Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Maar het hielp wél
Goed geraden Mal, die met de 1e letter van jou achternaam dan toch? Fijn voor ze!

Ik heb een spiraal en ik ben er erg tevreden over. Nooit meer ongesteld en niet zo definitief als een knip, heerlijk! Sinds ik het er met Star overhad tijdens de eetdate ben ik trouwens ook wel om om het te laten doen. Mijn vent durft echt niet! Maar eerst nog maar een paar jaar de spiraal.

Bam goed dat sporten zeg! 2 uur, ik doe het je niet na!

Mijn oudste is nog steeds een stuk chagerijn! Pff wat irritant. Hij slaapt gewoon te weinig en hij verveelt zich. Ik ga zo maar eens hier op de basisschool achter kijken naar het kindervakantiespel, misschien vind hij dat wel leuk.

Star hadden jullie de auto mee naar Texel? Leuk zo'n dagje uit!
Ja, die naam is het! Ze moest wel in het ziekenhuis blijven een paar uur vanwege veel bloedverlies.
he wat leuk, je hebt je avatar gecombineerd!

Net met Sjors naar het vakantiespel geweest en hij wil er vanmiddag wel naar toe! hET BEGINT OM 13.00 uur dus we lopen zo die kant maar weer op.

Jin wat spreken jouw jongens? Thuis nl en buitenshuis duits? Kunnen ze zich goed verstaanbaar maken? Ook naar van dat ijsje, net als Mal in de supermarkt. Heel irritant zulke mensen!

Nou we gaan onze slaapkamer opknappen. Ik heb het behang er al af, alles is al leeg alleen weet ik niet wat ik wil, ja vouwgordijnen, maar daar kun je geen hele kamer leuk mee inrichten, iemand nog een leuk idee?
Ooh Sjors wil niet naar de kinderclub, hij heeft een "schilletje" van zijn voet los en krijgt nu een ontsteking, jaja . Morgen wil hij wel...
Nou, idd met brullend kind door bamdorp. Wat is dat toch met mij en babies en winkelen? Ik had flink gevoed, poepluier verschoond en dus vind ik dan: slapen. Maar nee, dat deed ze pas weer in de auto. Maargoed, ik heb wat ik hebben moest, dus missie geslaagd.

Bewolkt hier zeg. Krijg net een foto gemaild vd kinderen die bij mijn ouders zijn en daar is het stralend weer.

Die rompertje Mal, geweldig

Juud, geen sk ideeën hier. Ik ben van basic in de sk, rust. En een tv'tje dat wel
Hallo kletsers!!!
O leuk, ik heb iemand bekeerd (Juud dus)

Ja auto mee, teveel gedoe met Eetje.

Schilletje los van voet? Klinkt lekker.

Ceetje zei laatst ook dat ik schil op mijn voeten had

Amaal, meisje misschien van de rust en regelmaat? Merk ik bij Eetje ook, terwijl ik met Cee alles kon doen/mee naar toe slepen.
Amalia, waren het misschien wat teveel prikkels? Of een te volle buik? Hoe hebben de jongens het? Tot wanneer blijven ze?

Juud, leuk kamer veranderen! Ik wil hier ook wat veranderen, maar kom maar niet tot een concreet plan hoe en wat. Ik wil een hele saaie rustige slaapkamer voor jongens en dan een aparte speelkamer. lastig. Jongens spreken thuis NL en buiten Duits inderdaad. Was wel grappig. Op vakantie had een Duitse mevrouw met oudste gepraat en toen hoorde ze later dat hij Nederlands tegen oma sprak, en toen zei ze: oh, hij spreekt ook Nederlands! En oma, nee, hij spreekt ook Duits haha .
Hahaha geweldig Jinny.

Wil je de jongens bij elkaar op de kamer leggen?
Na ze is idd van rust en regelmaat, niet handig. Ze lijkt wat dat betreft op L.

En ze wilde wel getild worden en lekker kijken. Portretje.
Lekkere dramaking die oudste van jou Juud
Bam, ik weet het nog niet, ik twijfel. Wil in ieder geval een slaapkamer met alleen een bed en een kast voor oudste (maar dan ook wel een beetje gezellig, maar met veel rust en alle speelgoed uit het zicht).

Hel, hoe gaat het met Helman en zijn hernia? Hij is toch overdag vaak bij Maatje? Kan hij dan wel voor haar "zorgen"?
quote:amalia schreef op 27 juli 2010 @ 18:53:

Na ze is idd van rust en regelmaat, niet handig. Ze lijkt wat dat betreft op L.

En ze wilde wel getild worden en lekker kijken. Portretje.Ja dat zijn meisjes
Juud, spiraaltje leek mij ook wel wat. Ben bang dat het nu niet meer mag bij mij, ik moet in september voor controle, zal het eens vragen.

Naatie, hoe ging de dieetdag vandaag?
OMG, bij de postcodeloterij drie bakken Ben and Jerry's ijs gewonnen en zit nu aan de Ny super funge nog iets. Wat lekker zeg
Goeieavond,

Star, balen dat ze niet meer zo lekker de bv drinkt! Ik zou dat ook wel jammer vinden als je dan de 12 maanden niet vol kon maken!

Mal wat een geweldige mooie kat is Julius toch! Maar die romper haalt hem ook wel enorm op

Bam, goed bezig 2x sporten! Hoe gaat het met de ww?

Jinny wat goed dat Oudste al zo goed Duits kan praten. Grappig dat die mevrouw zegt, ook Nederlands

Ik moet morgen weer wegen ( gewoon thuis hoor). Maar de motivatie is zeer goed, dus ik voel me ook super goed. Ik kreeg zelfs vanmorgen complimentjes van collega's dat ik er goed en stralend uit zag. Terwijl ik pas weer 2 kilo ben afgevallen.

Amalia, wil je dat even deleten, dat berichtje met al dat lekkere ijs? Ohhh.. wat een heerlijk ijs is dat toch!
Net vergadering op werk gehad. Ben er nog een beetje 'druk' van in mn hoofd. Zo maar even relaxt de Linda. lezen.

Naatieman zit hier Karate Kid te kijken. Suf. Hoewel ik dat ventje af en toe best grappig vind.
Zo, wat een geklets de afgelopem dagen. Gezellie hoor. Ben beetje inspiratieloos en moe (opgespaarde vermoeidheid komt altijd in de vakantie te voorschijn). Dus wens jullie een fijne nacht. Trusten!
Goedemorgen
Jin: Een rustige, toch leuke slaapkamer moet toch te doen zijn? Vrolijke kleurtjes ( of wordt hij daar juist hyper van? )

Plastic fotohoes geval aan de muur waar hij allemaal fotootjes in kan doen, zodat het een beetje zijn domein wordt?

Hel: Komt vanzelf weer. Hopelijk slaap je lekker, en ben je zo meteen weer fris en fruitig

Naatie: Karatekid, heel suf

Leuk compliment zeg. Fijn dat het goed gaat.

Hier gaat het ook goed, wegen doe ik pas over een week of 4 weer echt (bij de ww). Maar volgens mijn weegschaal gaat het gestaag naar beneden

Gisteren ook gesport. lesje bodyvive gedaan.
Pijn Bam? Dat om half 5 uit bed vallen?
Godsamme wat is dat voor tijd?
Wat zijn dat voor tijden Bam
Goeiemorgen? Bam ben je een beetje in de war? Dat was goedenacht hoor!

Zo net op de weegschaal gestaan. 1.3 eraf. Ik ben er blij mee!

We gaan zo even dagje dierentuin doen.

Fijne dag allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven