Meel gaat bakken .
Iemand een leuk idee voor een toetje voor op de kita? Wil graag iets met voetbal. Ik heb muffinvormpjes van voetballen. Die kan ik inzetten, maar hoe maak ik er leuk (niet heel slecht) glazuur op?
Glazuur maken van roomkaas (minder slecht dan de poedersuiker-variant vermoed ik).
Zitten drie kinderen met lactose-allergie. En ik wil er aardbeien bij geven denk ik. Dan smaakt roomkaas niet denk ik? Of iemand een heel ander idee?
Kun je niet beter pure chocola laten smelten en dat er overheen?

Daar zit geen lactose in.
Wil ze dan eigenlijk zwart-wit maken, als een echte bal. Lastig.
Beetje onnozele vraag, zou je ook gelatine puddinkjes kunnen maken in zo´n muffin vorm van siliconen?
Met roomkaas, klinkt gezond & verstandig. Ik kwam niet verder dan een poedersuikervariant. En moeder van school had trakatie geglazuurd met gesmolten chocolade, heel lekker maar ook niet zo heel verstandig vermoed ik.

Geboortekaartje valt net op de mat! Prachtig! Ik zou er bijna nog een kindje voor maken om door jou een kaartje te laten ontwerpen Mal!

Dank nog voor de feleicitaties voor vriend. Hij heeft een kekke loopoutfit gekregen, had hij gevraagd (met een tegoedbon voor schoenen, die moet 'ie zelf gaan passen). Maar omdat hij al zo'n last van z'n rug had, heb ik maandag ook nog maar een mooi shirt en broek van Sissy Boy gekocht. En een mooi dekbedovertrek, maar da's meer voor algemeen gebruik natuurlijk. En hij krijgt nog een mooi horloge als we saampjes uit eten gaan (was za gepland, maar even op de lange baan).

Ja, onwijs balen die hernia. Net ha weer gebeld omdat het flink erger is dan gisteren. Nu moet 'ie vanmiddag langs komen voor een teleconsult met de neurochirurg. Bah. Maar goed, wij gaan straks gezellig met Suus en de meisjes daten (mocht hij ineens naar het zkh moeten ofzo - gaan we niet vanuit - dan zijn we in een half uurtje weer thuis).
Heeft jouw vent een hernia? is dat in mijn vakantie gebeurd, ik heb daar niks van meegekregen? wat naar voor hem

Mooie kadootjes wel zeg!

Is het bij jullie ook zo mooi weer, ik zeg, het is tijd voor een BBQ vanavond.
Het is hier geweldig weer, echt zalig! Ik heb een man die niks met BBQen heeft (o, en hij heeft trouwens die bv niet uit het flesje geproefd ) en zelf ben ik er te lui voor. Maar lijkt me nu toch ook wel weer es leuk. Heeft de Ikea BBQs? Daar kom ik vanmiddag toch toevallig langs...

Hernia is van gisteren, maar had het niet zo nadrukkelijk gemeld.
Amalia: Wat een lief kaartje.

Mal: Leuk gedaan!
quote:Jinny schreef op 23 juni 2010 @ 09:32:

Bam, wat een heerlijke terugkoppeling door school over Juul. Daar droomt toch elke ouder van? Vind je zelf ook dat zijn taal wat achter loopt?

Nee joh, Zolang dat kind een betere woordenschat heeft als ik, vind ik het een knapperd

Julian weet alles wat hij moet weten. Sja en dingen waar hij niet mee in aanraking komt niet, maar lijkt me logisch.

Dus nee, niet mee eens...
Wat jammer dat hij tussen wal en schip zit, nog flink zoekende dus?. Zitten ze eigenlijk al op de nieuwe kita?

Leuk dat hij zijn vriendinnetje weer gaat zien.
ohh jij hebt het over het spraak?

Julian is een ratel, wil altijd alles vertrellen in een zin, en dan valt hij idd over alle woorden. Maar als hij de rust heeft dan praat hij gewoon goed.

Wel haalt Julian vaak wat letters door elkaar, maar ook daar is het idee dat hij te haastig is. Want ook daar weer als er rust is gaat het beter.

Maar mocht het nodig zijn, zit ik zo bij de logepodie ( schrijf je dat zo?).
Ik heb het kaartje nog steeds niet, schiet eens op postbode
Echt een leuk kaartje, Amalia!! Kreeg de gedachte ineens dat je man ook wel heel blij is nu met een meisje erbij.

Zelf ben ik na 3 jongens de hekkensluiter en daar is mijn moeder nog steeds superblij om.
Zit je op je praatstoel Bam?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven