Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Gezellig hoor, Bam, ga zo door! Ratel jij IRL net zo leuk als J.?

Hel, wat naar die hernia!! Oeh, dat is niet gauw over vermoed ik.

Wat zei de chirurg? Veel sterkte voor hem hoor!!

Die kat had ik al vermoed..

Bridges, ik rijd dinsdagavond altijd langs als ik naar yoga ga. Ik zag je leuke markies. Hebben jullie die ook zelf aangeschaft? Zal ook wel duur zijn geweest.

En jullie de straat zo gezellig versierd?

Bam en Jin, over mevrouw hier.. ze heeft gewone luiers, grootste maat, maar die worden wel klein hoor. Loopt vaak met 1 bil eruit. Moet me nog verdiepen in inc.materiaal. Het zit er wel in dat ze zindelijk gaat worden, alleen verloopt het allemaal trager. Net als op de andere vlakken.

Moeite met veranderingen hoort ook bij haar 'zijn'. Heeft ook b.v. moeite met van verdieping naar andere verdieping gaan.

Overal een flinke portie geduld bij he.

De verbouwing heeft zeker weerslag op ons, maar het valt me echt nog mee tot nu toe. Denk dat ik momenteel milder ben dan normaal eigenlijk..
Hai!

Wat een enorm leuk kaartje voor Desteny! Complimenten aan de maker en aan de goede smaak van de ouders! echt heel lief en leuk kaartje!

Compu: waar zit jij op yoga dan? Sinds mamax is gestart ben ik ook weer in de ban van Bodybalance. Ken je die sportschool bij mij in het verlengde? Daar is het. Met kinderopvang er nog bij ook, want die lessen geloof ik weer niet op handig moment... Maar.... tsja... sportschool hè... Markies idd zelf aangeschaft en enorm blij mee! Scheelt heel veel! En idd wij hebben straatje versierd! Buren deden zo mee haha. (Leuk hè Star )

Hel: jee een Hernia... Dat is niet fijn zeg. Hopelijk brengt neurochirurg goede oplossing voor de pijn en hoeft hij niet naar ziekenhuis... En 50. Jee zeg... Klinkt wel heel echt opeens hè... (Stiefvader werd vorige week 70, vond ik zo'n mijlpaal...) Hopelijk snel lekker uit eten!

Bam: jee heel verhaal van jou, gezellig! Ach, J. en zijn spraak... Is nog vroeg om te testen misschien. Eerst maar eens een half jaar verder kijken lijkt me. Inderdaad, woorden door elkaar en zo. lastig dan, maar volgens mij niet direct zorgwekkend als ik jouw verhaal hoor. Gezellig zeg, slapende en spelende vriendjes!

Jin: och jongste... Sneu hoor. Hopelijk kan hij het snel weer vergeten. merk je niets aan oudste? Nog zo warm bij jullie?
Ik ken de sportschool, Bridges. Mijn vriendin zit er ook en is erg enthousiast erover! Goed van je.

Ben je al naar het zwembad geweest? Zoja, is de temp. al lekker? Kijk zo uit naar erheen te gaan met warme dagen (en aan de kant te zitten als walrus haha).

Ik zit op in het industrieterrein op yoga, vlakbij pompstation, bekend?
Hoe was het gesprek met neurochirurg Hel?

Lekker op terras gezeten of nee wacht, zandbak in Vondelpark?

Ja hiep hoi, leuk versierd straatje
Compu, Google even op underwonder, mss is dat iets voor Cg?
Jaaa leuk kaartje hè? Postbode bij iedereen zijn best gedaan?
Ik heb hem binnen, wat is hij mooi als hij gedrukt is!

ga je nog wat met de boom en vogel doen in de babykamer?
Stressed is just desserts spelled backwards
[quote]compu schreef op 23 juni 2010 @ 13:30:

Gezellig hoor, Bam, ga zo door! Ratel jij IRL net zo leuk als J.?

Zoals Juul praat, schrijf ik
Zit ik eens op mijn ratelstoel is het weer niet goed
Heerlijk Bam, dat geklets van jou! Moet je vaker doen! Nieuwe Kita begint in begin augustus. Lijkt me heel gek, dat ze dan allebei gaan. Jongste is tot nu toe altijd thuis geweest, heb ik het hele huis voor me alleen! Gek zeg. Ik heb al zoveel plannen, ik kom tijd tekort dan .

Compu, er zijn toch ook speciale luiers (die er dan weer niet uitzien als luiers) voor wat grotere kinderen? Ik zie weleens reclame in tijdschriften. Is dat wat voor haar?

Hel, hoe was het bij de arts?

Bridges, haha dat straatje. Lachen!
Gek maar lekker JInny, ook eens tijd voor jezelf.

