Good Luck!
woensdag 28 juli 2010 om 09:54
Hoera hier ook een kilo kwijt! Maar dat is nog een restje vd zwangerschap en komt door de bv .
Hel
Jemig Bam half vijf
Hier heeft meisje van 22.15 tot 07.30 geslapen . Als het zo blijft mag ze na de vakantie in haar eigen kamer slapen want ze pruttelt nogal in haar slaap en lief wordt er wakker van.
Naat ik zal het niet meer over ijsjes hebben. Knap -1,3! Hou je daaraan vast!
Hel
Jemig Bam half vijf
Hier heeft meisje van 22.15 tot 07.30 geslapen . Als het zo blijft mag ze na de vakantie in haar eigen kamer slapen want ze pruttelt nogal in haar slaap en lief wordt er wakker van.
Naat ik zal het niet meer over ijsjes hebben. Knap -1,3! Hou je daaraan vast!
woensdag 28 juli 2010 om 10:59
woensdag 28 juli 2010 om 13:41
Lekkere tijd idd Bam!
Amalia: kijk dat gaat met meisje de goede kant op! Lekker hoor!
Mal: oh dat is zooo irritant. Auto's: ideaal als alles het maar gewoon doet!
Naat: 1.3 kg: goed zeg! Knap van jou!
Jin: leuk zeg, een speelkamer. En rustige slaapkamers. Zal oudste vast goed doen inderdaad... (als je foto's op gaat hangen, zou ik zwart-wit doen, komt rustiger over denk ik)
Amalia: kijk dat gaat met meisje de goede kant op! Lekker hoor!
Mal: oh dat is zooo irritant. Auto's: ideaal als alles het maar gewoon doet!
Naat: 1.3 kg: goed zeg! Knap van jou!
Jin: leuk zeg, een speelkamer. En rustige slaapkamers. Zal oudste vast goed doen inderdaad... (als je foto's op gaat hangen, zou ik zwart-wit doen, komt rustiger over denk ik)
woensdag 28 juli 2010 om 15:14
En jij maar denken dat het je uitlaat was
Ceetje is weer lollig vandaag. Net in de auto:
'Mama, als ik later groot ben wil ik ook Starechtevoornaam Starechteachternaam worden'.
Vervolgens wilde ze weten hoe het berichtje dan in de telefoon van iemand anders kwam als ik een berichtje stuurde. Euhm.....
Ceetje is weer lollig vandaag. Net in de auto:
'Mama, als ik later groot ben wil ik ook Starechtevoornaam Starechteachternaam worden'.
Vervolgens wilde ze weten hoe het berichtje dan in de telefoon van iemand anders kwam als ik een berichtje stuurde. Euhm.....
woensdag 28 juli 2010 om 15:26
woensdag 28 juli 2010 om 16:36
Oei, dat is wel hard voor opa inderdaad Star. Ze bedoelde het vast goed
Bridge, jaaaaa vakantiefoto's!
Wij zijn net terug uit het bos, hebben bambi's gekeken en de volwassen hertjes brood gegeven, maar damn wat zijn die beesten opdringerig. Ze lopen zo'n beetje met hun geweien in je rug te porren dat je op moet schieten met dat brood. Achter een hek zijn ze toch liever
Bridge, jaaaaa vakantiefoto's!
Wij zijn net terug uit het bos, hebben bambi's gekeken en de volwassen hertjes brood gegeven, maar damn wat zijn die beesten opdringerig. Ze lopen zo'n beetje met hun geweien in je rug te porren dat je op moet schieten met dat brood. Achter een hek zijn ze toch liever
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 28 juli 2010 om 18:58
woensdag 28 juli 2010 om 19:00
Star, och dat is heel eerlijk ja.... Oh dat zijn van die Oudste vragen, weet ik veel, en jij dus ook niet .
Bam, jij bent een vroege vogel! Vanavond op tijd naar bed!
Naatie, knap. Elk pond is er een!
Bridges, er gaan geen foto´s in zijn slaapkamer hoor. Er hangen genoeg foto´s in huis zodat Oudste weet wie zijn familie is, ook als hij ze langere tijd niet ziet. Rustig is dus Heel Saai.
Mal, je zou nog bang worden ook van een Bambi zeg .
Bam, jij bent een vroege vogel! Vanavond op tijd naar bed!
Naatie, knap. Elk pond is er een!
Bridges, er gaan geen foto´s in zijn slaapkamer hoor. Er hangen genoeg foto´s in huis zodat Oudste weet wie zijn familie is, ook als hij ze langere tijd niet ziet. Rustig is dus Heel Saai.
Mal, je zou nog bang worden ook van een Bambi zeg .
woensdag 28 juli 2010 om 19:35
quote:amalia schreef op 28 juli 2010 @ 18:58:
Wat een wonderwoman die lact.deskundige . Ik kan zonder pijn voeden, binnen een seconde nadat ik binnen kwam. Ben zo blij . zucht, wat een verlichting.
Heerlijk gewoon, meisje ook veel rustiger, grappig. Dacht dat ze al rustig was, maar echt meer tevreden nu.Wat goed! Wat ging er mis? Aanleggen?
Wat een wonderwoman die lact.deskundige . Ik kan zonder pijn voeden, binnen een seconde nadat ik binnen kwam. Ben zo blij . zucht, wat een verlichting.
Heerlijk gewoon, meisje ook veel rustiger, grappig. Dacht dat ze al rustig was, maar echt meer tevreden nu.Wat goed! Wat ging er mis? Aanleggen?