Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar Kokos: hopelijk toch een alternatief te vinden wat je kan helpen of knap je verder op...

Mal: fijn van het hartje! Oeh, nog paar weken geduld voor je weet wat het is hè... Spannend!

Suus: Hel is toch van de H&M? Die heeft vast de 20% code gekregen!
Hello

Hoe is het met iedereen?

Mal, heftig van je vader. Maar wat een bikkel, dat hij nu alweer gaat werken!

En wat ontzettend gaaf dat je al wat gevoelt heb. Ik ga voor een meisje!

Star, leuk verkleedkleren. Heb je nog iets anders leuks kunnen vinden?

Bam, Juul als paddestoel? Haha.. dat moet ik eens even gaan bekijken!

Kokos, wat vervelend dat je je nog zo rot voelt. Hopelijk gaat het snel beter.

Suze, nog gefeliciteerd met je kleine meid! Alweer 1 jaar.

Mamax, wat heb je voor leuks gekocht voor sinterklaas?

Hier gaat het wel oké. Was van de week een paar dagen echt van slag. Een moeder van mn werk, daar heb ik mee op zwangerschapsgym gezeten, die heeft te horen gekregen dat ze nog maar een week of 2 a 3 te leven heeft

Ze heeft kanker, maar erg laat er achter gekomen en nu zit het dus al in het hersenvlies.

Ze laat dus haar man achter met een kindje van net 2 jaar

Pff.. zo heftig!

Met T schiet het nog niet op met het poepen, dus ik ben doorgestuurd naar de osteopaat. Omdat hij met de vacuumpomp geboren is, zou dat kunnen helpen. En als dat ook niet helpt, ga ik naar de poeppoli. Zucht.

R is echt een lekker ding en kletst de oren van je hoofd, echt zo'n verschil dan met T!

En ik was weer een kilo afgevallen, dus ik ben er helemaal blij mee.
Jeetje Naatie wat heftig van die moeder

Ik hoop dat de osteopaat helpt! Ik heb voor Maxi een houten puzzel van Nederland gekocht met de provincies als puzzelstukken en onder de stukjes de hoofdsteden. Voor Mini heb ik een doos met 4 Cars puzzels gekocht.
Ik moet even met Maxi naar de opticien, even weer wat model in z'n bril laten buigen...
quote:mamax schreef op 06 oktober 2010 @ 15:27:

Ik moet even met Maxi naar de opticien, even weer wat model in z'n bril laten buigen...

Geknokt op school?
Mamax, haha dat gaat snel. Ik hoorde laatst van een jong kindje die haar bril vaak afdeed met spelen en dat ze dan vergat waar die lag. Heb je dat afgesproken met Maxi, wat hij dan doet?

Naatie, wat heftig van die vrouw van zwangerschapsgym Ik hoop dat de osteopaat gaat helpen bij T.

Suus, ik had ook een bon van 10%, ben niet hardcore-besteller genoeg denk ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh Naat, wat een vreselijk nieuws van die vrouw. Ik kan me voorstellen dat dat je vreselijk raakt
Hier ook 10%.

Geen idee wat hij gedaan had. Hij was gevallen zei hij.

Over eten gesproken, mijn mannen hebben vanavond 2 keer spruitjes opgeschept. Rare kinderen
Bam, mail
Naatie wat heftig zeg je verhaal. En succes met T, wie weet bij de osteo. Wij hebben toen een hele andere L gekregen.

Mamax, dat wordt nog wat met het brilletje, ik hoop niet dat je iedere week terug moet. Hebben jullie ook nog een reserve bril?

Mal, leuk zeg weer even hartje luisteren. Zei de VK nog iets over het gekriebel?
zoooooooooooooooooooooooooooooooooo

wat een geren en gevlieg vandaag zeg.

Mijn wallen hangen tot de grond

Kokos: Beterschap ermee, wel rustig aan doen hoor, wij lopen niet weg!
Spruitjes heerlijk maar zelfs mijn man zat te balen . Ik zei nog: lekker voorbeeld

Naat vreselijk verhaal

Suze hier ook 10%

Die letterdoos die ik natuurlijk ook moest omdat jullie er zo blij mee zijn vind ik maar een onding.

1 hij is al 2x (deels gelukkig) gevallen

2 hoe krijg je die letters eruit? L zit nu met een mesje te priegelen

Meisje slaapt beterrrrr! Afkloppen. 1x de laatste nachten en ze duimt zo fanatiek, te cute

Het was even pittig, nog hoor, want ik laat haar op haar eigen kamer slapen en huilen als ze te vroeg wakker wordt. Maar ik merk dat ze dan eigenlijk maar 2 minuten moppert en dan haar duim te pakken heeft. Ik denk dat ik haar al die tijd verwend heb door haar bij het 1e kreuntje tepakken zodat man niet wakker zou worden. Fijne vrouw maar moeie moeder.

Tjee heb net The Challange Day gezien op NL 3 op het Ijburg college. Heftig zeg... Iemand gekeken?

Mal, goed zeg zo'n mooi hartje. Blijft zo mooi, nog mooier dan een echo eigenlijk.
Oh, die letterdoos van de Hema? Die heb ik gehaald voor Sint. Terug brengen zeg jij?

Duimen rules! Hier geen speen en geen duim dus moest er gesukt aan mama dr tepel. Tsja, keuzes, keuzes...

Fijn dat ze lekker slaapt nu!
Ik kan hem nog terug brengen, die doos
Ik had je gemaild suze!
Naatie: Jeee wat een kutnieuws zeg. heftig!
Mal: Fijn een mooie echo, Meisjes, die als jongens worden geboren, dat zijn lieve,knappe sociale kerels

Staat er wat krommig, maar jij begrijpt vast wat ik bedoel
[quote]Suze02 schreef op 06 oktober 2010 @ 21:24:

Oh, die letterdoos van de Hema? Die heb ik gehaald voor Sint. Terug brengen zeg jij?

Hahaha 2 zielen 1 gedachte!
Jee Naat, wat een vreselijk nieuws. Och, en T nog steeds last met poepen. Hopelijk helpt ostheopaat... He, en jij weer een kilo kwijt, goed man!

Kokos, jij ook een hele dikke Wat een narigheid dat je je zo lang beroerd voelt. Ben geen expert maar prednison klinkt nogal als een paardenmiddel - kan me voorstellen dat je er niet enthousiast over bent.

Mal, heerlijk, hartje luisteren! Meisjeshartslag had ik nog nooit van gehoord maar ik zet ook in op een meisje!

Wazzup met die H&M kortingscodes? Ik weet van niks, tsss... Ai Bridges, je hebt me door.
Prednison is echt rotzooi. Is het voor een paar dagen kokos of voor langere tijd?
Vergeet ik nog

Kokos
Nouja terugbrengen... Ik ben niet heul enthousiast nee

Oja mijn tepels doen het ook leuk als speen maar net dronk ze, laat ze los en pakt gewoon haar duim! Super!
Mijn Eigen Leco wilde me zo graag een keer opmaken . Zaterdag mocht dat, ik was al voorbereid op het ergste maar je zag het amper. Less is more?

Ik was wel klaar toen hij de mascararoller in mijn oog knalde .
Houden die doos zeg ik Suus
Amalia zeikt dus gewoon ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven