Good Luck!
woensdag 8 september 2010 om 14:19
woensdag 8 september 2010 om 14:56
[quote]Juud_ schreef op 08 september 2010 @ 11:58:
Dat van die schatkistmunten bij Lobbes wist ik niet Bam, thanks! Ik vind het ook zo leuk en 5 jaar 5 kinderen had ik ook bedacht maar nu puntje bij paaltje komt vind ik het moeilijk. Nu heeft hij 6 vriendjes waar hij regelmatig meespeelt, dus we zien het wel.
Ja Mamax jij bent als eerste aan de beurt, leuk! Chocolademunten zijn er dan al in overvloed lijkt mij.
Ze hebben daar onwijs veel van piraten.
Ooglapjes voor 30 cent.
Groot piratenvlag etc, dus je kan je huis ook leuk opleuken
Dat van die schatkistmunten bij Lobbes wist ik niet Bam, thanks! Ik vind het ook zo leuk en 5 jaar 5 kinderen had ik ook bedacht maar nu puntje bij paaltje komt vind ik het moeilijk. Nu heeft hij 6 vriendjes waar hij regelmatig meespeelt, dus we zien het wel.
Ja Mamax jij bent als eerste aan de beurt, leuk! Chocolademunten zijn er dan al in overvloed lijkt mij.
Ze hebben daar onwijs veel van piraten.
Ooglapjes voor 30 cent.
Groot piratenvlag etc, dus je kan je huis ook leuk opleuken
woensdag 8 september 2010 om 15:06
[quote]naatie schreef op 08 september 2010 @ 13:54:
[fgcolor=#00B3B0]Zo wat komen hier leuke dingen voorbij voor feestjes! Ik ga er eens over nadenken.
Bam, wat een leuk idee! Heb je die niet in de jongensvariant?
Pff loop over van de ideeen,
Maar goed je kan natuurlijk een soort piratenschip maken en ze die laten versieren/schilderen, of iets in die trant van voetbal.
Eten als piraten: plastic kleed, patat gewoon op het kleed mikken. overal een kwak mayo,ketchup wathever en gezamelijk van een grote hoop eten met de handen uiteraard.
Drinken in een hele grote kan, rietjes erin en ze drinken heel stoer!!
Einde van de rit, vouw je tafelkleed bijelkaar, en die mik je zo de kliko in, jij ook weer blij
Gegarandeerd Succes!
[fgcolor=#00B3B0]Zo wat komen hier leuke dingen voorbij voor feestjes! Ik ga er eens over nadenken.
Bam, wat een leuk idee! Heb je die niet in de jongensvariant?
Pff loop over van de ideeen,
Maar goed je kan natuurlijk een soort piratenschip maken en ze die laten versieren/schilderen, of iets in die trant van voetbal.
Eten als piraten: plastic kleed, patat gewoon op het kleed mikken. overal een kwak mayo,ketchup wathever en gezamelijk van een grote hoop eten met de handen uiteraard.
Drinken in een hele grote kan, rietjes erin en ze drinken heel stoer!!
Einde van de rit, vouw je tafelkleed bijelkaar, en die mik je zo de kliko in, jij ook weer blij
Gegarandeerd Succes!
woensdag 8 september 2010 om 16:11
woensdag 8 september 2010 om 17:49
woensdag 8 september 2010 om 18:08
Jin, volgens mij is er bij jullie bij de supermarkt vrij veel te verkrijgen. Anders de Metro proberen of heb je daar geen pasje van? Als basis kun je een ronde taart maken en die in het goeie figuur snijden, op internet is vast wel een plaatje van een leeuwenkop te vinden die je als voorbeeld kunt gebruiken. Zal zo eens googelen.
woensdag 8 september 2010 om 18:42
quote:Jinny schreef op 08 september 2010 @ 17:49:
Help! Er is over drie weken een kita-feest en ik heb beloofd een taart te maken. Nu wil ik een leeuwentaart maken. Bijv. met marsepein (oudste zit in de groep die leeuwen heet).
Wie oh wie kan me helpen? Waar kan ik dat marsepein en zo halen?www.leukstetaarten.nl kan je marsepein bestellen hier is ook een forum, waar heel veel voorbeelden staan!
Help! Er is over drie weken een kita-feest en ik heb beloofd een taart te maken. Nu wil ik een leeuwentaart maken. Bijv. met marsepein (oudste zit in de groep die leeuwen heet).
Wie oh wie kan me helpen? Waar kan ik dat marsepein en zo halen?www.leukstetaarten.nl kan je marsepein bestellen hier is ook een forum, waar heel veel voorbeelden staan!
woensdag 8 september 2010 om 19:19
woensdag 8 september 2010 om 19:38
quote:mamax schreef op 08 september 2010 @ 17:38:
Ik ben over 2 maanden al aan de beurt hoor Amaal!
Zo leuk, vriendinnetje was hier net met zoons, is ze zwanger van de derde! Ze deed een Amalia , dus ik had het niet verwacht!
En ik wilde er nog bij zetten: en november en december. Had ik toch moeten doen dus .
Wat is een Amalia? Wat deed vriendin?
Ik ben over 2 maanden al aan de beurt hoor Amaal!
Zo leuk, vriendinnetje was hier net met zoons, is ze zwanger van de derde! Ze deed een Amalia , dus ik had het niet verwacht!
En ik wilde er nog bij zetten: en november en december. Had ik toch moeten doen dus .
Wat is een Amalia? Wat deed vriendin?
woensdag 8 september 2010 om 19:41
Ik neem een gewone 26 cm springvorm. Qua basis gebruik ik het recept wat hierboven staat. Die snij ik horizontaal 2 keer door. Op 1 laag smeer ik botercreme, op die andere jam. Dan leg ik alle 3 op elkaar, smeer alles in met botercreme (ook de zijkanten) en dan de marsepein erover (door de botercreme blijft de marsepein plakken). Als je het voorbeeld van hierboven neemt zou ik de taart eerst helemaal met lichtbruin bekleden. Dan met donkerbruin de neus en manen doen en met zwart de snorharen en ogen.