Good Luck!
woensdag 6 oktober 2010 om 14:40
woensdag 6 oktober 2010 om 15:04
Hello
Hoe is het met iedereen?
Mal, heftig van je vader. Maar wat een bikkel, dat hij nu alweer gaat werken!
En wat ontzettend gaaf dat je al wat gevoelt heb. Ik ga voor een meisje!
Star, leuk verkleedkleren. Heb je nog iets anders leuks kunnen vinden?
Bam, Juul als paddestoel? Haha.. dat moet ik eens even gaan bekijken!
Kokos, wat vervelend dat je je nog zo rot voelt. Hopelijk gaat het snel beter.
Suze, nog gefeliciteerd met je kleine meid! Alweer 1 jaar.
Mamax, wat heb je voor leuks gekocht voor sinterklaas?
Hier gaat het wel oké. Was van de week een paar dagen echt van slag. Een moeder van mn werk, daar heb ik mee op zwangerschapsgym gezeten, die heeft te horen gekregen dat ze nog maar een week of 2 a 3 te leven heeft
Ze heeft kanker, maar erg laat er achter gekomen en nu zit het dus al in het hersenvlies.
Ze laat dus haar man achter met een kindje van net 2 jaar
Pff.. zo heftig!
Met T schiet het nog niet op met het poepen, dus ik ben doorgestuurd naar de osteopaat. Omdat hij met de vacuumpomp geboren is, zou dat kunnen helpen. En als dat ook niet helpt, ga ik naar de poeppoli. Zucht.
R is echt een lekker ding en kletst de oren van je hoofd, echt zo'n verschil dan met T!
En ik was weer een kilo afgevallen, dus ik ben er helemaal blij mee.
Hoe is het met iedereen?
Mal, heftig van je vader. Maar wat een bikkel, dat hij nu alweer gaat werken!
En wat ontzettend gaaf dat je al wat gevoelt heb. Ik ga voor een meisje!
Star, leuk verkleedkleren. Heb je nog iets anders leuks kunnen vinden?
Bam, Juul als paddestoel? Haha.. dat moet ik eens even gaan bekijken!
Kokos, wat vervelend dat je je nog zo rot voelt. Hopelijk gaat het snel beter.
Suze, nog gefeliciteerd met je kleine meid! Alweer 1 jaar.
Mamax, wat heb je voor leuks gekocht voor sinterklaas?
Hier gaat het wel oké. Was van de week een paar dagen echt van slag. Een moeder van mn werk, daar heb ik mee op zwangerschapsgym gezeten, die heeft te horen gekregen dat ze nog maar een week of 2 a 3 te leven heeft
Ze heeft kanker, maar erg laat er achter gekomen en nu zit het dus al in het hersenvlies.
Ze laat dus haar man achter met een kindje van net 2 jaar
Pff.. zo heftig!
Met T schiet het nog niet op met het poepen, dus ik ben doorgestuurd naar de osteopaat. Omdat hij met de vacuumpomp geboren is, zou dat kunnen helpen. En als dat ook niet helpt, ga ik naar de poeppoli. Zucht.
R is echt een lekker ding en kletst de oren van je hoofd, echt zo'n verschil dan met T!
En ik was weer een kilo afgevallen, dus ik ben er helemaal blij mee.
woensdag 6 oktober 2010 om 15:26
woensdag 6 oktober 2010 om 18:40
Mamax, haha dat gaat snel. Ik hoorde laatst van een jong kindje die haar bril vaak afdeed met spelen en dat ze dan vergat waar die lag. Heb je dat afgesproken met Maxi, wat hij dan doet?
Naatie, wat heftig van die vrouw van zwangerschapsgym Ik hoop dat de osteopaat gaat helpen bij T.
Suus, ik had ook een bon van 10%, ben niet hardcore-besteller genoeg denk ik.
Naatie, wat heftig van die vrouw van zwangerschapsgym Ik hoop dat de osteopaat gaat helpen bij T.
Suus, ik had ook een bon van 10%, ben niet hardcore-besteller genoeg denk ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 6 oktober 2010 om 21:13
Naatie wat heftig zeg je verhaal. En succes met T, wie weet bij de osteo. Wij hebben toen een hele andere L gekregen.
Mamax, dat wordt nog wat met het brilletje, ik hoop niet dat je iedere week terug moet. Hebben jullie ook nog een reserve bril?
Mal, leuk zeg weer even hartje luisteren. Zei de VK nog iets over het gekriebel?
Mamax, dat wordt nog wat met het brilletje, ik hoop niet dat je iedere week terug moet. Hebben jullie ook nog een reserve bril?
Mal, leuk zeg weer even hartje luisteren. Zei de VK nog iets over het gekriebel?
woensdag 6 oktober 2010 om 21:20
Spruitjes heerlijk maar zelfs mijn man zat te balen . Ik zei nog: lekker voorbeeld
Naat vreselijk verhaal
Suze hier ook 10%
Die letterdoos die ik natuurlijk ook moest omdat jullie er zo blij mee zijn vind ik maar een onding.
1 hij is al 2x (deels gelukkig) gevallen
2 hoe krijg je die letters eruit? L zit nu met een mesje te priegelen
Meisje slaapt beterrrrr! Afkloppen. 1x de laatste nachten en ze duimt zo fanatiek, te cute
Het was even pittig, nog hoor, want ik laat haar op haar eigen kamer slapen en huilen als ze te vroeg wakker wordt. Maar ik merk dat ze dan eigenlijk maar 2 minuten moppert en dan haar duim te pakken heeft. Ik denk dat ik haar al die tijd verwend heb door haar bij het 1e kreuntje tepakken zodat man niet wakker zou worden. Fijne vrouw maar moeie moeder.
Tjee heb net The Challange Day gezien op NL 3 op het Ijburg college. Heftig zeg... Iemand gekeken?
Mal, goed zeg zo'n mooi hartje. Blijft zo mooi, nog mooier dan een echo eigenlijk.
Naat vreselijk verhaal
Suze hier ook 10%
Die letterdoos die ik natuurlijk ook moest omdat jullie er zo blij mee zijn vind ik maar een onding.
1 hij is al 2x (deels gelukkig) gevallen
2 hoe krijg je die letters eruit? L zit nu met een mesje te priegelen
Meisje slaapt beterrrrr! Afkloppen. 1x de laatste nachten en ze duimt zo fanatiek, te cute
Het was even pittig, nog hoor, want ik laat haar op haar eigen kamer slapen en huilen als ze te vroeg wakker wordt. Maar ik merk dat ze dan eigenlijk maar 2 minuten moppert en dan haar duim te pakken heeft. Ik denk dat ik haar al die tijd verwend heb door haar bij het 1e kreuntje tepakken zodat man niet wakker zou worden. Fijne vrouw maar moeie moeder.
Tjee heb net The Challange Day gezien op NL 3 op het Ijburg college. Heftig zeg... Iemand gekeken?
Mal, goed zeg zo'n mooi hartje. Blijft zo mooi, nog mooier dan een echo eigenlijk.
woensdag 6 oktober 2010 om 21:38
Jee Naat, wat een vreselijk nieuws. Och, en T nog steeds last met poepen. Hopelijk helpt ostheopaat... He, en jij weer een kilo kwijt, goed man!
Kokos, jij ook een hele dikke Wat een narigheid dat je je zo lang beroerd voelt. Ben geen expert maar prednison klinkt nogal als een paardenmiddel - kan me voorstellen dat je er niet enthousiast over bent.
Mal, heerlijk, hartje luisteren! Meisjeshartslag had ik nog nooit van gehoord maar ik zet ook in op een meisje!
Wazzup met die H&M kortingscodes? Ik weet van niks, tsss... Ai Bridges, je hebt me door.
Kokos, jij ook een hele dikke Wat een narigheid dat je je zo lang beroerd voelt. Ben geen expert maar prednison klinkt nogal als een paardenmiddel - kan me voorstellen dat je er niet enthousiast over bent.
Mal, heerlijk, hartje luisteren! Meisjeshartslag had ik nog nooit van gehoord maar ik zet ook in op een meisje!
Wazzup met die H&M kortingscodes? Ik weet van niks, tsss... Ai Bridges, je hebt me door.