Gaan ze hele dagen naar de Kita Jinny?

Hahaha ach een jaar duurt lang
Weet niet precies wat je bedoelt, Amalia. Kan niks vinden op underwonder.
Underwunder! Ik ga me erin verdiepen..
Jetzt geht´s los!!!!!!!!!!!!!!!
Hebben jullie trouwens de nieuwe tijdelijke nummer 1 gezien
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:bambino schreef op 23 juni 2010 @ 18:48:

Gek maar lekker JInny, ook eens tijd voor jezelf.

Gaan ze hele dagen naar de Kita Jinny?

Hahaha ach een jaar duurt lang5 tot 7 uur per dag. Op de dag dat ik werk gaan ze lang, de dag daarna wat korter omdat Oudste dan ook Nederlandse school heeft in de middag en de andere dagen kijken we gewoon. Ik weet niet of gezondheid van jongste het trekt, dus misschien gaat hij wel ene dagje minder, we zullen zien.
quote:Maleficent schreef op 23 juni 2010 @ 20:21:

Hebben jullie trouwens de nieuwe tijdelijke nummer 1 gezien Proest, nee, al tijden niet gekeken
Goedeavond

Ben nog bezig met de crematie, dus wat afwezig hier. Was een mooi afscheid, precies zoals hij was. Vreemde gedachte dat hij de eerstvolgende wandeling er niet bij is. Ik moet het nog een plekje geven. Verder gaat het goed.

Vriendin knapt ook wat op van de operatie, galstenen, net als M.

Amaal, bedankt voor het kaartje, leuk!

Hel, oei, een hernia. Beterschap voor vent.

Há Bam, ik zie alleen maar in je berichten, ha, ha! Leuk om te lezen en met recht trots op Julian

Bridges, wow, helemaal naar Amerika op schoolreis :-)

Mal, leuk jurkje zag ik voorbij komen :-)

Ik moet nog even bijlezen over de EEG, anders kom ik met een misschien wat onduidelijke reactie. Een voor jou!

Star, oh, daar zou ik ook van smelten; een tekening van mijn kind in de schoolkrant.

Sterkte voor Starman (en ook voor jou)

Tim is zo leuk, brabbelt van alles. Vanochtend keek hij om zich heen:"Papá?" Ik zei dat hij weg was, Tim:"Weg".

Nu ligt hij in zijn bedje: ija-deja.... pfffoeefff.

Lianne had vanmiddag een driftbui...Heeft ze eigenlijk nooit. Ik zag dat ze moe was, woensdagmiddag is het goed dat ze vrij is. Ze was het niet eens met de manier waarop de kinderwagen in de gang stond en ze wilde persé een pleister op haar hak vanwege een oude blaar. Die kreeg ze niet en ik liet de kinderwagen staan zoals hij stond. Ze ging totaal uit d'r dak.

Heb haar laten gaan, ik was in de woonkamer. Toen ze weer binnen kwam, was het weer goed.

Jin, dat zal inderdaad wennen zijn, alle twee naar de Kita.
quote:Maleficent schreef op 23 juni 2010 @ 20:21:

Hebben jullie trouwens de nieuwe tijdelijke nummer 1 gezien Zeg, vertel je er wel even bij dat het een gedeelde eerste plaats is?!?
Gefeliciteerd hoor meiden
Dat heeft ook tijd nodig kokos, gewoon de tijd geven, rustig aan!

Oef driftbuien, da's niks. Fijn dat ze weer gekalmeerd is.

Helen: Hoe is het met man?

En hoe was de dat met Suze & andersom?
Fijn Jinny, dat die mogelijkheid er is, dan hoef je geen nieuwe akela?

Wat goed dat Oudste naar de nederlandse school gaat, vind hij het leuk?
Bam, je zoon is ook een lieverdje! Dat hebben de juffen dus goed gezien.

Kokos . Het best wel vreemd zijn inderdaad straks als jullie weer gaan wandelen. Fijn dat het een mooi afscheid was.

Jinster, zo.... Gewoon tijd voor jezelf. Ik kan niet wachten tot ik dat ook weer eens heb. Gelukkig mag Meetje over iets meer dan 3 jaar naar school

Zo, vanmiddag nog even gedate met Hellus en Maatje. Was gezellig. Meisjes zo lief voor het jongste mokkeltje, die werd helemaal plat geknuffeld.

Baby heeft sinds deze week 4 tanden dus haar gezichtje begint nu wel weer echt dat van een dreumes te worden. Man, wat gaat dat hard...

Oudste kind nog even een veer tussen de billen: nieuwe fiets gescoord op MP en het fietsen zonder zijwieltjes gaat echt heel best! Remmen kan nog wat gecontroleerder maar het begin is er!
Bam, dat oranje schaap is cool

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven