Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lekker en leuk Naatie, van die koekjes en bakken!
quote:Jinny schreef op 08 september 2010 @ 14:08:

Leuke ideeen trouwens (vooral die van hel, dumpen bij de Mac ).Ik las laatst ergens dat je ook prima alle kindjes kunt dumpen bij de Ikea in de ballenbak. En dan gewoon 3 uur wegblijven.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 08 september 2010 @ 14:19:

[...]

Ik las laatst ergens dat je ook prima alle kindjes kunt dumpen bij de Ikea in de ballenbak. En dan gewoon 3 uur wegblijven. O ja, geweldig was dat.
[quote]Juud_ schreef op 08 september 2010 @ 11:58:

Dat van die schatkistmunten bij Lobbes wist ik niet Bam, thanks! Ik vind het ook zo leuk en 5 jaar 5 kinderen had ik ook bedacht maar nu puntje bij paaltje komt vind ik het moeilijk. Nu heeft hij 6 vriendjes waar hij regelmatig meespeelt, dus we zien het wel.

Ja Mamax jij bent als eerste aan de beurt, leuk! Chocolademunten zijn er dan al in overvloed lijkt mij.

Ze hebben daar onwijs veel van piraten.

Ooglapjes voor 30 cent.

Groot piratenvlag etc, dus je kan je huis ook leuk opleuken
[quote]naatie schreef op 08 september 2010 @ 13:54:

[fgcolor=#00B3B0]Zo wat komen hier leuke dingen voorbij voor feestjes! Ik ga er eens over nadenken.

Bam, wat een leuk idee! Heb je die niet in de jongensvariant?

Pff loop over van de ideeen,

Maar goed je kan natuurlijk een soort piratenschip maken en ze die laten versieren/schilderen, of iets in die trant van voetbal.

Eten als piraten: plastic kleed, patat gewoon op het kleed mikken. overal een kwak mayo,ketchup wathever en gezamelijk van een grote hoop eten met de handen uiteraard.

Drinken in een hele grote kan, rietjes erin en ze drinken heel stoer!!

Einde van de rit, vouw je tafelkleed bijelkaar, en die mik je zo de kliko in, jij ook weer blij

Gegarandeerd Succes!
Ik vind de Ikea wel een goed idee, ware het niet dat je ze tegenwoordig nog maar 1 uur kunt dumpen
JIj houdt wel van troep hè Bam
quote:Star schreef op 08 september 2010 @ 15:11:

JIj houdt wel van troep hè Bam

Hahaha is dat zo?

Ik hou ervan als ze het leuk hebben.

En ik verzeker je dat borden etc meer troep geeft ;)
Nou het klinkt alsof er bij voorbaat al een bom ontploft is
quote:Star schreef op 08 september 2010 @ 15:23:

Nou het klinkt alsof er bij voorbaat al een bom ontploft is Dan heb je dus al voor het feest begint gegarandeerd succes aan het einde. Dat vinden kinderen leuk nml
Aaah meetje is lief!! En Jeetje stil ha ha, dat had ik niet verwacht. Gezellig met Suze bijgekletst! En ik kom zsm die mc + drager ophalen, zie het helemaal zitten. Moet B wel weer op het stuur, hmm.

Verjaardagspartijtjes, het regent mss maar het is nog lang geen januari hoor
Ik ben over 2 maanden al aan de beurt hoor Amaal!

Zo leuk, vriendinnetje was hier net met zoons, is ze zwanger van de derde! Ze deed een Amalia , dus ik had het niet verwacht!
Ik moet zo lachen om al die leuke bedachte en georganiseerde partijtjes (Libelle he). Echt, catastrofaal met die oudste van mij, mits het niet buiten is en hij niet mee hoeft te doen .
Help! Er is over drie weken een kita-feest en ik heb beloofd een taart te maken. Nu wil ik een leeuwentaart maken. Bijv. met marsepein (oudste zit in de groep die leeuwen heet).

Wie oh wie kan me helpen? Waar kan ik dat marsepein en zo halen?
Jin, volgens mij is er bij jullie bij de supermarkt vrij veel te verkrijgen. Anders de Metro proberen of heb je daar geen pasje van? Als basis kun je een ronde taart maken en die in het goeie figuur snijden, op internet is vast wel een plaatje van een leeuwenkop te vinden die je als voorbeeld kunt gebruiken. Zal zo eens googelen.
Kijk, als je dit plaatje nou bv gebruikt en je bakt 1 of 2 taarten, dan kun je het in stukken aan elkaar 'plakken' met botercreme.

Botercreme maak ik trouwens zelf met 1 deel boter en 2 delen suiker, eventueel een scheutje melk als het te dik is. Een beetje vanille-aroma maakt het nog lekkerder. Voor de taart heb ik dit recept gebruikt.
quote:Jinny schreef op 08 september 2010 @ 17:49:

Help! Er is over drie weken een kita-feest en ik heb beloofd een taart te maken. Nu wil ik een leeuwentaart maken. Bijv. met marsepein (oudste zit in de groep die leeuwen heet).

Wie oh wie kan me helpen? Waar kan ik dat marsepein en zo halen?www.leukstetaarten.nl kan je marsepein bestellen hier is ook een forum, waar heel veel voorbeelden staan!
Dank Mamax, ik zal het onthouden! Ik zal eens goed kijken bij ons.

Bam, ja dat is een goeie winkel. Weet jij of ze snel leveren? Wat is een goeie basis voor een taart? Wie heeft ervaring? En dan van mersepein een leeuw erop maken, zou dat wat zijn?
Doen jullie een extra diepe vorm of een normale?
quote:mamax schreef op 08 september 2010 @ 17:38:

Ik ben over 2 maanden al aan de beurt hoor Amaal!

Zo leuk, vriendinnetje was hier net met zoons, is ze zwanger van de derde! Ze deed een Amalia , dus ik had het niet verwacht!

En ik wilde er nog bij zetten: en november en december. Had ik toch moeten doen dus .

Wat is een Amalia? Wat deed vriendin?
Ik neem een gewone 26 cm springvorm. Qua basis gebruik ik het recept wat hierboven staat. Die snij ik horizontaal 2 keer door. Op 1 laag smeer ik botercreme, op die andere jam. Dan leg ik alle 3 op elkaar, smeer alles in met botercreme (ook de zijkanten) en dan de marsepein erover (door de botercreme blijft de marsepein plakken). Als je het voorbeeld van hierboven neemt zou ik de taart eerst helemaal met lichtbruin bekleden. Dan met donkerbruin de neus en manen doen en met zwart de snorharen en ogen.
Zij wilde een derde, vriend niet en toen toch wel
Mamax, en neem jij dan fondant of marsepein? Wat is het verschil?
Fondant is suiker en marsepein met amandelen. Ik vind zelf marsepein lekkerder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven