Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Hoera hier ook een kilo kwijt! Maar dat is nog een restje vd zwangerschap en komt door de bv .

Hel

Jemig Bam half vijf

Hier heeft meisje van 22.15 tot 07.30 geslapen . Als het zo blijft mag ze na de vakantie in haar eigen kamer slapen want ze pruttelt nogal in haar slaap en lief wordt er wakker van.

Naat ik zal het niet meer over ijsjes hebben. Knap -1,3! Hou je daaraan vast!
quote:Suze2 schreef op 28 juli 2010 @ 08:15:

Pijn Bam? Dat om half 5 uit bed vallen?Deed zeer ja
quote:naatie schreef op 28 juli 2010 @ 09:18:

Goeiemorgen? Bam ben je een beetje in de war? Dat was goedenacht hoor!

Zo net op de weegschaal gestaan. 1.3 eraf. Ik ben er blij mee!

We gaan zo even dagje dierentuin doen.

Fijne dag allemaal

Wat goed!

Veel plezier!
Amalia: Lekker, zelf ook lekker geslapen?
Ik had net ook weer wat hoor. Ik ga boodschappen doen met Mr J, knalt de demper onder mijn auto vandaan. Ik schrok me rot!

Morgen wordt hij al gemaakt gelukkig.
Lekkere tijd idd Bam!

Amalia: kijk dat gaat met meisje de goede kant op! Lekker hoor!

Mal: oh dat is zooo irritant. Auto's: ideaal als alles het maar gewoon doet!

Naat: 1.3 kg: goed zeg! Knap van jou!

Jin: leuk zeg, een speelkamer. En rustige slaapkamers. Zal oudste vast goed doen inderdaad... (als je foto's op gaat hangen, zou ik zwart-wit doen, komt rustiger over denk ik)
En jij maar denken dat het je uitlaat was

Ceetje is weer lollig vandaag. Net in de auto:

'Mama, als ik later groot ben wil ik ook Starechtevoornaam Starechteachternaam worden'.

Vervolgens wilde ze weten hoe het berichtje dan in de telefoon van iemand anders kwam als ik een berichtje stuurde. Euhm.....
Naat, welke dierentuin zijn jullie geweest? Goed 1.3 kg

Bridge, al vakantiefoto's?
Vakantiefoto's? Ehm... ja. Zal eens zoeken want heb een berg en moet nog selecteren...

(Ben nu eerst eens aan het branden en aan het opschonen, comp begint enigszins traag te worden van volheid gok ik...)

Haha die Ceetje. Moet elke keer grijnzen om die opmerkingen. Geweldig!
Ja het is wel een lollig kind Waren net bij mijn opa en toen moest ik wel even slikken. Ging ze tegen mijn opa vertellen dat ouwe oma dood was en dat hij haar nooit meer zou zien. Dacht even dat hij zou gaan huilen
Hebben wij laatst ook gedaan met foto's, opschonen

Alles tot nu toe op externe harde schijf gezet en bij ouders in de kluis. Moet er niet aan denken dat ik dingen kwijt raak.
Oei, dat is wel hard voor opa inderdaad Star. Ze bedoelde het vast goed

Bridge, jaaaaa vakantiefoto's!

Wij zijn net terug uit het bos, hebben bambi's gekeken en de volwassen hertjes brood gegeven, maar damn wat zijn die beesten opdringerig. Ze lopen zo'n beetje met hun geweien in je rug te porren dat je op moet schieten met dat brood. Achter een hek zijn ze toch liever
Verwende klotebeesten.
Wat een wonderwoman die lact.deskundige . Ik kan zonder pijn voeden, binnen een seconde nadat ik binnen kwam. Ben zo blij . zucht, wat een verlichting.

Heerlijk gewoon, meisje ook veel rustiger, grappig. Dacht dat ze al rustig was, maar echt meer tevreden nu.
Star, och dat is heel eerlijk ja.... Oh dat zijn van die Oudste vragen, weet ik veel, en jij dus ook niet .

Bam, jij bent een vroege vogel! Vanavond op tijd naar bed!

Naatie, knap. Elk pond is er een!

Bridges, er gaan geen foto´s in zijn slaapkamer hoor. Er hangen genoeg foto´s in huis zodat Oudste weet wie zijn familie is, ook als hij ze langere tijd niet ziet. Rustig is dus Heel Saai.

Mal, je zou nog bang worden ook van een Bambi zeg .
Amalia, wat heerlijk!
Oudste nu zo´n enorme driftbui (om niks). De buren denken vast dat ie geslacht wordt (man is nu bij hem hoor). Jongste staat weer mijn haar te doen , mijn Leco
quote:amalia schreef op 28 juli 2010 @ 18:58:

Wat een wonderwoman die lact.deskundige . Ik kan zonder pijn voeden, binnen een seconde nadat ik binnen kwam. Ben zo blij . zucht, wat een verlichting.

Heerlijk gewoon, meisje ook veel rustiger, grappig. Dacht dat ze al rustig was, maar echt meer tevreden nu.Wat goed! Wat ging er mis? Aanleggen?
quote:Jinny schreef op 28 juli 2010 @ 19:09:

Oudste nu zo´n enorme driftbui (om niks). De buren denken vast dat ie geslacht wordt (man is nu bij hem hoor). Jongste staat weer mijn haar te doen , mijn Leco , en
Cryptisch Star .
Moest een verklaring halen van gezond gedrag voor jongste voor de kita (ze beginnen dinsdag). Heb ze ook even laten wegen en meten. Oudste 111cm en 19,5kg en jongste 100cm en 15kg.
Kwam even kijken of Compu al aan het baren was, is bijna uitgerekend toch?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Begin augustus Vish. Maar ze heeft geen internet nu ze verhuisd is en we hebben nog niks gehoord, dus geen barensnood denken we .
6 augustus volgens mij Visje!

Jouw Jongste lijkt op mijn oudste
Proest Star, die van mij is in mijn ogen wel wat ehm babyvettiger dan jouw oudste, zij lijkt op een vrij tenger popje, en mijn jongste niet zo zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven