Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 07 september 2010 @ 08:06:

'Bambino, waarschuwing vanwege het bekendmaken van een vorige nick.'

Gutgut, dat had ze zelf allang gedaan. Huh ik een waarschuwing?
waar staat dat?
quote:Travis schreef op 06 september 2010 @ 22:29:

[...]

Kwam Star zoeken

Nemo heeft laatst ergens een aflevering van een hele oude tekenfilmserie gezien over het menselijk lichaam. Sindsdien heeft hij het over bloedmannetjes. Geen idee hoe het precies heet maar misschien is dat iets?

Heb even gezocht: Er was eens...het leven. Ook op youtube te zien, echt afgrijselijk maar mijn kind heeft dan ook echt geen smaak.Bedankt, ik zal het eens opsnorren en bekijken of het wel iets is voor mijn maaginhoud
In waarschuwingen en ban topic op overig Bam.

Nou ik ben het er niet mee eens. Stom gezeik. Dus.

En nu ga ik aan het werk
Morning,

Jin, dankje, lief!! Ik stuur de positive vibe jou kant op hoor. Kun je wel gebruiken nu. X

Huis is super! Buurt ook heel spontaan. Verder zit ik veel te voeden (om de 2 uur) met blik op mooie bomen. Dat is nu even mijn wereld haha..

Bam, wat goed dat je de motivatie weer hebt gevonden! Wat gaf de doorslag? Kan me herinneren dat je even niet meer wist hoe te starten.
Werkse Suus!!
Compu: Klopt idd. Mezelf een schop onder mijn hol gegeven
Goeiemorgen kletsies .

Ik moet geloof ik 7,8 pagina's bijlezen. Ik zie dat de afvalrace hier goed gaat en de voortuinen er niet uitzien . Dan ben ik bij toch?

Niets te melden verder, takkeweer. Verwarming staat aan maar dat vind ik eigenlijk ook niet lekker, hmm

Pipapanda nog steeds niet ontvangen, schiet lekker op. Ben nu al een vermogen aan telefoontjes kwijt à 15ct per minuut ha ha. Geduld geduld...
Jinny, helaas...de baan is niet voor mij. Damn.
Lieve meisjes, de tweede echo was ook goed. Hartje zien kloppen en wurmpje bewoog zelfs al een beetje! Was schattig om te zien.

Over 2 weken weer een echo met de nekplooimeting.
Stressed is just desserts spelled backwards
Fijn Mal!

Zeiden ze nog wat over de misselijkheid (las dat je je afvroeg of dat ook voor de 12e week kon overgaan - maar ook dat je inmiddels weer aardig groen was...)?
Het wisselt gewoon enorm per dag. Maar ik merk dat als ik slecht slaap, dat ik dan veel misselijker ben. Ik ben nu dus al vanaf 5 uur wakker en dan gaat het niet echt top. Dus ik wil eigenlijk wel naar bed nu, maar ik moet waarschijnlijk nog even naar een klant.
yeah voor Malbaby!! Wordt het niet eens tijd voor een werknaam?
Prescillia-Precious toch?
Huh? Ik heb wat gemist geloof ik. Wie zegt dat Mal niet van de daken mag schreeuwen dat ze zwanger is? Zou ik ook doen zeg. Als iemand het verdient is Mal het. Het enige is dat ik geen puf heb om over wiegjes en gordijntjes en zo te praten, maar verder niks hoor!

Bam, mooi gesproken haha, al is het voor mij en snapte ik niet geheel in eerste instantie waar het over ging . En mooie gekleurde meubels bij ikea inderdaad, je had gelijk. Ik heb een opruimkastje voor oudste gekocht, wit met blauw.

Mal, wat fijn een goede echo!

Travis, u is.... (ik maak geen vorige nick bekend ). Jammer van de baan!
Jinny, nee zo ging het niet, ik bedoelde alleen maar te zeggen, dat ik hoop dat ik het niet zwaarder maak dan het al is voor jou, met het ontzwangeren en het verwerken van alles. Maar volgens mij bedoelen we wel hetzelfde.
Proest Bridges, goeie timing van die taart nu Bam vertelde dat het lastig is om afvallen vol te houden .
Mal, amen .
Arm ventje Voor een meisje vind ik het wel helemaal passen

Ik zat nog een over die hele V/Z nickwissel te denken, maar zou ze haar scharreladresjes samen getrokken hebben als nick? Viva en MarktPlaats? Of zou er een andere gedachte achter zitten?
Ik durf niks meer te zeggen over vmpz X-DE
wat fijn Mal
Nee, je hebt ook al een waarschuwing Bam, volgens mij ben jij de eerste van ons allen die een waarschuwing heeft in het nieuwe systeem.

Bij de volgende keer ben je 48 uur geband. Pas maar op dus.
De nick dom_wijf was al weg?
quote:Travis schreef op 07 september 2010 @ 13:37:

De nick dom_wijf was al weg?Ja, de nick dramaqueen ook.
Oh ik doe ook nog een juich voor Precilia-Tjerretie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven