Good Luck!
vrijdag 18 januari 2008 om 20:43
Ja erg he loop gigantisch achter met zijn site, maar ik heb er ook zo weinig zin. Had van de week mijn zwangerschapsdagboek van Mart in de hand. Rond deze tijd had ik al 10 A4 velletjes vol gekalkt en nu.... 0 . Dit kind kan natuurlijk niet achterblijven dus ik zal binnenkort aan de slag moeten en dan ook maar met de site.
Bam denk maar aan iets moois...
heb je iets moois in gedachten?
Nou, zo ziet een kroonluchter in de wc er ook uit
Bam denk maar aan iets moois...
heb je iets moois in gedachten?
Nou, zo ziet een kroonluchter in de wc er ook uit
vrijdag 18 januari 2008 om 20:58
Zo de site van Ties is weer bijgewerkt. Liep ook vreselijk achter inderdaad. Dagboek voor nieuwe Frits hou ik wel bij, maar inderdaad veel minder dan bij Ties. Combinatie van erg druk, moe en toch een tweede keer denk ik... Maar ja...
Moet nog even bedenken wat ik voor nieuwe spruit doe, nieuwe site, of een site voor ze samen, of zo. Maar geen idee. Wilde eigenlijk site voor ze samen, maar ook zo'n gedoe. En die van Ties kan nog niet gebrand worden, dus die kan ik nog niet kwijt... Lastige dilemma's hier hè!
Moet nog even bedenken wat ik voor nieuwe spruit doe, nieuwe site, of een site voor ze samen, of zo. Maar geen idee. Wilde eigenlijk site voor ze samen, maar ook zo'n gedoe. En die van Ties kan nog niet gebrand worden, dus die kan ik nog niet kwijt... Lastige dilemma's hier hè!
vrijdag 18 januari 2008 om 21:13
Compu, ik heb geen site meer. Die 2ling was van iemand die hier opeens niet meer kwam opdagen. Jammer, was een leuke meid. Ze is nog op de bruiloft van Noos geweest met een groepje. Maarja, een houd je al bezig, laat staan 2. Ze zal het wel te druk hebben.
Wat ik at. Beetje raar recept: gepelde tomaten in blik met ansjovis, rode ui, knoflook, pijnboompitten en gehakte pecannoten en geitenkaas met pasta.
noos, haken is uberhip hoor! Als je mutsjes kan haken heb je een goudhandeltjes op koninginnedag!
Fijn Mal dat jullie weer thuis zijn!!!
oh, de film begint die we hebben gehuurd, doei!
Wat ik at. Beetje raar recept: gepelde tomaten in blik met ansjovis, rode ui, knoflook, pijnboompitten en gehakte pecannoten en geitenkaas met pasta.
noos, haken is uberhip hoor! Als je mutsjes kan haken heb je een goudhandeltjes op koninginnedag!
Fijn Mal dat jullie weer thuis zijn!!!
oh, de film begint die we hebben gehuurd, doei!
vrijdag 18 januari 2008 om 21:21
vrijdag 18 januari 2008 om 21:41
Ja gaat wel hoor. Alles blijft beetje hetzelfde. Spreek ze weinig. Elke keer als ik bel vertellen ze alleen hun verhaal en vragen ze niet naar mij/ons/verbouwing etc... dus bel gewoon maar niet tenzij nodig. Is makkelijker dan elke keer irriteren aan de desinteresse...
Star: ehm... rozijntjes? Danoontjes? ontbijtkoekjes? Of wil je creabea? bananenbootjes? maak je zeiltjes op een satéprikker en die steek je in een banaan. Of iets degrlijks. Maar gok dat jij niet zo'n knutselaar bent wat dat betreft...
En Juud, idd NU erin gaan en als hij je wakker maakt gewoon huilen dat je net zo lekker lag en of je mag blijven liggen. Als hij niet voor zwangere huilende vrouwen zwicht...
Welke is het van Lieneke dijkzeul? Ik heb net een van haar uit maar is vast niet de nieuwste. Weet niet meer hoe die heet. Ben nu begonnen in de ijsprinses van camilla läckberg, geen idee of het wat is...
Star: ehm... rozijntjes? Danoontjes? ontbijtkoekjes? Of wil je creabea? bananenbootjes? maak je zeiltjes op een satéprikker en die steek je in een banaan. Of iets degrlijks. Maar gok dat jij niet zo'n knutselaar bent wat dat betreft...
En Juud, idd NU erin gaan en als hij je wakker maakt gewoon huilen dat je net zo lekker lag en of je mag blijven liggen. Als hij niet voor zwangere huilende vrouwen zwicht...
Welke is het van Lieneke dijkzeul? Ik heb net een van haar uit maar is vast niet de nieuwste. Weet niet meer hoe die heet. Ben nu begonnen in de ijsprinses van camilla läckberg, geen idee of het wat is...
vrijdag 18 januari 2008 om 21:48
In een park wordt het levenloze lichaam van een klein meisje aangetroffen. Een buurman van het meisje wordt in zijn flat ernstig mishandeld door een jeugdbende. Wat beweegt die bendeleden een kansloze, beperkte jongen voor wie ze alleen maar minachting koesteren, op te nemen in hun groep en te laten deelnemen aan hun criminele activiteiten? Eenmaal aan hun willekeur overgeleverd, verliest de jongen langzaam maar zeker de greep op de realiteit.
Paul Vegter, de sympathieke inspecteur uit De stille zonde, is belast met het onderzoek naar de moord. Hij buigt zich over anonieme brieven die meer vragen oproepen dan beantwoorden. Dan blijkt dat de chauffeur van de schoolbus regelmatig in het park is gezien…
Een maalstroom van gebeurtenissen, culminerend in een ingenieuze plot, sleurt de lezer mee naar de verbijsterende ontknoping.
Met Koude lente is Lieneke Dijkzeul er opnieuw in geslaagd een realistisch, ontroerend portret te schilderen van mensen die door het leven in de tang worden genomen.
De ijsprinses heb ik ook gelezen en hij was wel spannend maar ik had er meer van verwacht. Jinny vond hem dacht ik wel erg goed.
ooh nu krijg ik een sms dat hij onderweg is dus ik duik snel zijn bed in.
Paul Vegter, de sympathieke inspecteur uit De stille zonde, is belast met het onderzoek naar de moord. Hij buigt zich over anonieme brieven die meer vragen oproepen dan beantwoorden. Dan blijkt dat de chauffeur van de schoolbus regelmatig in het park is gezien…
Een maalstroom van gebeurtenissen, culminerend in een ingenieuze plot, sleurt de lezer mee naar de verbijsterende ontknoping.
Met Koude lente is Lieneke Dijkzeul er opnieuw in geslaagd een realistisch, ontroerend portret te schilderen van mensen die door het leven in de tang worden genomen.
De ijsprinses heb ik ook gelezen en hij was wel spannend maar ik had er meer van verwacht. Jinny vond hem dacht ik wel erg goed.
ooh nu krijg ik een sms dat hij onderweg is dus ik duik snel zijn bed in.
vrijdag 18 januari 2008 om 21:54
Oh de stille zonde, die was het die ik las. Was wel goed ja. Deze ziet er ook goed uit. Snel erin dan en tot morgen of zo!
Star: haha nou dat is mooi, dan worden het zeiltjes knippen dus! Of visjes van mandarijntjes of zo. Even googlen op gezonde traktatie (net als oliebollen
) en je vindt een hoop!
PLassen van zusje gaat redelijk, ontlasting niet goed dus daar weer medicijnen voor, maar volgens mij is er meer nodig dan dat. Maar ja, dat is dus welbekend verhaal... Maak me er nu maar even niet druk om, genoeg aan eigen hormoongerelateerde sores...
Star: haha nou dat is mooi, dan worden het zeiltjes knippen dus! Of visjes van mandarijntjes of zo. Even googlen op gezonde traktatie (net als oliebollen
PLassen van zusje gaat redelijk, ontlasting niet goed dus daar weer medicijnen voor, maar volgens mij is er meer nodig dan dat. Maar ja, dat is dus welbekend verhaal... Maak me er nu maar even niet druk om, genoeg aan eigen hormoongerelateerde sores...
vrijdag 18 januari 2008 om 22:03
Fijn, Mal, Malman en J. weer thuis!! Met zo'n besmettingsgevaar kun je maar beter thuis zijn. Wat goed dat er hulp is voor dit weekend.
Raar dat ze je zo abrupt wekken zeg. Daar zou je toch een aanval van krijgen.
Sterkte weer met het bijna peuterpubertje!! Lekker slapen vannacht hopelijk.
Jinny, ik heb ze wederom bekenen, mooie foto's van de eerste weken van Simon! Hij lijkt op jou he. Nog visite dit weekend?
Ik heb denk ik onder een steen gelegen. Wat een bijzonder recept Amalia!
En die boeken die jullie bespreken..nog nooit van gehoord!
Nouja, je moet prioriteiten stellen he.
Oja het gehoorapparaat resoneert, kennen jullie dat? Dat was voor haar heel hinderlijk en het moet nu opgestuurd worden. Dus hard praten en gebaren.
Ze zei van de week in gebaar: 'mama-nog een keer-glijbaan'. Goed he!
Raar dat ze je zo abrupt wekken zeg. Daar zou je toch een aanval van krijgen.
Sterkte weer met het bijna peuterpubertje!! Lekker slapen vannacht hopelijk.
Jinny, ik heb ze wederom bekenen, mooie foto's van de eerste weken van Simon! Hij lijkt op jou he. Nog visite dit weekend?
Ik heb denk ik onder een steen gelegen. Wat een bijzonder recept Amalia!
En die boeken die jullie bespreken..nog nooit van gehoord!
Nouja, je moet prioriteiten stellen he.
Oja het gehoorapparaat resoneert, kennen jullie dat? Dat was voor haar heel hinderlijk en het moet nu opgestuurd worden. Dus hard praten en gebaren.
Ze zei van de week in gebaar: 'mama-nog een keer-glijbaan'. Goed he!
vrijdag 18 januari 2008 om 23:17
Juud, is dat zo? heeft ze zich afgemeld? Volgens mij ben je de enige die dat weet. Mij staat bij dat een aantal, waaronder ik, haar nog een mail hebben gestuurd maar niets meer hebben gehoord. Maar maakt niet uit hoor, je moet alleen hier komen als je er zin tijd en puf voor hebt.
Nou, de film was leuk. De laatste van Jason Bourne, The Bourne Ultimatum. Een hoop achtervolging, makkelijk te volgen, ha ha.
Trusten!!
Nou, de film was leuk. De laatste van Jason Bourne, The Bourne Ultimatum. Een hoop achtervolging, makkelijk te volgen, ha ha.
Trusten!!
vrijdag 18 januari 2008 om 23:19
zaterdag 19 januari 2008 om 12:34
Compu wat goed zeg dat ze de gebaren gebruikt, maakt ze er dan ook klanken bij?
Hoe kom je aan dat bijzondere recept Amaal? Bedenk je dat zomaar zelf?
Volgens mij had ze een keer op de group gereageerd dat ze het zo druk had. Vast in de tijd dat jij internetloos was
Vent hier is echt meedogenloos. Ik lag heerlijk te slapen aan zijn kant, schuift hij me gewoon op zij! Lag ik daar midden in de nacht op mijn koude helft en hij maar blij dat zijn bed al zo warm was, geen succes dus, helaas...
En Star al een traktatie gevonden?
Hoe kom je aan dat bijzondere recept Amaal? Bedenk je dat zomaar zelf?
Volgens mij had ze een keer op de group gereageerd dat ze het zo druk had. Vast in de tijd dat jij internetloos was
Vent hier is echt meedogenloos. Ik lag heerlijk te slapen aan zijn kant, schuift hij me gewoon op zij! Lag ik daar midden in de nacht op mijn koude helft en hij maar blij dat zijn bed al zo warm was, geen succes dus, helaas...
En Star al een traktatie gevonden?